بایننس 10 میلیون دلار برای حمایت از اوکراینی ها اهدا می کند و ابتکار سرمایه گذاری جمعی را راه اندازی می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، مجموعه ای از اقدامات کمک های بشردوستانه را برای حمایت از اوکراینی ها اعلام کرده است. صرافی اعلام کرد که حداقل 10 میلیون دلار برای کمک به مردم اوکراین از طریق بنیاد خیریه Binance اهدا خواهد کرد. بایننس همچنین اعلام کرد که برای هماهنگ کردن

کد خبر : 172770
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
بایننس 10 میلیون دلار برای حمایت از اوکراینی ها اهدا می کند و ابتکار سرمایه گذاری جمعی را راه اندازی می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، مجموعه ای از اقدامات کمک های بشردوستانه را برای حمایت از اوکراینی ها اعلام کرده است. صرافی اعلام کرد که حداقل 10 میلیون دلار برای کمک به مردم اوکراین از طریق بنیاد خیریه Binance اهدا خواهد کرد. بایننس همچنین اعلام کرد که برای هماهنگ کردن کمک‌های مالی به آرمان اوکراین، اولین سایت سرمایه‌گذاری کریپتو را راه‌اندازی کرده است.

بایننس به اوکراینی ها کمک های بشردوستانه ارائه می کند

بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال، قصد خود را برای کمک به مردم اوکراین در پرتو درگیری فعلی اعلام کرده است. این صرافی اعلام کرد که حداقل 10 میلیون دلار برای حمایت از تلاش های بشردوستانه برای بهبود وضعیت شهروندان اوکراینی در بحبوحه درگیری ها اهدا خواهد کرد. این کمک مالی که توسط بنیاد خیریه بایننس انجام می شود، بین سازمان های غیرانتفاعی و دولتی حاضر در کشور تقسیم خواهد شد.

از جمله این سازمان‌ها، یونیسف است که سابقه طولانی در همکاری با تبادلات در اهداف بشردوستانه دارد. سازمان های دیگری که بخشی از این بودجه را مدیریت خواهند کرد عبارتند از UNHCR، آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد، آیسانس، و افراد نیازمند که تلاش های خود را بر حمایت از کودکان آواره و خانواده های آنها متمرکز خواهند کرد.


“اول بشریت – صندوق امداد اضطراری اوکراین”

بایننس برای هماهنگ کردن کمک اشخاص ثالثی که می‌خواهند کمک مالی کنند، یک طرح سرمایه‌گذاری جمعی به نام «Humanity First – Ukraine Emergency Relief Fund» راه‌اندازی کرد، که در آن هر کسی می‌تواند بخشی از سرمایه‌های رمزنگاری خود را برای این طرح اختصاص دهد. به گفته این صرافی، این وجوه برای «کمک به ارائه کمک های اضطراری به پناهندگان و کودکان و حمایت از لجستیک در محل مانند غذا، سوخت و تدارکات برای پناهندگان» اختصاص می یابد.

بایننس قبلاً 16042 BNB به این صندوق اهدا کرده است که در زمان اهدا معادل 6 میلیون دلار بود. سایر اهداکنندگان نیز قبلاً به این صندوق کمک کرده اند. در زمان نگارش این مقاله، بیش از 370 تراکنش به آدرس‌های مرتبط با این صندوق انجام شد که مجموع آن به 148.25 بیت کوین به ارزش تقریبی 6,443,051 دلار رسید.

بایننس تنها بازیگری نبوده است که کمک های مالی مربوط به درگیری اوکراین را هماهنگ می کند. دولت اوکراین از روز شنبه به طور مستقیم از طریق آدرس‌های خود که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود، درخواست کمک‌های ارز دیجیتال را آغاز کرد و بیت‌کوین، اتر و USDT را پذیرفت. جامعه کریپتو در حال حاضر بیش از 10.6 میلیون دلار از طریق 13670 تراکنش به آدرس‌های فوق‌الذکر کمک کرده است.

نظر شما در مورد کمک مالی Binance و صندوق ارز دیجیتال اوکراینی آن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.