بایننس برای کمک به آذربایجان با مقررات رمزنگاری – تبادل بیت کوین نیوز

[ad_1] صرافی ارزهای دیجیتال بایننس پیشنهاد حمایت از آذربایجان در تلاش برای ایجاد مقررات برای دارایی های دیجیتال را ارائه کرده است. پلتفرم پیشرو معاملات سکه امسال در منطقه فعال بوده است و به دنبال گسترش حضور در بازار و افزایش تعامل با مقامات است. بایننس برای کمک به مرجع پولی آذربایجان با مقررات مربوط

کد خبر : 294775
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
بایننس برای کمک به آذربایجان با مقررات رمزنگاری – تبادل بیت کوین نیوز

[ad_1]

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس پیشنهاد حمایت از آذربایجان در تلاش برای ایجاد مقررات برای دارایی های دیجیتال را ارائه کرده است. پلتفرم پیشرو معاملات سکه امسال در منطقه فعال بوده است و به دنبال گسترش حضور در بازار و افزایش تعامل با مقامات است.

بایننس برای کمک به مرجع پولی آذربایجان با مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال

اولگا گونچارووا، مدیر روابط دولتی این شرکت در کشورهای مشترک المنافع (CIS) به محلی گفت که بزرگترین صرافی جهان برای دارایی های رمزنگاری، Binance، آماده است تا از بانک مرکزی آذربایجان (CBA) در ایجاد مکانیسم هایی برای تنظیم مقررات رمزنگاری پشتیبانی کند. رسانه ها.

نماینده بایننس در گفتگو با خبرگزاری ترند آذربایجان، فاش کرد که در جلسه اخیر با مقامات CBA، موضوعات نظارتی مورد بحث قرار گرفته است و اظهار داشت:

در عمل، هم در سراسر جهان و هم در تعدادی از کشورهای مستقل مشترک المنافع، بانک‌های مرکزی به جای ممنوع کردن آن، راه را برای تنظیم ارزهای دیجیتال انتخاب می‌کنند.

گونچارووا توضیح داد: «معرفی مقررات باعث افزایش اعتماد به صنعت و همچنین سرمایه گذاری مستقیم خارجی در کشور خواهد شد. مدیر اجرایی بایننس تاکید کرد که بایننس پتانسیل زیادی برای صنعت کریپتو در آینده می بیند و اشاره کرد که معامله گران کشورهای CIS به محصولات آن علاقه نشان می دهند.

اگرچه دارایی‌های کریپتو در سال جاری به دلایل مختلف کاهش یافت، اما می‌بینیم که خود این فناوری پابرجا مانده است و علاقه به آن تنها رشد خواهد کرد. گونچاروا خاطرنشان کرد: این فناوری چالش‌هایی را که شهروندان با آن مواجه هستند، از جمله خدمات مالی با حداقل هزینه و حتی سریع‌تر، حل می‌کند.

بزرگترین صرافی که به دنبال گسترش مخاطبین در منطقه CIS است

اولگا گونچارووا همچنین خاطرنشان کرد که این صرافی علاوه بر آذربایجان، در سایر جمهوری‌های شوروی سابق از جمله قزاقستان و قرقیزستان آسیای مرکزی نیز جلساتی برگزار کرده است و قصد دارد جغرافیای این ارتباطات را گسترش دهد.

در اوایل اکتبر، بایننس پیشنهاد حمایت از دولت قزاقستان در “توسعه ایمن” بازار ارزهای دیجیتال این کشور را داد و موافقت کرد که با مقامات مالی خود همکاری کند. بعداً به عنوان ارائه دهنده خدمات مبادله و نگهداری رمزارز مجوز گرفت.

پلتفرم تجارت جهانی همچنین به دنبال افزایش حضور خود در اروپای شرقی بوده و از افتتاح دفتر جدیدی در رومانی در ماه سپتامبر خبر داده است. چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، در جریان بازدید از بخارست اظهار نظر کرد، صنعت در حال توسعه کریپتو توجه رگولاتورها را به خود جلب کرده است.

مانند سایر صرافی‌ها در این صنعت، صرافی پیشرو کریپتو در جهان تحت تأثیر تحولات منفی در این فضا قرار گرفته است که آخرین آن سقوط رقیب خود، FTX بود. در 13 دسامبر، بایننس شاهد خروج خالص خروجی به 3 میلیارد دلار بود و گزارشی به نقل از ژائو در یادداشتی به همکاران هشدار داد که انتظار ماه‌های پرتنش را داشته باشند.

برچسب ها در این داستان

آذربایجان، بایننس، آسیای مرکزی، کشورهای مستقل مشترک المنافع، رمزارز، دارایی های رمزنگاری، مبادلات رمزنگاری، مقررات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، توسعه، قزاقستان، قرقیزستان، مقررات، مقررات

آیا فکر می کنید آذربایجان و سایر کشورهای منطقه به زودی بازارهای رمزنگاری خود را تنظیم خواهند کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Dmitry Ryabchenko / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.