بایننس می‌گوید صرافی کریپتو هند Wazirx دیگر نمی‌تواند از خدمات کیف پول خود استفاده کند – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌کند

[ad_1] بایننس اعلام کرده است که صرافی کریپتو هند Wazirx دیگر نمی تواند از خدمات کیف پول بایننس استفاده کند. زنمی، اپراتور وزیرکس، تا 3 فوریه فرصت دارد تا “وجوهی را که برای عملیات وزیرکس استفاده کرده است، از حساب‌هایی که برای عملیات وزیرکس استفاده کرده‌اند، حذف کند.” این حرکت به دنبال یک اختلاف عمومی

کد خبر : 315479
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
بایننس می‌گوید صرافی کریپتو هند Wazirx دیگر نمی‌تواند از خدمات کیف پول خود استفاده کند – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌کند

[ad_1]

بایننس اعلام کرده است که صرافی کریپتو هند Wazirx دیگر نمی تواند از خدمات کیف پول بایننس استفاده کند. زنمی، اپراتور وزیرکس، تا 3 فوریه فرصت دارد تا “وجوهی را که برای عملیات وزیرکس استفاده کرده است، از حساب‌هایی که برای عملیات وزیرکس استفاده کرده‌اند، حذف کند.” این حرکت به دنبال یک اختلاف عمومی در مورد رابطه بین بایننس و وزیرکس بود.

بایننس خدمات کیف پول را به Wazirx پایان داد

صرافی ارزهای دیجیتال Binance روز جمعه گفت که صرافی رمزارز هند Wazirx “دیگر نمی تواند از خدمات کیف پول Binance استفاده کند.”

بایننس با اشاره به اینکه “هیچ کنترلی بر وجوه کاربران Wazirx یا هیچ جنبه ای از عملیات صرافی Wazirx ندارد” توضیح داد:

ما کیف پول و خدمات فناوری مرتبط را به اپراتور صرافی، Zanmai Labs (Zanmai) ارائه کردیم – سرویسی که در حال پایان دادن به آن هستیم.

در حالی که Zanmai قصد خود را برای برداشت وجوه از حساب‌های مربوطه اعلام کرده است، بایننس خاطرنشان کرد که در زمان اعلام آن، شرکت هندی “دارایی‌های موجود در کیف پول‌های Binance را که برای عملیات Wazirx استفاده می‌کند، به طور کامل برداشت نکرده است.”

اختلاف عمومی بین بایننس و وزیرکس

خاتمه خدمات کیف پول بایننس به Zanmai به دنبال یک بحث عمومی بین بایننس و وزیرکس در مورد ماهیت رابطه بین دو پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال بود.

بایننس توضیح داد: “Zanmai یک سری ادعاهای گمراه کننده در رابطه با نقش ادعایی بایننس و مسئولیت اداره صرافی Wazirx مطرح کرده است.”

روایت نادرست و گمراه‌کننده ارائه شده به عموم، بایننس را به‌عنوان کنترل دارایی‌های کاربران Wazirx، فعالیت کاربر و عملیات پلتفرم به اشتباه معرفی می‌کرد.

بایننس با تأکید بر اینکه صرفاً خدمات کیف پول را به Zanmai «فقط به عنوان یک راه حل فنی برای عملیات آنها در صرافی وزیرکس» ارائه می‌کند، گفت که در 26 ژانویه، به شرکت هندی یک انتخاب پیشنهاد داد که «اظهارات عمومی نادرست را پس بگیرد (و ادامه دهد. برای استفاده از خدمات ما) یا خاتمه استفاده از خدمات کیف پول ما.” بایننس ادامه داد:

از آنجایی که Zanmai از توضیح اظهارات گمراه کننده آنها خودداری کرده است، Zanmai تا 3 فوریه 2023 (23:59 UTC) فرصت دارد وجوهی را از حساب هایی که برای عملیات وزیرکس استفاده کرده است حذف کند.

Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس اخیراً گفت که هند به دلیل موضع نظارتی این کشور از جمله چارچوب مالیاتی سنگین، فرصت تجاری مناسبی برای مبادله او نیست. صرافی کریپتو به طور فعال در حال گسترش فعالیت های خود در سراسر جهان است. بایننس که اکنون در هفت کشور اتحادیه اروپا مجوز دارد، اخیرا یک صرافی ژاپنی را خریداری کرده و در یک صرافی کره ای سرمایه گذاری کرده است.

نظر شما در مورد پایان دادن به خدمات کیف پول بایننس به صرافی هندی Wazirx چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.