بایننس 500 میلیون دلار وام به صنعت ماینینگ کریپتو ارائه می دهد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] صرافی ارزهای دیجیتال بایننس از طریق یک برنامه وام دهی که توسط استخر استخراج خود ایجاد شده است، از استخراج کنندگان کریپتو حمایت می کند. پلتفرم معاملاتی سکه با ارائه این ابتکار در این هفته، همچنین از اینکه بایننس استخر قصد دارد محصولات استخراج ابری را عرضه کند، رونمایی کرد. صرافی پیشرو بایننس به

کد خبر : 268378
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
بایننس 500 میلیون دلار وام به صنعت ماینینگ کریپتو ارائه می دهد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس از طریق یک برنامه وام دهی که توسط استخر استخراج خود ایجاد شده است، از استخراج کنندگان کریپتو حمایت می کند. پلتفرم معاملاتی سکه با ارائه این ابتکار در این هفته، همچنین از اینکه بایننس استخر قصد دارد محصولات استخراج ابری را عرضه کند، رونمایی کرد.

صرافی پیشرو بایننس به دنبال کمک به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در زمان‌های سخت برای تجارت رمزنگاری است

بایننس، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات روزانه، برنامه ای را برای گسترش حمایت مالی از شرکت های فعال در استخراج ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. پروژه وام دهی اخیرا توسط استخر ماینینگ این پلتفرم رونمایی شد.

این برنامه به استخراج بیت کوین و ارائه دهندگان زیرساخت به عنوان بخشی از تلاش ها برای تقویت صنعت ماینینگ کمک می کند. صرافی گفت: «بایننس استخر به عنوان یکی از استخرهای استخراج ارزهای دیجیتال پیشرو، مسئولیت کمک به حفظ یک اکوسیستم دارایی دیجیتال سالم را دارد.

با توجه به شرایط فعلی بازار، بایننس استخر در حال راه اندازی یک پروژه وام 500 میلیون دلاری برای حمایت از استخراج کنندگان کریپتو و ارائه دهندگان زیرساخت دیجیتال است.

این اولین ابتکار بایننس پول است. با این پروژه، شرکت جهانی ارز دیجیتال قصد دارد خدمات تأمین مالی بدهی ایمن را به شرکت‌های استخراج بیت‌کوین عمومی و خصوصی (BTC) و شرکت‌های زیرساخت دارایی دیجیتال در سراسر جهان ارائه دهد.

برای دسترسی به وام، وام گیرندگان باید مجموعه ای از شرایط و ضوابط مانند مدت زمان 18 تا 24 ماهه و نرخ های بهره بین 5 تا 10 درصد را بپذیرند. ماینرها همچنین ملزم به ارائه امنیت رضایت بخش به بایننس، چه فیزیکی و چه در قالب دارایی های دیجیتال هستند.

در این اطلاعیه، صرافی همچنین فاش کرد که بایننس استخر قصد دارد محصولات استخراج ابری را راه اندازی کند. پلتفرم معاملاتی توضیح داد از آنجایی که قدرت هش ماینینگ ابری مستقیماً از ارائه دهندگان زیرساخت دیجیتال و استخراج بیت کوین خریداری خواهد شد، بایننس استخر به دنبال فروشندگان استخراج ابری است تا با آن کار کنند.

Binance Pool به همراه Foundry USA، Antpool، F2pool و Viabtc در میان نهادهای پیشرو در بخش استخراج از نظر سهم هش ریت است. همانطور که Bitcoin.com News گزارش داد، پس از افت در 27 سپتامبر، اولین بار در دو ماه متوالی، دشواری استخراج بیت کوین در 10 اکتبر به بالاترین حد خود رسید و کار را سخت تر از هر زمان دیگری ضرب بیت کوین، کریپتو با بزرگترین ارزش بازار

برچسب ها در این داستان

بایننس، بایننس استخر، بیت کوین، وام گیرندگان، بیت کوین، کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، وام دهی، پروژه وام دهی، وام، بازار، شرایط بازار، ماینرها، استخراج، استخر استخراج، استخر

آیا فکر می کنید استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال از پروژه وام دهی Binance Pool سود می برند؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.