بایننس تاییدیه اصولی برای کار با ارزهای دیجیتال در قزاقستان را دریافت کرد – اخبار بیت کوین مبادله کرد

[ad_1] صرافی کریپتو بایننس مجوز اولیه برای ارائه خدمات تجارت و نگهداری دارایی های دیجیتال در قزاقستان را دریافت کرده است. این صرافی هنوز مراحل کامل درخواست را تکمیل نکرده است، اما این توسعه قبلاً به عنوان یک دستاورد برجسته برای این شرکت در کشور آسیای مرکزی که اخیراً اقداماتی را برای تنظیم تجارت سکه

کد خبر : 242815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
بایننس تاییدیه اصولی برای کار با ارزهای دیجیتال در قزاقستان را دریافت کرد – اخبار بیت کوین مبادله کرد

[ad_1]

صرافی کریپتو بایننس مجوز اولیه برای ارائه خدمات تجارت و نگهداری دارایی های دیجیتال در قزاقستان را دریافت کرده است. این صرافی هنوز مراحل کامل درخواست را تکمیل نکرده است، اما این توسعه قبلاً به عنوان یک دستاورد برجسته برای این شرکت در کشور آسیای مرکزی که اخیراً اقداماتی را برای تنظیم تجارت سکه انجام داده است، مورد استقبال قرار گرفته است.

بایننس از مقامات قزاقستان تأییدیه نظارتی دریافت کرد

اداره خدمات مالی آستانه قزاقستان (AFSA)، نهاد نظارتی که بر مرکز مالی بین‌المللی آستانه (AIFC) نظارت می‌کند، مجوز موقت مجوز را برای صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو در جهان، Binance، صادر کرده است، این شرکت در یک پست وبلاگی که روز دوشنبه منتشر شد، رونمایی کرد.

در این اطلاعیه آمده است که تأیید اصولی باید بایننس فرآیند درخواست را برای دریافت مجوز کامل تکمیل کند، که به آن اجازه می‌دهد تا یک مرکز تجارت دارایی دیجیتال را راه‌اندازی کند و خدمات نگهداری دارایی دیجیتال را در پلتفرم AIFC ارائه دهد.

این اقدام پس از آن انجام شد که در بهار امسال، ناظر مالی قزاقستان یک پروژه آزمایشی را برای ایجاد و توسعه مبادلات ارزهای دیجیتال در این کشور راه اندازی کرد. سپس، در ماه ژوئن، مقامات نورسلطان به پلتفرم های ثبت شده توسط AIFC اجازه دادند تا در بانک های محلی حساب باز کنند.

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، گفته است: «قزاقستان خود را به عنوان پیشگام در پذیرش و مقررات رمزنگاری در آسیای مرکزی نشان داده است. این کارآفرین کریپتو اضافه کرد: «این بیشتر نشان دهنده تعهد بایننس به یک صرافی مبتنی بر رعایت مقررات و ارائه محصولات و خدمات در یک محیط امن و منظم در سراسر جهان است.

گلب کوستارف، رئیس منطقه ای بایننس، این توسعه را یک “دستاورد برجسته” برای بایننس در قزاقستان توصیف کرد. وی تاکید کرد: “ما از مرکز مالی بین المللی آستانه برای حمایت و دیدگاه آنها در اعطای مجوز مجوز اصولی بایننس قزاقستان سپاسگزاریم.”

قزاقستان پس از سرکوب این صنعت در ماه مه 2021، تعداد قابل توجهی از شرکت‌های استخراج رمزارز را جذب کرد. با این حال، منتقدان اصرار دارند که این کسب‌وکار سود کمی برای اقتصاد این کشور به ارمغان می‌آورد، زیرا مشاغل زیادی ایجاد نمی‌کند و کسری فزاینده قدرت را تشدید می‌کند. مالیات کمی می پردازد و سود خود را به خارج منتقل می کند.

در نتیجه، دولت اقداماتی را برای تعطیل کردن مزارع استخراج غیرقانونی، گسترش الزامات ثبت نام برای ماینرهای رمزنگاری، افزایش هزینه اضافی برای برق مصرفی برای ضرب ارزهای دیجیتال و ارائه گزینه‌هایی برای شرکت‌های ماینینگ برای مبادله ارزهای دیجیتال خود در پلتفرم‌های داخلی انجام داده است.

“سرمایه گذاران بزرگی که به دنبال بازارهای جدید هستند به قوانین شفاف و مدیریت شده و همچنین استانداردهای بالای عملکرد نظارتی نیاز دارند. وقتی یک تنظیم‌کننده این الزامات را برآورده می‌کند، همکاری مبتنی بر اعتماد و اکوسیستمی ایجاد می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند ایمن و کارآمد کار کنند.» او توضیح داد: “ما معتقدیم که کار بایننس این اکوسیستم پر جنب و جوش صنعت دارایی دیجیتال را در سطح محلی و منطقه ای توسعه بیشتری خواهد داد.”

برچسب ها در این داستان

AFSA، AIFC، تایید، Binance، Crypto، صرافی رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای رمزپایه، رمزارز، نگهداری، صرافی، قزاقستان، مجوز، استخراج، مقررات، قوانین، خدمات

آیا انتظار دارید قزاقستان در آینده نزدیک مجوز بایننس و سایر صرافی های ارزهای دیجیتال را صادر کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.