با افزایش ترس از رکود، بازار خرس فرا می‌رسد

[ad_1] چشم انداز هفتگی S&P 500: نزولی S&P 500 به پایین‌ترین سطح هفته گذشته سقوط کرد و برای مدت کوتاهی وارد بازار نزولی شد چشم انداز کوتاه مدت سهام ایالات متحده همچنان نزولی است گزارش ماه آوریل PCE می تواند کاتالیزور بزرگ بعدی قیمت در هفته آینده باشد بیشترین خوانده شده: S&P 500, Nasdaq, Technical

کد خبر : 210280
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 می 2022 - 17:33
با افزایش ترس از رکود، بازار خرس فرا می‌رسد

[ad_1]

چشم انداز هفتگی S&P 500: نزولی

  • S&P 500 به پایین‌ترین سطح هفته گذشته سقوط کرد و برای مدت کوتاهی وارد بازار نزولی شد
  • چشم انداز کوتاه مدت سهام ایالات متحده همچنان نزولی است
  • گزارش ماه آوریل PCE می تواند کاتالیزور بزرگ بعدی قیمت در هفته آینده باشد

بیشترین خوانده شده: S&P 500, Nasdaq, Technical Forecast – Seven Week Slide Eyes Support

سهام ایالات متحده داشته است یک هفته وحشتناک دیگر و متحمل ضررهای سنگین، با نزدک 100 شد افتادن4.45درصد و S&P 500 افت 3.05٪ در پنج جلسه معاملاتی گذشته. سال بوده است وحشیانه برای سهام، اما برای تعیین اعداد، نزدک 100 تقریباً سقوط کرده است. 28درصد در سال 2022 در میان ضعف گسترده بخش فناوری، جرقه زد توسط افزایش باد مخالف برای اقتصاد، شامل افزایش real نرخ ها، تورم داغ و رشد سریع اقتصادی در حال کاهش است. S&P 500 دارد نیز فروخته شد، ورود کوتاه مدت به بازار نزولی در روز جمعه پس از تنظیم یک 2022 جدید درون روز پایین در 3,810، حرکتی که باعث شد شاخص نسبت به اوج خود در ژانویه بیش از 20 درصد کاهش یابد.با این حال، تا پایان روز جمعه، معیار برترکاهش روزانه آن را پاک کرد و دیگر با تعریف رسمی a بودن در یک بازار خرس

در هر صورت، ریسک اشتها در اواخر به عنوان s کاهش یافته استاحساسات بسیار نزولی شده است بر می ترسد که فدرال رزرو نتواند به مهندس الف فرود نرم در حالی که چرخه سفت شدن تهاجمی را با هدف بازگرداندن ثبات قیمت و دنبال می کند.، البته، اعتبار.

در حالی که فدرال رزرو افزایش هزینه های استقراض را با افزایش 75 واحدی رد کرده است، اما کار دیگری برای کاهش نگرانی های وال استریت در مورد افزایش شدید انجام نداده است. شکست در فضای سهام. در واقع، بانک اخیرا دو برابر شده است لفاظی شاهین، نشان می دهد که آی تی به عقب نشینی محل اقامت تا زمانی که وجود داشته باشد ادامه خواهد داد شواهد روشن و قانع کننده ای نشان می دهد که تورم در حال کاهش است، حتی اگر این فرآیند مستلزم حرکت موضع سیاست بالاتر از خنثی باشد.

با توجه به روایات رکود اقتصادی، شاخص CPI در بالاترین حد خود در چهار دهه گذشته، کاهش درآمد شرکت ها در بحبوحه فشرده سازی حاشیهو بانک مرکزی که پس از مدت‌ها انتظار برای اقدام، به دنبال کاهش تورم با اقدامات قاطعانه است، امکان بازگشت معنی‌دار در سهام ضعیف است. در واقع، S&P 500 و Nasdaq 100 احتمالاً پایین تر باقی می مانند در هفته‌های آتی، با کاهش قیمت‌های فروشندگان و خرید محافظت نزولی بیشتر در بازار آپشن‌ها (میانگین 10 روزه نسبت حجم فروش Cboe برای سهام تک به بالاترین سطح از زمان فروپاشی COVID-19 2020 افزایش یافت).

با نگاهی به هفته آینده، تقویم اقتصادی مملو از داده های مرتبط است، اما نکته مهم احتمالاً گزارش مخارج مصرف شخصی اصلی، شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو. گفته می‌شود، ماه آوریل Core PCE پس از افزایش 5.2 درصدی سالانه در ماه مارس، به 4.9% در سال کاهش یافته است. برای بهبود احساسات، داده ها باید تأیید کنند که فشارهای قیمتی در سه ماهه اول به اوج خود رسیده و به سرعت در حال تغییر هستند. اگر این اعداد کمتر از حد انتظار باشد، به طور بالقوه می‌توانیم شاهد افزایش شدیدی باشیم که با کاهش نقدینگی پیش از تعطیلات روز یادبود تقویت می‌شود. عکس این موضوع نیز صادق است: خواندن بدتر از حد انتظار می‌تواند باعث فروش خشونت‌آمیز شود.، با حجم کم تشدید می شود.

S&P 500 TECHNICAL Analysis

پس از فروش اخیرS&P 500 به سمت پشتیبانی خوشه ای سقوط کرده است و از 3805 به 3800 رسیده است. جایی که مرز پایینی یک کانال نزولی کوتاه مدت با 38.2% اصلاح فیبوناچی در رالی 2020-2022 همگرا می شود. اگر شاخص موفق به شکستن شود زیر این منطقه در روزهای آینده، شتاب فروش می تواند تسریع شود و راه را برای حرکت به سمت هموار کند 3710 و به دنبال آن 3635. از سوی دیگر، اگر خریداران شیب دوباره ظاهر می شود و باعث افزایش صعودی می شود واژگونیمقاومت اولیه در 3950 و پس از آن 4100 ظاهر می شود.

نمودار S&P 500

پیش بینی S&P 500 برای هفته پیش رو: با افزایش ترس از رکود، بازار نزولی به خود می گیرد

نمودار فنی S&P 500 با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.