بایننس به دنبال استخدام توسعه دهندگان، کارکنان پشتیبانی در رومانی – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1] صرافی جهانی بایننس اکنون متخصصان فناوری اطلاعات و نمایندگان خدمات مشتری را برای عملیات خود در رومانی استخدام می کند. پلتفرم پیشرو تجارت سکه همچنین در تعدادی از ابتکارات آموزشی با همکاری دانشگاه ها و مقامات رومانیایی مشغول است. صرافی ارزهای دیجیتال استخدام پرسنل بایننس برای دفاتر رومانی بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از

کد خبر : 324438
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بایننس به دنبال استخدام توسعه دهندگان، کارکنان پشتیبانی در رومانی – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1]

صرافی جهانی بایننس اکنون متخصصان فناوری اطلاعات و نمایندگان خدمات مشتری را برای عملیات خود در رومانی استخدام می کند. پلتفرم پیشرو تجارت سکه همچنین در تعدادی از ابتکارات آموزشی با همکاری دانشگاه ها و مقامات رومانیایی مشغول است.

صرافی ارزهای دیجیتال استخدام پرسنل بایننس برای دفاتر رومانی

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات، در نظر دارد در سال جاری تعدادی متخصص را برای مرکز فناوری خود در Iasi، سومین شهر بزرگ رومانی استخدام کند. این هاب در سال 2022 تاسیس شد و این شرکت اکنون در حال استخدام کارکنان خود است.

پورتال رومانی اینسایدر گزارش داد که فرصت های شغلی در حال حاضر برای متخصصان فناوری اطلاعات، از جمله در زمینه پشتیبانی، تضمین کیفیت، فرانت اند و موبایل وجود دارد. تخصص در جاوا، تایپ اسکریپت، iOS و اندروید، اتوماسیون و فریم ورک مورد نیاز است. ایلی پوشکاش، مدیر کشور بایننس در رومانی اظهار داشت:

Binance به طور مداوم در سراسر جهان استخدام می شود و در حال توسعه است و رومانی که به دلیل مهارت های بالای خود در فناوری اطلاعات و فناوری شناخته شده است، یک نقطه مهم در نقشه ما است.

سال گذشته، ما اولین مرکز فناوری خود را در کشور، در ایاشی، پس از گفتگوهای مداوم با دولت رومانی افتتاح کردیم، و امسال وارد مرحله طبیعی رشد می شویم که در آن می خواهیم استعدادهای زیادی را به مرکز جدید خود جذب کنیم. این مجری افزود.

بایننس همچنین کارکنان پشتیبانی مشتری را برای دفاتر خود در بخارست استخدام می کند. موقعیت های خالی هر دو مرکز فناوری در ایاشی و شعبه بخارست در وب سایت جهانی آن فهرست شده است.

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، افتتاح دفتر رومانیایی را در سفری به بخارست در ماه سپتامبر اعلام کرد. وی در حالی که در این کشور بود، با مقامات عالی رتبه دیدار کرد و بر برنامه های بایننس برای گسترش عملیات مستقیم در اروپای شرقی تاکید کرد.

علاوه بر تلاش‌های استخدام، بایننس همچنین پشت سر تعدادی از طرح‌های آموزشی در رومانی است. اینها با همکاری سایر پلتفرم‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات دولتی به منظور سازماندهی دوره‌ها، وبینارها و آموزش امور مالی و رمزنگاری برای رومانیایی‌ها انجام می‌شود. این شرکت قبلاً جلساتی را در بخارست، ایاسی و کلوژ-ناپوکا برگزار کرده است.

صرافی جهانی در چندین کشور دیگر در منطقه و فضای شوروی سابق مشغول پروژه های مشابه است. در اوایل ماه فوریه، بایننس موافقت کرد که از گرجستان در توسعه بخش رمزنگاری خود از طریق آموزش و رویدادهای مبتنی بر رمزنگاری حمایت کند. در ماه دسامبر، یک برنامه آموزشی بلاک چین را در قزاقستان راه اندازی کرد و پیشنهاد داد به آذربایجان در زمینه مقررات ارز دیجیتال کمک کند.

برچسب ها در این داستان

بایننس، بخارست، کریپتو، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، خدمات مشتری، پشتیبانی مشتری، خدمات مشتریان، توسعه دهندگان، اروپای شرقی، صرافی، توسعه، کارشناسان، استخدام، هاب، Iasi، فناوری اطلاعات، دفتر، دفاتر، استخدام، رومانی، رومانیایی ، متخصصان، پرسنل کارکنان، Tech Hub

آیا فکر می‌کنید رومانی می‌تواند به یک مرکز منطقه‌ای برای شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال مانند Binance تبدیل شود؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ANTON ZUBCHEVSKYI / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.