با استقلال مشکل دارید چرا یزدانی را نابود می کنید؟

[ad_1] سعید مراغه چیان بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اتفاقات اخیر مربوط به افشاگری سیاوش یزدانی علیه مسئولان باشگاه و بازی های پیش روی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد. صحبت های سیاوش یزدانی علیه مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی را شنیدید؟ بله، به هر حال سیاوش یزدانی ناراحت است و من هم به او حق

کد خبر : 173367
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
با استقلال مشکل دارید چرا یزدانی را نابود می کنید؟

[ad_1]

سعید مراغه چیان بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اتفاقات اخیر مربوط به افشاگری سیاوش یزدانی علیه مسئولان باشگاه و بازی های پیش روی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

صحبت های سیاوش یزدانی علیه مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی را شنیدید؟

بله، به هر حال سیاوش یزدانی ناراحت است و من هم به او حق می دهم که عصبانی باشد ولی عمدی در کار نبوده و مجیدی نمی‌خواسته بازیکنش را از دست بدهد. چه سیاوش چه مرادمند، حتماً آنها می‌خواستند کاری کنند که این مسائل به وجود نیاید و بتوانند از یزدانی و مرادمند در تیم استفاده کنند. ولی به هر حال کار درست پیش نرفته است.

نظر شما درباره افشاگری یزدانی چیست؟

کار درستی انجام نداد. او نباید حرف می زد. بهتر بود سکوت می‌کرد. الان استقلال فقط به فکر رسیدن به قهرمانی است. باید به شکلی این حاشیه ها جمع شود. متاسفانه ظلم بزرگی در حق استقلال کردند.

چه ‌کسانی؟

آنهایی که در طول این چند سال گذشته همواره به محض اینکه می دیدند استقلال خوب کار می کند، سعی می کردند یک سنگی جلوی پای استقلال بیاندازند. هنوز یادمان نرفته زمان استراماچونی چطور این مربی را فراری دادند. باور کنید اگر وینفرد شفر مانده بود پرسپولیس هرگز ۵ قهرمانی پشت هم نمی آورد. حتی هت تریک هم نمی کرد، اما نگذاشتند بماند. او مربی خوبی بود و در همان مدت کوتاه یک قهرمانی جام حذفی برای استقلال آورد، اما نخواستند استقلال قدرت بگیرد.

در این زمینه صحبتی با سیاوش یزدانی ندارید؟

من سیاوش را خیلی دوست دارم. یک فوتبالیست با شخصیت، تحصیل کرده و کسی که واقعا حقش بود در تیم ملی فیکس بازی کند. در این مدت هم بارها در صحبت‌هایم به این موضوع اشاره کردم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بتواند در جام جهانی هم بازی کند. گرچه شنیدم طوری با او رفتار کردند که حتی دیگر در هیچ تیم فوتبالی هم بازی نکند. اینها واقعا ظلم است. این رفتارها انسانی نیست. مگر این جوان چه کار کرده که نمی تواند فوتبال بازی کند؟ لااقل اجازه بدهید در حین خدمت سربازی فوتبالش را بازی کند.

بازی با گل‌گهر سیرجان را چطور پیش بینی می کنید؟

گل گهر تیم خیلی خوبی است. البته این را بگویم استقلال مقابل نساجی یک فوتبال خیلی خوب ارائه کرد. با آنکه مساوی شدند فوتبال قابل قبولی را از استقلال دیدیم. امیدوارم با همین سبک بازی ادامه دهند. ولی تیم گل گهر هم تیم خیلی خوبی است. به خاطر اتفاقات دور رفت هم انگیزه زیادی دارد ولی استقلال باید بی توجه به فاصله امتیازی با تیم پشت سری، فقط به فکر کسب سه امتیاز باشد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.