بایننس ایالات متحده قصد دارد دارایی های Voyager Digital را به مبلغ یک میلیارد دلار در پیشنهاد ورشکستگی به دست آورد – بیت کوین نیوز

[ad_1] طبق یک پست وبلاگ Binance، Binance US برای به دست آوردن دارایی های خود با Voyager Digital Ltd. قراردادی منعقد کرده است. در این اطلاعیه توضیح داده شده است که این خرید «مسیری روشن را برای بازگشایی وجوه مشتریان وویجر در اسرع وقت تعیین می‌کند». بایننس فاش کرد که شرکت تابعه ایالات متحده دارایی

کد خبر : 295364
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
بایننس ایالات متحده قصد دارد دارایی های Voyager Digital را به مبلغ یک میلیارد دلار در پیشنهاد ورشکستگی به دست آورد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

طبق یک پست وبلاگ Binance، Binance US برای به دست آوردن دارایی های خود با Voyager Digital Ltd. قراردادی منعقد کرده است. در این اطلاعیه توضیح داده شده است که این خرید «مسیری روشن را برای بازگشایی وجوه مشتریان وویجر در اسرع وقت تعیین می‌کند».

بایننس فاش کرد که شرکت تابعه ایالات متحده دارایی های Voyager Digital را به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری می کند، پیشنهاد شرکت به دنبال تأیید دادگاه ورشکستگی است

در پایان ژوئن 2022، فاش شد که Voyager Digital یک خط اعتباری به ارزش 500 میلیون دلار از Alameda Research تضمین کرد، اما تا اول جولای، Voyager در فهرست TSX معاملات، سپرده‌ها و برداشت‌ها را به حالت تعلیق درآورد. Voyager متحمل ضرر قابل توجهی از Three Arrows Capital (3AC) شد، زیرا گزارش شد که 3AC 655 میلیون دلار به وویجر بدهکار است.

در 6 ژوئیه، Voyager برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرد و به نکول وام 3AC اشاره کرد. تا پایان ژوئیه، شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) و هیئت فدرال رزرو نامه مشترکی به وویجر صادر کردند و خواستار توقف و توقف هرگونه ادعای FDIC شدند که وویجر در وب سایت خود تبلیغ کرده بود.

سپس، قبل از سقوط Sam Bankman-Fried و FTX، فرض بر این بود که FTX به شرکت کمک می کند و دارایی های Voyager را خریداری می کند. اما درست قبل از اینکه کرک های FTX شروع به نمایش کند، تنظیم کننده های ایالت تگزاس و دادستان کل ایالت با خرید FTX وویجر مخالفت کردند. از آنجایی که FTX اکنون خارج از تصویر است، در 19 دسامبر 2022، بایننس فاش کرد که بایننس ایالات متحده برای خرید دارایی های Voyager وارد عمل شده است.

این شرکت تأکید کرد که پیشنهاد بایننس ایالات متحده «مسیری روشن را برای مشتریان وویجر تعیین می‌کند تا در اسرع وقت بازگشایی شوند و در قالب ارزهای رمزپایه‌ای که قبلاً در حساب‌های ویجر نگهداری می‌شدند به آنها بازگردانده شود».

پیشنهاد ما بازتابی از اصل راهنمای ما است که مشتریان باید در اولویت باشند. برایان شرودر، مدیر عامل و رئیس بایننس ایالات متحده روز دوشنبه گفت: هدف ما ساده است: ارزهای رمزنگاری شده خود را در سریع ترین جدول زمانی ممکن به کاربران بازگردانیم. شرودر ادامه داد:

ما امیدواریم که انتخاب ما به یک روند ورشکستگی دردناک پایان دهد، که باعث شد مشتریان به طور ناعادلانه بدون تقصیر خود به آن کشیده شوند. بر [the] پس از پایان قرارداد، کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه به دارایی‌های دیجیتال خود در پلتفرم بایننس ایالات متحده دسترسی داشته باشند، جایی که به دریافت پرداخت‌های آتی از املاک وویجر ادامه خواهند داد.

پیشنهاد بایننس به دنبال گمانه زنی ها و شایعاتی است که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان را از نظر حجم احاطه کرده است. انتقاداتی علیه تلاش‌های اثبات ذخیره (POR) شرکت وجود دارد و شرکت حسابداری Mazars حسابرسی POR Binance را از وب حذف کرد. گزارش رویترز که در 12 دسامبر منتشر شد، ادعا کرد که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) در حال بررسی بایننس است. روز بعد، بیش از 3 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده از خزانه Binance خارج شد. استیبل کوین BUSD شاهد کاهش بیش از 3 میلیارد دلاری عرضه خود در سه روز پس از 13 دسامبر بود.

بایننس در 19 دسامبر گفت که Voyager Digital “به دنبال تایید دادگاه ورشکستگی برای امضای قرارداد خرید دارایی بین Voyager Digital LLC و Binance US در جلسه استماع در 5 ژانویه 2023 خواهد بود.” مشابه تلاش FTX برای خرید دارایی های Voyager، ممکن است قبل از جلسه استماع 5 ژانویه به درخواست Binance اعتراض شود.

بایننس همچنین توضیح داد که مشتریان وویجر باید به‌دنبال ایمیل‌های Voyager Digital «در رابطه با مراحل بعدی به زودی» باشند. وویجر خرید را در روز دوشنبه نیز تأیید کرد و خاطرنشان کرد که دارایی‌ها به مبلغ 1.022 میلیارد دلار خریداری می‌شوند و شامل تمام دارایی‌های رمزنگاری وویجر می‌شود. علاوه بر Binance US، INX، Wave Financial و Crosstower نیز تلاش کردند برای دارایی‌های باقی‌مانده Voyager مناقصه کنند.

بایننس ایالات متحده 10 میلیون دلار سپرده حسن نیت خواهد کرد و هزینه های خاص وویجر را حداکثر تا سقف 15 میلیون دلار بازپرداخت خواهد کرد. به‌روزرسانی Voyager در پایان می‌گوید: «در صورتی که معامله تا 18 آوریل 2023 به شرط تمدید یک ماهه بسته نشود، این توافقنامه به وویجر اجازه می‌دهد فوراً به سمت بازگشت ارزش به مشتریان حرکت کند.

برچسب ها در این داستان

1 میلیارد، ADSP، دادگاه ورشکستگی، فرآیند ورشکستگی، بایننس، بایننس مدیر عامل ایالات متحده، Binance.us، برایان شرودر، سپرده های نقدی، فصل 11 ورشکستگی، دادگاه، کراس تاور، INX، قاضی مایکل وایلز، نیویورک، سهام، شرکت تابعه بایننس ایالات متحده، Voyager Digital، دارایی Voyager Digital، سهام Voyager، سهام Voyager، Wave Financial

نظر شما در مورد Binance US برای خرید دارایی های Voyager Digital چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.