بایننس مجوز VASP را از بانک اسپانیا دریافت کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بایننس، یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری در سراسر جهان، مجوزی را از بانک اسپانیا دریافت کرده است که به صرافی اجازه می دهد مطابق با قوانین محلی کار کند. این گواهی به این معنی است که صرافی در حال حاضر با فرآیندهای AML/KYC مورد نیاز دولت کشور مطابقت دارد. بیش از 17 شرکت

کد خبر : 227631
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
بایننس مجوز VASP را از بانک اسپانیا دریافت کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بایننس، یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری در سراسر جهان، مجوزی را از بانک اسپانیا دریافت کرده است که به صرافی اجازه می دهد مطابق با قوانین محلی کار کند. این گواهی به این معنی است که صرافی در حال حاضر با فرآیندهای AML/KYC مورد نیاز دولت کشور مطابقت دارد. بیش از 17 شرکت تاکنون این گواهینامه را دریافت کرده اند.

بایننس مجوز بهره برداری از بانک اسپانیا را دریافت کرد

بایننس، صرافی ارزهای دیجیتال، گواهینامه بانک اسپانیا را برای فعالیت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در این کشور دریافت کرده است. این بدان معناست که مقامات دریافته اند که بایننس، از طریق شرکت تابعه اسپانیایی Moon Tech Spain، SL، با تمام فرآیندهای AML/KYC که توسط بانک اسپانیا ایجاد شده است، مطابقت دارد.

این یک نقطه عطف بزرگ برای صرافی در کشور است که از ژانویه برای دریافت این گواهینامه درخواست داده بود. این شرکت اکنون مجاز است با تأیید مقامات اسپانیا، خدمات تجارت و نگهداری ارزهای دیجیتال خود را در این کشور ارائه دهد. Changpeng “CZ” Zhao، بنیانگذار و مدیر عامل Binance درباره این دستاورد اظهار داشت:

مقررات موثر برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال ضروری است. ثبت نام Moon Tech در اسپانیا، تصدیق کار سخت و تعهد تیم های ما برای ارائه پلتفرمی است که حفاظت از کاربر را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می دهد.

با بایننس، اکنون بیش از 17 صرافی و ارائه‌دهنده حضانت تایید شده‌اند. اولین صرافی تایید شده توسط این موسسه Bit2me در ماه فوریه بود.


برنامه های آینده

بر اساس اظهارات از Quim Giralt، مدیر Binance اسپانیا، این شرکت برنامه‌هایی برای گسترش فعالیت‌های خود و رسیدن به اسپانیا پس از این توسعه دارد. Giralt در بیانیه ای اعلام کرد:

پس از این ثبت نام، ما به طور قابل توجهی تیم و عملیات خود را در اسپانیا گسترش خواهیم داد تا خدمات خود را برای همه در دسترس تر کنیم. در سال‌های آینده، ما استعدادهای محلی را برای خدمت به بازار اسپانیایی زبان و کمک به رشد اکوسیستم رمزنگاری محلی استخدام خواهیم کرد.

با این حال، بایننس با رگولاتورهای اسپانیا با مشکلاتی مواجه شده است. این صرافی توسط رگولاتور اوراق بهادار در این کشور، CMNV، در مورد ارائه محصولات مشتقه مرتبط با ارزهای دیجیتال، از جمله قراردادهای آتی، توبیخ شده بود. در نتیجه، این شرکت در ماه می ارائه این محصولات به مشتریان اسپانیایی را متوقف کرد.

بانک اسپانیا نسبت به ارزهای دیجیتال و ارزش پیشنهادی آنها بسیار انتقاد کرده است. پابلو هرناندز د کاس، رئیس بانک اسپانیا، بارها در مورد بازارهای ارزهای دیجیتال و خطر گنجاندن آنها در امور مالی سنتی هشدار داده است.

نظر شما در مورد اخذ گواهینامه VASP بایننس در اسپانیا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، DMegias، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.