بایننس اکنون به طور کامل توسط بانک مرکزی بحرین برای ارائه خدمات رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز مجوز دارد

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که مجوز کامل را از بانک مرکزی بحرین دریافت کرده است. این صرافی گفت: «مجوز دارایی‌های رمزنگاری شده به بایننس اجازه می‌دهد تا تجارت دارایی‌های رمزنگاری، خدمات نگهبانی و مدیریت پورتفولیو را تحت نظارت تنظیم‌کننده‌های بحرین به مشتریان ارائه دهد.» Binance اکنون در بحرین مجوز دارد صرافی ارزهای دیجیتال

کد خبر : 179564
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
بایننس اکنون به طور کامل توسط بانک مرکزی بحرین برای ارائه خدمات رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز مجوز دارد


صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که مجوز کامل را از بانک مرکزی بحرین دریافت کرده است. این صرافی گفت: «مجوز دارایی‌های رمزنگاری شده به بایننس اجازه می‌دهد تا تجارت دارایی‌های رمزنگاری، خدمات نگهبانی و مدیریت پورتفولیو را تحت نظارت تنظیم‌کننده‌های بحرین به مشتریان ارائه دهد.»

Binance اکنون در بحرین مجوز دارد

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس روز دوشنبه اعلام کرد که مجوز ارائه خدمات دارایی رمزنگاری را از بانک مرکزی بحرین (CBB) دریافت کرده است.

چانگ پنگ ژائو (CZ)، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، در توییتی نوشت:

بایننس اولین مجوز ارائه دهنده دارایی های رمزنگاری شده جهانی را در شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس (GCC) توسط بانک مرکزی بحرین دریافت کرد.

وی افزود: مجوز از بحرین نقطه عطفی در سفر ما به سمت داشتن مجوز کامل و تنظیم مقررات در سراسر جهان است.

شرکت صرافی ارزهای دیجیتال در دسامبر سال گذشته تاییدیه اصولی بانک مرکزی را دریافت کرد. و تایید اصولی به این معنی است که بایننس هنوز نیاز به تکمیل فرآیند درخواست کامل دارد.

رشید المراج، رئیس بانک مرکزی بحرین اظهار داشت: «توسعه مقررات همسو با روندهای جهانی یک هدف کلیدی برای ما در CBB است. ما به همکاری با شرکا و رهبران صنعتی مانند Binance برای توسعه مقرراتی که نوآوری و بهترین شیوه‌ها را ممکن می‌سازد، ادامه می‌دهیم.»

این اطلاعیه می افزاید:

مجوز دارایی های رمزنگاری شده به بایننس اجازه می دهد تا تجارت دارایی های رمزنگاری، خدمات نگهبانی و مدیریت پورتفولیو را تحت نظارت رگولاتورهای بحرین به مشتریان ارائه دهد.

نظر شما در مورد دریافت مجوز بایننس برای راه اندازی یک تجارت صرافی ارز دیجیتال در بحرین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.