بایننس از صنعت کریپتو گرجستان از طریق آموزش بلاک چین حمایت می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1] صرافی دارایی‌های دیجیتال بایننس موافقت کرده است که با راه‌اندازی طرح‌های آموزشی و سایر طرح‌های بلاک چین، به گرجستان در توسعه بخش ارزهای دیجیتال خود کمک کند. پلتفرم تجارت سکه پیشرو در حال گسترش حضور خود در منطقه با پروژه های مشابه در کشورهای دیگر است. بایننس و آژانس فناوری گرجستان به طور مشترک

کد خبر : 315858
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
بایننس از صنعت کریپتو گرجستان از طریق آموزش بلاک چین حمایت می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1]

صرافی دارایی‌های دیجیتال بایننس موافقت کرده است که با راه‌اندازی طرح‌های آموزشی و سایر طرح‌های بلاک چین، به گرجستان در توسعه بخش ارزهای دیجیتال خود کمک کند. پلتفرم تجارت سکه پیشرو در حال گسترش حضور خود در منطقه با پروژه های مشابه در کشورهای دیگر است.

بایننس و آژانس فناوری گرجستان به طور مشترک اقتصاد رمزنگاری کشور را توسعه می دهند

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، از امضای یادداشت تفاهم با آژانس نوآوری و فناوری گرجستان (GITA) خبر داد. طرفین قصد دارند روی اجرای طرح‌های آموزشی و اجتماعی در فضای بلاک چین و توسعه بیشتر صنعت کریپتو کشور با یکدیگر همکاری کنند.

این توافق پس از جلسه ای بین چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل پلتفرم تجاری و ایراکلی گاریباشویلی، نخست وزیر در ماه نوامبر، که در جریان آن سرمایه گذاری ها نیز مورد بحث قرار گرفت، حاصل شد. این همکاری شامل پروژه‌های آکادمی بایننس و خیریه بایننس و همچنین سازمان‌دهی رویدادهای محلی و هکاتون‌های BNB Сhain می‌شود.

ولادیمیر اسمرکیس، مدیر منطقه ای بایننس گفت: “اهداف ما در راستای اهداف آژانس نوآوری و فناوری گرجستان است – ما با هم می توانیم یک سیستم موثر در گرجستان ایجاد کنیم که از طریق آن نوآوری و فناوری توسعه یابد.” وی همچنین خاطرنشان کرد:

برای مدت طولانی، ما شاهد علاقه زیادی به بازار ارزهای دیجیتال و به ویژه آموزش کریپتو در گرجستان هستیم. من می خواهم به طور جداگانه تأکید کنم که گرجستان یکی از نوآورترین کشورهای منطقه است.

Avtandil Kasradze، رئیس GITA خاطرنشان کرد که هکاتون‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با بلاک چین که در پارک‌های فناوری گرجستان برگزار می‌شود، شکل‌گیری ایده‌های استارت‌آپی جدید و اجرای پروژه‌های تجاری‌سازی را تسهیل می‌کند.

این اولین ابتکار آموزشی Binance در گرجستان نیست، مقصدی دوستدار رمزنگاری که قصد دارد مقررات دارایی دیجیتال خود را به روز کند و صنعت را قانونی کند. در ژانویه، این صرافی از امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه تجارت و فناوری این کشور (BTU) برای ارائه آموزش بلاک چین به دانشجویان خود خبر داد. آکادمی بایننس مطالب آموزشی در مورد بلاک چین، وب 3، NFT ها و ارزهای دیجیتال ارائه خواهد کرد.

بایننس در دیگر کشورهای اروپای شرقی، فضای پس از فروپاشی شوروی و منطقه قفقاز به عنوان بخشی از تمرکز خود بر گسترش حضور در منطقه، دست به ابتکارات مشابهی زده است. در ماه دسامبر، این شرکت جهانی ارز دیجیتال یک برنامه آموزشی بلاک چین را در دانشگاه‌های قزاقستان راه‌اندازی کرد و پیشنهاد کرد به آذربایجان در تلاش‌ها برای اتخاذ مقررات ارز دیجیتال کمک کند.

برچسب ها در این داستان

توافقنامه، بایننس، بلاک چین، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، تجارت رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، آموزش، آموزشی، صرافی، گرجستان، گرجستان، ابتکارات، نوآوری، برنامه، فناوری، پلت فرم معاملاتی

آیا فکر می‌کنید پروژه‌های آموزشی از پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در بازارهای جدید حمایت می‌کنند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، photo_gonzo / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.