بایننس به رگولاتور کانادایی اطلاع داد که «متعهد» به توقف خدمات تجارت رمزنگاری در انتاریو – تبادلات بیت کوین نیوز

[ad_1] صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) اطلاع داده است که متعهد به توقف افتتاح حساب های جدید برای ساکنان انتاریو و بسته شدن برخی خدمات برای رعایت مقررات است. بایننس قول می دهد تلاش های خود را برای پیروی از مقررات افزایش دهد صرافی ارزهای دیجیتال بایننس چهارشنبه نامه ای

کد خبر : 181562
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
بایننس به رگولاتور کانادایی اطلاع داد که «متعهد» به توقف خدمات تجارت رمزنگاری در انتاریو – تبادلات بیت کوین نیوز

[ad_1]

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) اطلاع داده است که متعهد به توقف افتتاح حساب های جدید برای ساکنان انتاریو و بسته شدن برخی خدمات برای رعایت مقررات است.

بایننس قول می دهد تلاش های خود را برای پیروی از مقررات افزایش دهد

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس چهارشنبه نامه ای به کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) ارسال کرد.

در این نامه، بایننس چند تعهد به OSC را فهرست کرده است، از جمله «توقف افتتاح حساب‌های جدید انتاریو»، «توقف تجارت در حساب‌های موجود در انتاریو، به استثنای حمایت از سرمایه‌گذاران، همراه با تعطیل کردن کسب‌وکارهای خود در برخی محصولات» و «تامین معافیت از هزینه و ارائه بازپرداخت هزینه به برخی از کاربران انتاریو.

علاوه بر این، بایننس همچنین به کارکنان OSC گزارش می دهد و یک شخص ثالث مستقل را برای اطمینان از اثربخشی تلاش های خود برای اجرای تعهدات خود حفظ می کند.

بایننس تصمیم گرفت خدمات خود را در ژوئن 2021 از انتاریو خارج کند. صرافی در همان ماه به کاربران انتاریو اعلام کرد که باید تمام موقعیت های فعال خود را تا 31 دسامبر 2021 ببندند.

Binance در نامه خود در 31 دسامبر سال گذشته توضیح داد:

بایننس به کارکنان تأیید کرد که محدودیت‌های معاملاتی برای حساب‌های انتاریو وجود دارد و همچنان باقی خواهد ماند، از جمله (الف) عدم تجارت توسط کاربران فعلی انتاریو، (ب) عدم وجود کاربران جدید انتاریو و (ج) عدم بازاریابی برای کاربران انتاریو.

با این حال، در 29 دسامبر، بایننس به کاربران انتاریو اطلاع داد که اجازه دارد به فعالیت خود در انتاریو ادامه دهد. رگولاتور کانادایی در آن زمان گفت: «بایننس اخطاریه ای برای کاربران صادر کرده است، بدون اینکه هیچ اطلاعی به OSC بدهد و این تعهد را لغو کرده است. این غیر قابل قبول است.” بایننس تصدیق کرده است که این اعلام درست نبوده است.

بایننس در نامه خود اذعان کرد که «علیرغم اظهارات انجام شده به [OSC] کارکنان و سرمایه گذاران، سرمایه گذاران انتاریو توانستند پس از اعمال محدودیت ها به تجارت خود ادامه دهند.

علاوه بر این، بایننس اعتراف کرد که تیم خدمات مشتریانش «اطلاعات نادرستی را توییت کرد و به یک کاربر انتاریو اطلاع داد که می‌توانند پس از اول ژانویه 2022 معامله کنند، در صورتی که حسابشان از قبل باز بوده باشد، که بایننس اکنون تأیید می‌کند که درست نبوده است».

Binance به رگولاتور اطلاع داده است که متعهد به دنبال کردن یک مسیر نظارتی برای اطمینان از انطباق با قانون اوراق بهادار انتاریو است.

آیا فکر می کنید بایننس با رگولاتور کانادایی با مشکل بیشتری مواجه خواهد شد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.