با افزایش سرعت چاپ سالانه، تورم اصلی منطقه یورو کاهش می یابد، یورو/دلار آمریکا کاهش می یابد

[ad_1] نکات کلیدی فلش تورم هسته ای منطقه یورو: یورو با افزایش سرعت چاپ سالانه، تورم هسته منطقه کاهش می یابد، یورو/دلار آمریکا پایین تر پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید نرخ تورم اصلی در منطقه یورو در ماه آوریل اندکی کاهش یافت و به 5.6% در آوریل

کد خبر : 354034
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
با افزایش سرعت چاپ سالانه، تورم اصلی منطقه یورو کاهش می یابد، یورو/دلار آمریکا کاهش می یابد

[ad_1]

نکات کلیدی فلش تورم هسته ای منطقه یورو:

یورو با افزایش سرعت چاپ سالانه، تورم هسته منطقه کاهش می یابد، یورو/دلار آمریکا پایین تر

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

نرخ تورم اصلی در منطقه یورو در ماه آوریل اندکی کاهش یافت و به 5.6% در آوریل رسید که نسبت به چاپ ماه گذشته 5.7% کاهش یافت. به دنبال افزایشی که در ژوئن 2022 شروع شد، زمانی که CPI اصلی در 3.7 درصد باقی ماند، CPI اصلی که به استثنای قیمت انرژی، غذا، الکل و تنباکو بود، 0.1 درصد کاهش یافت. عدد اصلی به طرز ناراحت کننده ای بالا است و علیرغم نشانه هایی از کاهش هزینه های مصرف کننده و شرایط سخت تر، تورم همچنان سرسخت است.

image1.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

نرخ تورم سالانه در آوریل 2023 به 7.0 درصد افزایش یافت که از 6.9 درصد کمترین میزان در 13 ماه مارس بود. قیمت انرژی 2.5 درصد در مقابل -0.9 درصد در ماه مارس افزایش یافت و هزینه خدمات با سرعت 5.2 درصد در مقابل 5.1 درصد در مارس افزایش یافت. از سوی دیگر، تورم مواد غذایی، الکل و تنباکو به 13.6 درصد در مقابل 15.5 درصد و کالاهای صنعتی غیر انرژی 6.2 درصد در مقابل 6.6 درصد کاهش یافت. بر اساس ماهانه، قیمت مصرف کننده 0.7 درصد افزایش یافت، سومین ماه متوالی افزایش یافت.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

نظرسنجی وام دهی بانک ECB و نگاهی به آینده

با توجه به پیشینه اقتصادی کشورهای مختلف در منطقه یورو، کار بانک مرکزی اروپا سخت است. سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) اخیراً پیش از نشست این هفته، لفاظی عمدتاً جنگ طلبانه را اتخاذ کرده اند.

اوایل امروز صبح، نظرسنجی وام‌دهی بانک ECB را نیز داشتیم که اعتقاد به افزایش 25 واحدی در ثانیه را در جلسه پنجشنبه تقویت کرد. نظرسنجی وام دهی نشان داد که بانک‌ها استانداردهای اعتباری را هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای شرکت‌ها سخت‌تر کرده‌اند و بانک‌های منطقه یورو کاهش تقاضای شرکت‌ها برای اعتبار را گزارش کرده‌اند. در همین حال، مصرف‌کنندگان و خانوارها نیز با افزایش نرخ‌های رد و کاهش شدید تقاضا برای وام‌های مسکن، از آنجایی که مصرف‌کنندگان نگران اعتماد کلی و چشم‌انداز اقتصادی هستند، بار سنگین این موضوع را احساس کردند.

نظرسنجی وام‌دهی بانکی حداقل نشانه‌هایی را ارائه داد که نشان می‌دهد با شروع فیلتر شدن اثرات افزایش نرخ‌ها در اقتصاد، شاهد یک اقتصاد محدودتر هستیم. با این حال، افزایش جزئی در چاپ تورم سالانه ممکن است همچنان ذهن سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا را تحت تاثیر قرار دهد.

واکنش بازار

یورو دلار نمودار روزانه

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

واکنش اولیه EURUSD قبل از ریکاوری برای معامله نسبتاً ثابت پس از انتشار، شاهد افت 15 پیپ بود. این جفت ارز در نزدیکی محدوده اخیر حول و حوش 1.0950 در معاملات اولیه اروپا در نوسان بوده است، زیرا یورو پس از انتشار نظرسنجی وام بانکی در صبح امروز با مقداری فشار فروش مواجه شد. محدوده بین 1.0950 و 1.1050 می تواند در نشست فردای FOMC قرار نگیرد.

تصویر بلندمدت EURUSD در حال حاضر کمی نامشخص است زیرا به نظر می‌رسد نکات فنی و اصولی با یکدیگر در تضاد هستند. نمودار روزانه بالا شکست کانال صعودی را نشان می دهد که از نقطه نظر فنی ترجیح داده شده است. به همان اندازه که این تنظیمات جذاب به نظر می رسد، داده های بنیادی سنگین وزن که در این هفته ارائه می شود، ممکن است نقش مهمی در جایگاه بعدی EURUSD داشته باشد. دستورالعمل‌های پیش‌روی صادر شده توسط فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا می‌تواند شفافیت بیشتری را در مورد مسیرهای افزایش نرخ برای هر دو بانک مرکزی ارائه کند، زیرا شرط‌بندی‌های ناخواسته روی فدرال رزرو اخیراً شاهد کاهش قابل توجهی بوده است.

سطوح کلیدی که باید به آنها توجه داشت:

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.