بایننس دارایی USDC را افزایش می دهد زیرا ارزش بازار BUSD کاهش می یابد – اخبار بیت کوین

[ad_1] هشت روز پیش، Paxos اعلام کرد که این شرکت دیگر استیبل کوین BUSD را ضرب نخواهد کرد. از آن زمان، ارزش بازار سکه با برجسته‌تر شدن بازخریدها کاهش یافته است. در همین حال، یک محقق داده از Nansen کشف کرده است که Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم مبادلات، دارایی‌های سکه دلاری

کد خبر : 323248
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
بایننس دارایی USDC را افزایش می دهد زیرا ارزش بازار BUSD کاهش می یابد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

هشت روز پیش، Paxos اعلام کرد که این شرکت دیگر استیبل کوین BUSD را ضرب نخواهد کرد. از آن زمان، ارزش بازار سکه با برجسته‌تر شدن بازخریدها کاهش یافته است. در همین حال، یک محقق داده از Nansen کشف کرده است که Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم مبادلات، دارایی‌های سکه دلاری خود را در طول هفت روز گذشته 1.5 میلیارد دلار افزایش داده است.

محقق نانسن استیبل کوین بایننس استکینگ دایره را کشف کرد

به گفته مارتین لی، روزنامه نگار داده Nansen، مقدار سکه USD (USDC) نگهداری شده در Binance در این هفته به طور پیوسته در حال افزایش است. لی جالب است بدانید که مقدار USDC در Binance از زمان انتشار اخبار BUSD بسیار افزایش یافته است. توییت کرد در روز سه شنبه لی بیشتر توضیح داد که بایننس در هفت روز گذشته شاهد افزایش 1.5 میلیارد دلاری USDC بوده است.

او همچنین خاطرنشان کرد که انتظار داشت عرضه تتر (USDT) در بایننس بیش از USDC افزایش یابد، «با توجه به اینکه نمی‌توانید با استفاده از USDC معامله کنید» در Binance. در 5 سپتامبر 2022، بایننس جفت های معاملاتی سکه دلاری (USDC) را کاهش داد و موجودی مشتری را به صورت خودکار به BUSD تبدیل کرد. دو هفته بعد، وزیرکس حرکت Binance را دنبال کرد و سکه USD (USDC) و چند استیبل کوین دیگر را برای تبدیل خودکار موجودی به BUSD از فهرست خارج کرد.

بایننس دارایی USDC را افزایش می دهد زیرا ارزش بازار BUSD کاهش می یابد

در 19 فوریه، Bitcoin.com News گزارش داد که نزدیک به 3 میلیارد BUSD از بازار حذف شده است، و امروز، از زمانی که Paxos فاش کرد که دیگر BUSD را تولید نمی کند، این رقم به 3.55 میلیارد رسیده است. استیبل کوین تحت مدیریت Paxos همچنان سومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار است تا زمانی که به کمتر از ارزش بازار DAI یعنی 5 میلیارد دلار برسد. BUSD که زمانی یکی از ده دارایی برتر ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار بود، به شدت در حال حذف شدن از ده رتبه برتر است.

محقق نانسن نیز اشاره شد که امروز 1.8 میلیارد دلار USDC در کیف پول اصلی بایننس وجود دارد و این بالاترین میزان در 90 روز گذشته است. در زمان نگارش این مقاله، ساعت 14:00 (ET) در 21 فوریه 2023، 1.821 میلیارد دلار USDC در کیف پول Binance نگهداری می شود. شایان ذکر است که بیننده نمونه کارها Nansen فقط به موجودی های مبتنی بر ERC20 نگاه می کند و Binance کمی بیش از 100 میلیون Tether (USDT) در همان کیف پول دارد. کیف پول Binance همچنین دارای 79.24 میلیون trueusd (TUSD) و 5.34 میلیون DAI است.

برچسب ها در این داستان

تبدیل خودکار، موجودی، بایننس، بایننس USDC، بلاک چین، BUSD، دارایی رمزنگاری، ارز دیجیتال، DAI، دارایی های دیجیتال، توکن های دیجیتال، کیف پول های دیجیتال، ERC20، امور مالی، فین تک، دارایی ها، ارزش بازار، سرمایه گذاری بازار، نوسانات بازار، روندهای بازار , Nansen, Paxos, نمونه کارها, بازخریدها, Stablecoin, Top Ten, حجم تجارت, Tusd, USDC, USDT, ارز مجازی, وزیرکس

نظر شما در مورد اینکه بایننس پس از سرکوب BUSD توسط رگولاتورها، سکه های USD را روی هم می چیند چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.