با آمدن آیفون ۱۴ کدام مدل آیفون به تاریخ می‌پیوندد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شایعات حاکی از تاریخ معرفی سری آیفون ۱۴ در تاریخ ۷ سپتامبر است که گفته می شود شامل یک مدل استاندارد، پرو و پرو مکس است. خط تولید آیفون ۱۴ به چه شکل خواهد بود؟ اولین سوالی که در ذهن ایجاد می‌شود این است که کماکان اپل ۴ نوع آیفون ۱۴

کد خبر : 245982
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
با آمدن آیفون ۱۴ کدام مدل آیفون به تاریخ می‌پیوندد؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شایعات حاکی از تاریخ معرفی سری آیفون ۱۴ در تاریخ ۷ سپتامبر است که گفته می شود شامل یک مدل استاندارد، پرو و پرو مکس است.

خط تولید آیفون ۱۴ به چه شکل خواهد بود؟

اولین سوالی که در ذهن ایجاد می‌شود این است که کماکان اپل ۴ نوع آیفون ۱۴ معرفی خواهد کرد یا خیر؛ هنوز اطلاعات زیادی در مورد آیفون ۱۴ موجود نیست اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سری بعدی اپل مینی را حذف می‌کند و به جای آن بر روی گوشی‌های بزرگتر تمرکز می‌کند. گزارشی از Nikkei Asian Review در سال ۲۰۲۱ مرگ آیفون ۱۴ مینی را پیش‌بینی کرد و یادداشت تحقیقاتی مینگ-چی کو که توسط تحلیلگر MacRumors به دست آمد نیز نشان می‌دهد که مینی مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

از طرف دیگر شایعات حاکی از تغییر کوچکی در قراردادهای نامگذاری هستند.

دو خط تولید آخر آیفون دارای همان اندازه ۶.۱ اینچی برای مدل پایه بودند و تا ۶.۷ اینچ برای Pro Max؛ طبق گزارش Nikkei Asian Review، اپل برای آیفون ۱۴ از این اندازه ها استفاده می کند، اما مینی ۵.۴ اینچی را حذف می کند.

گزارش ها حاکی از فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی است، بنابراین تعجبی نخواهد داشت که اپل این گوشی کوچک را در سال ۲۰۲۲ بازنشسته کند.

پای سیم‌کارت در میان خواهد بود؟

در سال ۲۰۲۰، شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن سیم کارت های فیزیکی آیفون به طور کامل آغاز شد و اکنون شایعات حاکی از آن است که آیفون ۱۴ ممکن است اولین خطی باشد که این کار را انجام می دهد. افشاکننده اپل، DylanDKT تایید کرد که با گزارش‌هایی مبنی بر حذف سیم‌کارت‌های فیزیکی موافق است، اگرچه حساب توییتر او ظاهراً از آن زمان ناپدید شده است.

آیفون ۱۴ در پاییز وارد بازار می شود؟

هنوز شایعات زیادی در مورد تاریخ عرضه آیفون ۱۴ منتشر نشده است، اما گزارش اخیر بلومبرگ نشان می دهد که آیفون جدید در یک رویداد رونمایی در ۷ سپتامبر عرضه خواهد شد و در ۱۶ سپتامبر به فروش می رسد.

اپل رویداد سالانه آیفون پاییزی خود را تقریباً هر سال در سپتامبر برگزار می‌کند و این گوشی‌ها اندکی پس از آن، معمولا جمعه هفته بعد، عرضه می‌شوند. گاهی اوقات اپل تاریخ عرضه مدل‌های خاص را متحول می‌کند، به خصوص زمانی که طرح یا اندازه جدیدی را معرفی می‌کند. بنابراین ممکن است سری آیفون ۱۴ بیش از یک تاریخ عرضه داشته باشد.

گفتنی است که اپل دوست دارد رویدادهای خود را در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه برگزار کند. رویداد آیفون ۱۳ اپل در روز سه شنبه ۱۴ سپتامبر برگزار شد.

تاریخ عرضه آیفون معمولا یک هفته و نیم پس از اعلامیه های اپل است.

به طور کلی، آیفون های جدید در روز جمعه، حدود هفته سوم سپتامبر عرضه می شوند. برای آیفون ۱۳، پیش‌سفارش‌ها از ۱۷ سپتامبر آغاز شد و فروش این گوشی‌ها در ۲۴ سپتامبر آغاز شد.

قیمت آیفون ۱۴ چقدر خواهد بود؟

اپل هیچ تغییر قیمت عمده ای بین آیفون ۱۲ ۲۰۲۰ و آیفون ۱۳ ۲۰۲۱ ایجاد نکرد. اما با توجه به اینکه انتظار می رود تغییرات بزرگتری برای آیفون ۱۴ در راه باشد، منطقی است که باور کنیم اپل ممکن است در سال ۲۰۲۲ قیمت ها را افزایش دهد.

به گفته دان آیوز، تحلیلگر Wedbush Securities، آیفون جدید ممکن است شاهد افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری باشد.

۵۸۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.