با افزایش سرعت DXY Reversal، لبه‌های USD/JPY کاهش می‌یابد

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید CPI ایالات متحده در افق گزارش تورم آتی آمریکا (CPI) باید شواهد بیشتری ارائه دهد که اوج تورم در آینه دید عقب است. قرائت های ملایم تر می تواند به کاهش احتمال افزایش نرخ بهره فدرال

کد خبر : 254677
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۵۷
با افزایش سرعت DXY Reversal، لبه‌های USD/JPY کاهش می‌یابد

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

CPI ایالات متحده در افق

گزارش تورم آتی آمریکا (CPI) باید شواهد بیشتری ارائه دهد که اوج تورم در آینه دید عقب است. قرائت های ملایم تر می تواند به کاهش احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو منجر شود، که اگرچه خبر خوبی برای سهام و قیمت طلا در ایالات متحده است، اما برای دلار آمریکا خبر بدی خواهد بود. کاتالیزور اساسی بالقوه نزولی در حال رسیدن به زمان نامناسبی برای دلار است نشانه های ضعف فنی شروع به افزایش می کند در سراسر جفت های اصلی USD.

تجزیه و تحلیل فنی شاخص قیمت DXY: بازه زمانی روزانه (سپتامبر 2021 تا سپتامبر 2022) (نمودار 1)

با بسته شدن هفته گذشته، شاخص DXY به تثبیت مثلث صعودی چند ماهه بازگشت، که نشان می‌دهد دلار آمریکا به طور گسترده‌تری ممکن است به سمت ضعف بیشتر در کوتاه‌مدت گرایش داشته باشد. چشم انداز فنی در روزهای اخیر نزولی تر شده است. شاخص DXY کمتر از 5-، 8-، 13- و 21-EMA روزانه خود است، اما پاکت میانگین متحرک هنوز به ترتیب متوالی نزولی نیست. یک پیشرفت قابل توجه این است که شاخص DXY اکنون برای اولین بار از 12 آگوست کمتر از 21-EMA روزانه (میانگین متحرک یک ماهه) است. شاخص های مومنتوم نیز تمایلات نزولی را نشان می دهند. MACD روزانه در حال سقوط است در حالی که بالاتر از خط سیگنال خود است و روزانه Slow Stochastics به زیر خط میانه خود سقوط کرده است. افت پایین‌تر از پایین‌ترین نرخ نوسان اواخر آگوست یعنی 107.59 نشان‌دهنده شکل‌گیری قله است.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

نحوه معامله USD/JPY

تحلیل فنی نرخ USD/JPY: بازه زمانی روزانه (سپتامبر 2021 تا سپتامبر 2022) (نمودار 2)

پس از صعود به بالاترین سطح سالانه در هفته گذشته – و بالاترین سطح از آگوست 1998 – نرخ USD/JPY در پایان هفته به شدت معکوس شد، اگرچه عقب نشینی به اندازه کافی عمیق نبود که نشان دهد چرخشی در راه است. در میان سه جفت اصلی USD، نرخ‌های USD/JPY کمترین اطمینان را به ضعف دلار آمریکا ارائه می‌دهند، تا جایی که مومنتوم کاملاً صعودی باقی می‌ماند. این جفت همچنان بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA به طور کامل است. MACD روزانه همچنان روند صعودی خود را دارد در حالی که بالاتر از خط سیگنال خود است، و Slow Stochastics روزانه در قلمروی بیش از حد خرید باقی می‌ماند. اگر قرار باشد دلار آمریکا در روزهای آینده فروخته شود، نرخ‌های USD/JPY ممکن است نسبت به نرخ‌های EUR/USD و GBP/USD عقب‌تر باشند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (12 سپتامبر 2022) (نمودار 3)

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 24.91 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 3.01 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 2.94 درصد بیشتر از دیروز و 0.46 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت USD/JPY ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم اینکه معامله گران به طور خالص کوتاه می مانند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.