با افزایش بازدهی خزانه داری، سهام متوقف می شود

[ad_1] S&P 500، Nasdaq 100 Talking Points: سهام امروز صبح عقب نشینی کردند زیرا خزانه داری 10 ساله بالاتر از همان 2.5 درصد مقاومت در اواخر ماه مارس آزمایش شد. امروز صبح همچنین نظری از لائل برینارد ارائه کرد که نشان می‌دهد فدرال رزرو به دنبال آغاز QT در ماه مه است. این موضوع تامل

کد خبر : 188604
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
با افزایش بازدهی خزانه داری، سهام متوقف می شود

[ad_1]

S&P 500، Nasdaq 100 Talking Points:

  • سهام امروز صبح عقب نشینی کردند زیرا خزانه داری 10 ساله بالاتر از همان 2.5 درصد مقاومت در اواخر ماه مارس آزمایش شد.
  • امروز صبح همچنین نظری از لائل برینارد ارائه کرد که نشان می‌دهد فدرال رزرو به دنبال آغاز QT در ماه مه است. این موضوع تامل برانگیزی بود که پاول در ماه مارس به آن اشاره کرد و این موضوع به سهام کمک کرد تا پس از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در یک رالی عظیم راه اندازی کنند. نزدک پس از آن افزایش نرخ، در مدت کمی بیش از دو هفته بیش از 17 درصد افزایش یافت. اما اکنون که QT وارد مکالمه شده است، ممکن است مسائل تغییر کند.
  • ما به تازگی Top Trades را برای Q2 و انتخاب من سهام نزولی است. انتظار من این است که این موضوع در اواخر سه ماهه توسعه یابد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

Q2 آغاز می شود

سهام در دو روز اول معاملات سه ماهه دوم قوی بودند و موجی از قدرت را که در اطراف بازار ایجاد شد، پشت سر گذاشتند تصمیم گیری نرخ FOMC چند هفته پیش. در حالی که فدرال رزرو برای اولین بار از سال 2018 نرخ بهره را افزایش داد و در عین حال هشدار داد که احتمالاً افزایش های بیشتری در راه است، سهام جهش شدیدی را تجربه کرد که تا پایان مارس ادامه داشت. S&P 500 از پایین ترین سطح فوریه 12.9 درصد رشد کرد، در حالی که Nasdaq 100 از پایین ترین سطح در 15 مارس 17.97 درصد رشد کرد.هفتم تا اوج در 29 مارسهفتم.

اینها انواع حرکت هایی هستند که اغلب نشان دهنده رفتار حبابی هستند، زمانی که تریلیون ها در ارزش بازار به طور ناگهانی اضافه می شوند، حتی بدون استدلال اساسی مستقیم برای اینکه چرا. به نظر می رسد تغییر بزرگ در اینجا، اجتناب فدرال رزرو از موضوع انقباض کمی باشد.

برای مدتی انتظار می رفت که آنها در ماه مارس 50 افزایش داشته باشند در حالی که QT را اعلام کردند. اما، به دلیل تلاطم بازار ناشی از سناریوی روسیه-اوکراین، فدرال رزرو عقب نشینی کرد و با افزایش 25 واحد پایه برای شروع «بالا رفتن» به توافق رسید.

اما، اکنون که فدرال رزرو اولین افزایش را در کتاب خود دارد و همچنین با توجه به این واقعیت که بازارها پس از یک حرکت نسبتاً غیرعادی از FOMC، یک رالی پرشور را تجربه کردند، و اکنون ممکن است انگیزه بیشتری برای FOMC برای افزایش سرعت سفت شدن. و این منجر به نظرات لائل برینارد در صبح امروز می شود، که نشان می دهد بانک در حال آماده شدن برای اعلام QT در ماه مه است.

در پاسخ، اسکناس 10 ساله به بالای 2.5 درصد رسید و به نظر می‌رسد که این فشار را به سهام وارد می‌کند و S&P 500 به جایگاه 4550 در نمودار عقب می‌نشیند.

نمودار قیمت ساعتی S&P 500

نمودار قیمت ساعتی SPX ES SPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

تصویر بزرگتر S&P 500

یک قدم به عقب برداریم و چند چیز در نمودار S&P 500 در جریان است.

اول و مهمتر از همه، یک تنظیم صعودی در نمودار روزانه وجود دارد. دیروز تایید شد یک ستاره صبحگاهی که یک دنباله سه میله ای است که به دنبال معکوس های صعودی است. اغلب، پس از پایین آمدن یک روند نزولی، این شکل‌بندی‌ها نزدیک به پایین‌ها چاپ می‌شوند، که این چیزی نیست که در اینجا داریم. در عوض، ما یک عقب‌نشینی داشتیم، و این شکل‌گیری ممکن است نشان‌دهنده پایان اصلاح باشد، که می‌تواند تمرکز را روی سمت طولانی جفت نگه دارد.

با این حال، این شکل‌گیری با شکستن سطح پایین، که در سطح پایین می‌آید، نفی می‌شود روانشناسی منطقه 4500 در نمودار. و اگر آن منطقه حذف شود، نقطه دیگری از حمایت از 4430-4455 وجود خواهد داشت، و یک آزمایش در اینجا دریچه ای را برای جهش به سطوح پایین تر در حدود 4500 باز می کند. این می تواند مقدمه یک حرکت نزولی بزرگتر در S&P 500 باشد.

اما، اگر ستاره صبح به افزایش قیمت ها ادامه دهد، شکستن بالاترین سطح هفته گذشته، در حدود 4630، در را برای حرکت به سمت 4700 باز می کند.

نمودار قیمت روزانه S&P 500

نمودار قیمت روزانه SPX ES SPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

من در اینجا نزولی‌تر از S&P 500 می‌مانم. مطمئناً حرکت‌ها مؤکدتر بوده‌اند، که شاهد افزایش 17.97 درصدی آن بوده‌ام در حالی که S&P 500 در یک دوره زمانی مشابه 12.9 درصد رشد کمتری داشته است.

اما شاید جالب‌تر این باشد که وقتی سهام در نیمه اول مارس فروخته می‌شد، نزدک 100 حرکت بسیار سنگینی داشت و در نهایت پیش از افزایش نرخ FOMC که باعث افزایش قیمت‌ها شد، «منطقه نزولی» را غلغلک داد.

اما، همانطور که در معاملات برتر این سه ماهه، یک امکان وجود دارد بالا دوبل در نزدک 100. حدود 2000 نقطه از بالا تا یقه وجود دارد که با حمایت از اواخر فوریه، اوایل مارس مطابقت دارد. نکته کلیدی در اینجا فروشندگانی است که از مقاومت 15307 دفاع می کنند.

این همچنین یک هدف پیش‌بینی‌شده از فاصله تقریبی مقاومت تا خط گردن را به ارمغان می‌آورد که تا حدود 11000 منطقه در نمودار پیش‌بینی می‌شود.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

نمودار قیمت روزانه NQ

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

نزدک 100 کوتاه مدت

هنگامی که به دنبال تغییر قابل توجهی در جهت بازار هستید، همیشه عاقلانه است که طرف مقابل استدلال را بررسی کنید. و در کوتاه مدت، پتانسیل صعودی در اینجا نیز وجود دارد. نباید آنقدر از تعصبات خود چشم پوشی کرد که حتی نتوانند جایگزینی را در نظر بگیرند.

برای «فعال شدن» تاپ دوبل، باید قیمت‌ها را از خط گردن خارج کنند، در حدود حمایت در پایین‌ترین حد ۱۰ ماه اخیر. اما، تا زمانی که آن کم برداشته نشود، ما یک محدوده داریم و تمام. و اگر گاوها بتوانند در کوتاه مدت با مقاومت مقابله کنند، آن دو رویه هرگز پر نخواهد شد و ما تصویری کاملاً متفاوت خواهیم داشت.

تز صعودی در اینجا شبیه به یک الگوی فنجان و دسته است، جایی که قیمت ها به کف می رسد و بلافاصله به مقاومت بازگشته است، پس از آن فروشندگان برای کمک به شکل گیری یک “دسته” پاسخ می دهند. اگر خریداران بتوانند مقاومت را در کوتاه ترین زمان ممکن پشت سر بگذارند، نقطه اصلی مقاومت بعدی در نمودار من حدود 15.7 هزار تومان است، پس از بالاترین سطح فعلی دو ماهه در اطراف سطح فیبوناچی در 15,307.

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک 100

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.