با افزایش “تهاجمی” نرخ بهره فدرال رزرو هفته آینده، سهام و بازارهای رمزنگاری میلیاردها ضرر می کنند – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1] سرمایه گذاران این چهارشنبه بر روی بانک مرکزی ایالات متحده متمرکز خواهند شد زیرا انتظار می رود سیاست گذاران فدرال رزرو نرخ بهره را به شدت افزایش دهند. شاخص‌های برتر سهام ایالات متحده در پایان هفته زیان‌های قابل‌توجهی را تجربه کردند و کامپوزیت نزدک بدترین عملکرد چهار ماهه خود را از سال 1971 مشاهده

کد خبر : 200867
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
با افزایش “تهاجمی” نرخ بهره فدرال رزرو هفته آینده، سهام و بازارهای رمزنگاری میلیاردها ضرر می کنند – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1]

سرمایه گذاران این چهارشنبه بر روی بانک مرکزی ایالات متحده متمرکز خواهند شد زیرا انتظار می رود سیاست گذاران فدرال رزرو نرخ بهره را به شدت افزایش دهند. شاخص‌های برتر سهام ایالات متحده در پایان هفته زیان‌های قابل‌توجهی را تجربه کردند و کامپوزیت نزدک بدترین عملکرد چهار ماهه خود را از سال 1971 مشاهده کرد. بازارهای کریپتو نیز هفته سختی را پشت سر گذاشته‌اند، زیرا اقتصاد کریپتو 8.99 درصد در برابر ارز دیجیتال کاهش یافته است. دلار آمریکا از 25 آوریل، از 1.967 تریلیون دلار به 1.79 تریلیون دلار کاهش یافته است.

انتظار می رود فدرال رزرو نرخ بهره را به شدت افزایش دهد، بانک هلندی ING افزایش 50 واحدی را پیش بینی می کند و اعلامیه تشدید QE را پیش بینی می کند.

تعدادی از موسسات مالی، تحلیلگران و اقتصاددانان انتظار دارند کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) هفته آینده نرخ های بهره را به شیوه ای تهاجمی افزایش دهد. لیندسی دانسفیر و آن سافیر، نویسندگان رویترز، روز جمعه گزارش دادند که ممکن است «افزایش بزرگ نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در پیش باشد» و نویسندگان همچنین به دو گزارش اشاره کردند که مدعی هستند «تورم داغ در حال اوج‌گیری است».

در این گزارش توضیح می‌دهد: «به نظر می‌رسد سیاست‌گذاران فدرال رزرو ایالات متحده برای مقابله با تورم داغ و افزایش هزینه‌های نیروی کار مجموعه‌ای از افزایش‌های تهاجمی نرخ بهره را حداقل تا تابستان انجام دهند، حتی در حالی که دو گزارش روز جمعه نشان داد که نشانه‌های آزمایشی ممکن است هر دو در حال افزایش باشند.»

با افزایش
گزارشی که توسط جیمز نایتلی، اقتصاددان ارشد بین‌المللی در ING نوشته شده است، می‌گوید: «در حال حاضر، مبنای ما این است که فدرال رزرو افزایش 50 واحدی در هفته آینده را با افزایش 50 واحدی در ماه‌های ژوئن و ژوئیه، پیش از تغییر به 25 واحد در روز دنبال می‌کند، زیرا انقباضات کمی به آن می‌رسند. سرعت. ما می بینیم که نرخ وجوه فدرال رزرو در اوایل سال 2023 به 3 درصد می رسد.

علاوه بر گزارش رویترز، شرکت خدمات مالی و بانکداری هلندی چند ملیتی گروه ING معتقد است که یک افزایش بزرگ در این چهارشنبه رخ خواهد داد. در این گزارش، ING انتظار دارد FOMC و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، افزایش 50 واحدی را اعلام کنند. گزارش ING می‌گوید: «نگرانی‌های تورم از کاهش موقت تولید ناخالص داخلی بیشتر است».

گزارش گروه ING در 28 آوریل منتشر شد: “به طور گسترده انتظار می رود که فدرال رزرو نرخ سیاست خود را 50 واحد پایه در چهارشنبه آینده افزایش دهد زیرا تورم + 8٪ و بازار کار فشرده بر انقباض غافلگیرکننده تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول منتسب به چالش های تجاری و موجودی موقت است.” یادداشت. در حالی که 50 واحد افزایشی بزرگ است، ING همچنین بر این باور است که فدرال رزرو در مورد خرید ماهانه اوراق قرضه بانک مرکزی برنامه سخت گیرانه ای را ارائه خواهد کرد.

جزئیات گزارش ING “ما همچنین به دنبال این هستیم که فدرال رزرو رسماً در روز چهارشنبه انقباضات کمی را اعلام کند.”

وال استریت شکست می خورد، طلا از مزایای کلان اقتصادی بهره می برد

در همین حال، هنگامی که وال استریت روز جمعه بسته شد، همه شاخص‌های اصلی سهام ایالات متحده از غسل خون در طول معاملات روزانه رنج بردند. نزدک، میانگین صنعتی داوجونز، S&P 500 و NYSE همگی قبل از شروع آخر هفته کاهش قابل توجهی داشتند. گزارش ها نشان می دهد که کامپوزیت نزدک خود را دید بدترین شروع چهار ماهه در بیش از 50 سال و S&P 500 در روز جمعه نیز مانند سنگ سقوط کرد.

بن لویسون، نویسنده بارون نوشت: «در پایان معاملات روز جمعه، فروش بدتر شد و ما به بدترین شروع یک سال از زمان رکود بزرگ چشم دوخته بودیم.

با افزایش
قیمت طلا در روز جمعه پس از شکست بازارهای سهام و کریپتو افزایش یافت.

طلا از مزایای طوفان در پایان هفته بهره برد و فلز گرانبها شاهد افزایش مداوم در برابر دلار آمریکا تا آخر هفته نیز بود. روز شنبه، هر اونس طلای مرغوب طی شش ماه گذشته 0.08 درصد و 6.47 درصد افزایش یافت. در حال حاضر، هر اونس طلای خوب با قیمت 1896 دلار در هر واحد مبادله می شود. جرالد سلنته، پیش بینی گر ترندز معتقد است تا زمانی که تورم افزایش یابد، فلزات گرانبها نیز به دنبال آن خواهند بود.

«هرچه تورم بیشتر شود، دارایی‌های امن بالاتر طلا و نقره افزایش می‌یابد. و هنگامی که بانکسترها نرخ بهره را افزایش می دهند، وال استریت و مین استریت را به شدت پایین می آورد… و هرچه سخت تر سقوط کنند، قیمت فلزات گرانبها بالاتر خواهد رفت. توییت کرد در روز شنبه.

تحلیلگران بازار بیت فینکس می گویند که ترس در بازار خرس در سال 2018 ایجاد می کند، خریداران کریپتو در حاشیه هستند.

اقتصاد کریپتو نیز در این هفته آسیب دید و بازارها با بازارهای سهام در ارتباط بودند. مدیر عامل و بنیانگذار eightglobal.com، میشائل ون د پوپ، روز شنبه در توییتی درباره ترس در بازارهای ارزهای دیجیتال نوشت. بنیانگذار Eightglobal: «میزان ترس موجود در بازارها در حال حاضر به دلیل نشست آتی FED قابل مقایسه با جو بازار نزولی در سال 2018 است. گفت. این چیزهای زیادی برای بازارها و بیت کوین می گوید. عصر روز شنبه (ET) حدود ساعت 7:25 بعد از ظهر، بیت کوین (BTC) به زیر 38 هزار دلار کاهش یافت و به 37597 دلار در هر واحد رسید.

با افزایش
نمودار 1 ساعته بیت کوین/دلار در 30 آوریل 2022.

از 25 آوریل 2022، ارزش خالص کل اقتصاد کریپتو از 1.967 تریلیون دلار به 1.79 تریلیون دلار امروز کاهش یافت. در حالی که اقتصاد کریپتو از آن زمان تاکنون 8.99 درصد از دست داده است، در 24 ساعت گذشته 1.2 درصد از دست داده است. بیت کوین (BTC) در این هفته 4.9 درصد و اتریوم (ETH) 7.6 درصد در برابر دلار آمریکا طی هفت روز گذشته کاهش یافته است. در یادداشتی که روز جمعه برای Bitcoin.com News ارسال شد، تحلیلگران بازار Bitfinex توضیح دادند که «بیت‌کوین در معاملات محدود است زیرا خریداران در حاشیه هستند.

تحلیلگران افزودند: «روزی که شور و شوق معاملاتی نشانه قرنطینه است – که به اصطلاح سهام میم را به سمت ارزش‌گذاری‌های غیرمعمول حرکت می‌کرد – از قبل به نظر می‌رسد که مربوط به گذشته است. «رابینهود در بحبوحه افت درآمدها کارمندان خود را کاهش داده است زیرا احساسات نزولی در بازار سهام حاکم شده است. با این حال، جالب است بدانید که بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی Glassnode، درصد عرضه بیت‌کوین به مدت یک سال یا بیشتر در این ماه به بالاترین حد خود رسیده است.

برچسب ها در این داستان

Ann Saphir، بانک Rate، Ben Levisohn، تحلیلگران بازار Bitfinex، بانک مرکزی، Crypto، Crypto markets، dow jones، رئیس فدرال رزرو جروم پاول، سیاست گذاران فدرال رزرو، FOMC، Gerald Celente، طلا، رکود بزرگ، تورم، ing، گروه ING، بهره افزایش نرخ، جیمز نایتلی، لیندزی دانسمویر، میشائل ون د پوپ، نزدک، نیویورک، افزایش نرخ، S&P 500، پیش بینی گر روند

نظر شما در مورد چشم انداز بازارهای جهانی مانند طلا، کریپتو و سهام چیست؟ آیا فکر می کنید فدرال رزرو نرخ بهره را 50 واحد افزایش می دهد؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.