بایننس معاملات با مسترکارت و ویزا کارت روسی را به حالت تعلیق درآورد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

[ad_1] صرافی کریپتو بایننس تراکنش با کارت های مسترکارت و ویزا صادر شده در فدراسیون روسیه را مسدود کرده است. پلتفرم تجاری این اقدام را پس از تصمیم غول های پرداخت آمریکایی برای توقف عملیات در روسیه به دلیل تهاجم نظامی این کشور به اوکراین اعلام کرد. روس ها نمی توانند از Mastercard و Visa

کد خبر : 177379
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
بایننس معاملات با مسترکارت و ویزا کارت روسی را به حالت تعلیق درآورد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

[ad_1]

صرافی کریپتو بایننس تراکنش با کارت های مسترکارت و ویزا صادر شده در فدراسیون روسیه را مسدود کرده است. پلتفرم تجاری این اقدام را پس از تصمیم غول های پرداخت آمریکایی برای توقف عملیات در روسیه به دلیل تهاجم نظامی این کشور به اوکراین اعلام کرد.

روس ها نمی توانند از Mastercard و Visa Card خود در Binance استفاده کنند

از روز چهارشنبه، 9 مارس، تمامی تراکنش‌های آغاز شده با کارت‌های مسترکارت و ویزا صادر شده در روسیه در بایننس در دسترس نخواهد بود. بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات توضیح داد که این به دلیل تصمیم پردازنده های پرداخت ایالات متحده برای تعلیق فعالیت های خود در فدراسیون روسیه است.

این پلتفرم همچنین خاطرنشان کرد که تمامی تراکنش‌های آغاز شده با کارت‌های مسترکارت و ویزا صادر شده توسط مؤسسات مالی خارج از روسیه، در داخل کشور بایننس در دسترس نخواهد بود، همچنین مطابق با تغییرات سیاست اعلام شده توسط دو شرکت خدمات مالی.

Forklog به نقل از نماینده این شرکت گزارش داد که محدودیت ها فقط برای سرویس رمزنگاری به فیات بایننس اعمال می شود. این سخنگو توضیح داد که معامله گران همچنان می توانند از کارت های روسی در تراکنش های همتا به همتا استفاده کنند، به جز کارت هایی که توسط موسسات بانکی تحت تحریم صادر شده اند.

در بحبوحه حمله نظامی روسیه به اوکراین، کیف از صرافی‌های کریپتو فراخوان داد تا حساب‌های تمام کاربران روسی را مسدود کنند. در حالی که برخی از پلتفرم‌ها، مانند Coinbase ایالات متحده و Upbit و Bithumb کره جنوبی محدودیت‌هایی را اعمال کرده‌اند، صرافی‌های بزرگ جهانی مانند Binance و Kraken درخواست مسدود کردن یک‌جانبه حساب‌های تمام کاربران مستقر در روسیه را رد کردند.

با گسترش تحریم‌های مالی غرب بر مسکو، روس‌ها به بازار دارایی‌های دیجیتال روی آورده‌اند و گزارش‌هایی حاکی از جهش معاملات روبل روسیه از جمله بایننس است. اوایل ماه مارس، بنیانگذار و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو اظهار داشت که صرافی قوانین تحریم را بدون محدود کردن دسترسی شهروندان روسی که در فهرست تحریم‌ها قرار ندارند، دنبال می‌کند.

بایننس همچنین به طور فعال در تامین مالی تلاش های بشردوستانه در اوکراین مشارکت داشته است. این صرافی اهدای 10 میلیون دلاری را برای مردم اوکراینی که از درگیری نظامی رنج می برند، اعلام کرد و بنیاد خیریه بایننس به یونیسف 2.5 میلیون دلار ارز رمزنگاری شده اهدا کرد.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین بایننس خیریه از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

کارت‌های بانکی، بایننس، کارت‌ها، کریپتو، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی، مبادلات، مسترکارت، عملیات، روبل، روسیه، روسی، تعلیق، تراکنش‌ها، اوکراین، اوکراین، ویزا

آیا انتظار دارید معامله گران روسی در آینده با محدودیت های بیشتری در مبادلات ارزهای دیجیتال روبرو شوند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.