با اجرایی شدن قوانین مالیاتی جدید، حجم معاملات کریپتو در هند کاهش یافت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] حجم معاملات کریپتو در هند به دنبال اجرایی شدن قانون مالیاتی جدید به شدت کاهش یافته است. قوانین جدید مالیات ثابت 30 درصدی را بر درآمد ارزهای دیجیتال تحمیل می کند و اجازه نمی دهد ضررها در مقابل سود جبران شود. قوانین جدید مالیات رمزنگاری در حال اجرا است قوانین جدید مالیاتی کریپتو در

کد خبر : 186955
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
با اجرایی شدن قوانین مالیاتی جدید، حجم معاملات کریپتو در هند کاهش یافت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

حجم معاملات کریپتو در هند به دنبال اجرایی شدن قانون مالیاتی جدید به شدت کاهش یافته است. قوانین جدید مالیات ثابت 30 درصدی را بر درآمد ارزهای دیجیتال تحمیل می کند و اجازه نمی دهد ضررها در مقابل سود جبران شود.

قوانین جدید مالیات رمزنگاری در حال اجرا است

قوانین جدید مالیاتی کریپتو در اول آوریل پس از تصویب لایحه مالی سال 2022 توسط پارلمان کشور به اجرا گذاشته شد. اکنون مالیات ثابت 30 درصدی برای درآمد کریپتو بدون کسر یا جبران ضرر اعمال می شود.

در 1 آوریل، صرافی های رمزنگاری در هند شاهد کاهش شدید حجم معاملات بودند. آدیتیا سینگ، مدیر کانال یوتیوب “Crypto India” ارسال شده اسکرین شات هایی در توییتر که کاهش شدید حجم معاملات را در چهار صرافی اصلی ارزهای دیجیتال در هند نشان می دهد: Coindcx، Bitbns، Zebpay و Wazirx.

با اجرایی شدن قوانین مالیاتی جدید، حجم معاملات کریپتو در هند کاهش یافت

شیوام چونجا، کاربر توییتر، گفت: «این تازه شروع زوال چنین اکوسیستم بزرگی است که ما در هند داشتیم. نظر داد. دولت ما باید به قوانین مالیاتی فکر کند که همزمان صنعت و درآمد مالیاتی آنها را تقویت کند. بسیاری از مردم از تجارت کریپتو امرار معاش می کنند.”

وزارت دارایی هند هفته گذشته در لوک سبها، مجلس سفلی پارلمان توضیح داد که “هیچ کسر در رابطه با هیچ هزینه ای (غیر از هزینه اکتساب) یا کمک هزینه مجاز نیست.” علاوه بر این، ضررهای ناشی از تراکنش های رمزنگاری را نمی توان با سود جبران کرد.

آشیش سینگال، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Coinswitch، اظهار داشت:

مالیات ثابت 30 درصدی که سود سرمایه کوتاه‌مدت را از سود بلندمدت متمایز نمی‌کند، بدون پیش‌بینی برای کسر هزینه‌های انجام‌شده یا جبران زیان، با چارچوب مالیاتی سایر طبقات دارایی همخوانی ندارد و تبعیض‌آمیز است.

حامیان کریپتو در هند در Change.org از دولت درخواست کرده اند تا سیاست های مالیاتی معقولی را برای ارزهای دیجیتال معرفی کند. در زمان نگارش این طومار، بیش از 103 هزار امضاکننده به دست آورده است.

از اول ژوئیه، یک ماده مالیاتی آسیب‌رسان دیگر اجرایی خواهد شد. یک درصد مالیات کسر شده در مبدا (TDS) بر تراکنش‌های ارزهای دیجیتال اعمال می‌شود. یکی از اعضای پارلمان هند اخیرا توضیح داد که چرا این کار برای صنعت کریپتو مضر است.

نظر شما در مورد نحوه مالیات بر درآمد و تراکنش های ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.