بایننس Labs 500 میلیون دلار Web3، صندوق بلاک چین – اخبار بیت کوین راه اندازی می کند

[ad_1] بایننس لبز، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر صرافی پیشرو کریپتو، راه اندازی صندوق جدیدی را اعلام کرده است که فعالیت خود را بر روی فناوری های وب 3 و بلاک چین متمرکز خواهد کرد. این صندوق که با 500 میلیون دلار سرمایه راه اندازی می شود، در شرکت هایی سرمایه گذاری خواهد کرد که ارزهای

کد خبر : 212479
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
بایننس Labs 500 میلیون دلار Web3، صندوق بلاک چین – اخبار بیت کوین راه اندازی می کند

[ad_1]

بایننس لبز، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر صرافی پیشرو کریپتو، راه اندازی صندوق جدیدی را اعلام کرده است که فعالیت خود را بر روی فناوری های وب 3 و بلاک چین متمرکز خواهد کرد. این صندوق که با 500 میلیون دلار سرمایه راه اندازی می شود، در شرکت هایی سرمایه گذاری خواهد کرد که ارزهای رمزنگاری شده را خریداری می کنند و موارد استفاده آنها را با استفاده از Web3 و سایر فناوری ها گسترش می دهند.

Labs بایننس برای سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری در وب 3 و استارت آپ های بلاک چین

Binance Labs، سازمان سرمایه گذاری و VC صرافی ارزهای دیجیتال، دور جدیدی از سرمایه گذاری ها را برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری خود اعلام کرده است. بازوی سرمایه این شرکت اعلام کرده است که در حال راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری برای تمرکز بر بخش بلاک چین و وب 3 است. این صندوق که 500 میلیون دلار در اختیار دارد، به دنبال سرمایه گذاری در پروژه هایی است که با هدف گسترش عملکرد ارزهای رمزنگاری شده است.

این صندوق دارای مشارکت DST Global Partners و Breyer Capital، در میان سایر شرکت ها و سرمایه گذاران است. Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس اظهار داشت که یکی از اهداف این صندوق تسهیل اتصال عناصری است که برای تسریع پذیرش این فناوری‌های جدید مقدر شده‌اند. وی اعلام کرد:

هدف صندوق سرمایه گذاری که به تازگی بسته شده است، کشف و حمایت از پروژه ها و بنیانگذاران با پتانسیل ایجاد و هدایت Web3 در سراسر Defi، NFT، بازی، متاورس، اجتماعی و غیره است.


استراتژی سرمایه گذاری

آزمایشگاه بایننس از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده است و از پروژه‌های مرتبط در صنعت ارزهای دیجیتال و گیم‌فی مانند Axie Infinity، Elrond، Dune Analytics و The Sandbox پشتیبانی کرده است. این بخش در انکوباسیون چنین شرکت‌هایی تخصص دارد، به این معنی که استارت‌آپ‌هایی را در این زمینه که تازه شروع به فعالیت کرده‌اند و به دنبال کمک مالی و مشاوره در مورد فعالیت خود هستند، تأمین مالی می‌کند.

تاکنون، بایننس لبز چهار فصل از پروژه انکوباسیون جهانی خود را میزبانی کرده است، جایی که بیش از 100 پروژه از 25 کشور مختلف توسط این سازمان انکوباتور شده است. انکوباسیون نیز بخش بزرگی از صندوق جدید خواهد بود، زیرا این صرافی به دنبال برقراری ارتباط با این استارت‌آپ‌ها و کمک به رشد آن‌ها با ارائه بودجه و تخصص در زمینه‌های مختلف است.

با این حال، بایننس همچنین اعلام کرد که در پروژه‌های بالغ‌تر از جمله شرکت‌های در مراحل اولیه در زمینه‌هایی مانند defi، NFTs، بازی، متاورس، اجتماعی و رمزنگاری، و همچنین در شرکت‌هایی که قبلاً تأسیس شده‌اند که به عنوان شرکای بایننس عمل می‌کنند، سرمایه‌گذاری خواهد کرد. توابع آن و دسترسی با استفاده از پلت فرم آن.

برچسب ها در این داستان

Binance، بایننس Labs، Blockchain، Changpeng Zhao، Crypto، DeFi، GameFi، incubation، Metaverse، nft، Web3

نظر شما در مورد صندوق وب 3 و بلاک چین جدید 500 میلیون دلاری بایننس Labs چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.