بایننس راه حل تسویه حساب خارج از بورس «بایننس آینه» را برای مشتریان سازمانی راه اندازی کرد – اخبار بیت کوین

بایننس، بزرگترین صرافی دارایی های رمزنگاری شده از نظر حجم تجارت جهانی، اعلام کرد که کسب و کار نگهبانی آن راه حل تسویه حساب خارج از بورس را برای مشتریان نهادی راه اندازی کرده است. با این راه حل، موسسات می توانند مقدار مشخصی از ارز دیجیتال را با یک کیف پول ذخیره سازی سرد

کد خبر : 307610
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
بایننس راه حل تسویه حساب خارج از بورس «بایننس آینه» را برای مشتریان سازمانی راه اندازی کرد – اخبار بیت کوین


بایننس، بزرگترین صرافی دارایی های رمزنگاری شده از نظر حجم تجارت جهانی، اعلام کرد که کسب و کار نگهبانی آن راه حل تسویه حساب خارج از بورس را برای مشتریان نهادی راه اندازی کرده است. با این راه حل، موسسات می توانند مقدار مشخصی از ارز دیجیتال را با یک کیف پول ذخیره سازی سرد واجد شرایط قفل کنند و دارایی ها در حساب صرافی Binance آنها با موجودی 1:1 منعکس می شود.

Binance Mirror به سرمایه گذاران نهادی اجازه دسترسی به نقدینگی از طریق دارایی های نگهداری شده در انبار سرد را می دهد.

روز دوشنبه، بایننس راه‌اندازی راه‌حل تسویه حساب خارج از بورس به نام «بایننس آینه» را اعلام کرد. اساساً، سرمایه گذاران نهادی می توانند با اتصال کیف پول سرد واجد شرایط خود به Binance Custody، وثیقه را قفل کنند. سپس دارایی ها را می توان در حساب صرافی Binance آنها منعکس کرد.

بایننس خاطرنشان می کند که دارایی های موجود در سردخانه تا زمانی که موقعیت آینه در صرافی بایننس باز باشد، ایمن نگه داشته می شود، که در هر زمان می توان آن را تسویه کرد. صرافی کریپتو همچنین توضیح داد که دارایی‌های نگهداری شده در Binance Mirror «بیش از 60 درصد از کل دارایی‌های تضمین شده در Binance Custody را تشکیل می‌دهند». صرافی اعلام کرد بایننس میرور در سه ماهه پایانی سال 2022 رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

با استفاده از سرویس آینه، سرمایه گذاران نهادی به طیف وسیعی از محصولات موجود در صرافی Binance و همچنین “وام های VIP نهادی” دسترسی دارند. آتنا یو، معاون Binance Custody، توضیح داد که موسسات به دنبال امنیت درجه یک هستند، اما همچنین “نقدینگی عمیقی که صرافی بایننس ارائه می دهد.”

معاون Binance Custody روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: «ما بخش زیادی از سال گذشته را صرف پالایش عملیات آن کردیم تا به مشتریانمان کمک کنیم نقدینگی دارایی‌هایشان را که در سردخانه ما نگهداری می‌شوند را باز کنند. ما در مورد جایی که امروز هستیم بسیار هیجان‌زده هستیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ویژگی‌های جدید آینده خود را معرفی کنیم که عملکرد Binance Mirror را بیش از پیش ارتقا می‌دهد.

راه اندازی Binance Mirror به دنبال مجوز گرفتن صرافی در هفت کشور اتحادیه اروپا است. در آغاز سال 2023، این شرکت همچنین اخیراً به انجمن متخصصان تأیید شده تحریم ملحق شد. زیرمجموعه نگهبانی Binance، Binance Custody، در دسامبر 2021 راه اندازی شد و حساب های جداگانه و سیستم های کیف پول را ارائه می دهد.

برچسب ها در این داستان

1:1، حساب، Athena Yu، موجودی، Binance، Binance Custody، Binance Exchange، Binance Mirror، کسب و کار، مشتریان، سرما، وثیقه، دارایی رمزنگاری، نگهبانی، تبادل، جهانی، رشد، نهادی، وام های VIP سازمانی، نقدینگی، قفل ، آینه ای، خارج از بورس، محصولات، واجد شرایط، امنیت، تسویه حساب، راه حل، ذخیره سازی، تجارت، حجم، کیف پول

نظر شما در مورد راه حل جدید تسویه حساب خارج از بورس بایننس، Binance Mirror چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.