بایننس از بایننس خواسته شد تا اطلاعات بیشتری را در حالی که دبی در برابر نهادهای رمزنگاری محکم می کند ارائه کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بنا بر گزارش ها، سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) از بایننس خواسته است تا اطلاعات بیشتری در مورد ساختار مالکیت صرافی ارز دیجیتال و روش های حسابرسی آن به اشتراک بگذارد. طبق گزارش‌ها، تنظیم‌کننده‌های دبی همچنان مشتاق پرورش نوآوری هستند، اما بدون در نظر گرفتن امنیت منابع مالی کاربران. بایننس درخواست

کد خبر : 343928
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
بایننس از بایننس خواسته شد تا اطلاعات بیشتری را در حالی که دبی در برابر نهادهای رمزنگاری محکم می کند ارائه کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بنا بر گزارش ها، سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) از بایننس خواسته است تا اطلاعات بیشتری در مورد ساختار مالکیت صرافی ارز دیجیتال و روش های حسابرسی آن به اشتراک بگذارد. طبق گزارش‌ها، تنظیم‌کننده‌های دبی همچنان مشتاق پرورش نوآوری هستند، اما بدون در نظر گرفتن امنیت منابع مالی کاربران.

بایننس درخواست کرد اطلاعات بیشتری ارائه کند

طبق گزارش بلومبرگ، فروپاشی صرافی رمزارز FTX، رگولاتورهای دبی را بر آن داشت تا اطلاعات بیشتری را از متقاضیان مجوز کریپتو مانند بایننس درخواست کنند. بر اساس گزارش 5 آوریل، مقامات سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) در هفته های اخیر به بایننس، که در حال حاضر حداقل مجوز محصول قابل دوام را دارد، گفته اند تا اطلاعات بیشتری در مورد ساختار مالکیت، حاکمیت و روش های حسابرسی خود به اشتراک بگذارد.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، هیچ شرکت ارز دیجیتال از جمله بایننس مجوز محصول کامل بازار (FMP) را دریافت نکرده است. به گفته VARA، تنها دارندگان این مجوز می توانند طیف کاملی از خدمات خود را به ساکنان دبی ارائه دهند. از سوی دیگر، بایننس و چند صرافی دیگر کریپتو مجوز حداقل محصول قابل دوام (MVP) را دریافت کرده‌اند. این مجوز به دارندگان این امکان را می‌دهد تا خدمات خود را از طیف تایید شده خدمات مرتبط با دارایی مجازی «به سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی مناسب در دبی» ارائه دهند.

با این حال، پس از فروپاشی ناگهانی FTX سام بنکمن-فرید، گفته می شود که تنظیم کننده های جهانی از جمله VARA موضع سخت گیرانه تری در برخورد با شرکت های رمزنگاری اتخاذ کرده اند. به گفته افراد ناشناس که در این گزارش نقل شده است، هدف از این رویکرد جدید ایجاد تعادل بین تقویت نوآوری و حفاظت از منابع مالی کاربران است.

سام بلاتیس، مدیر عامل شرکت MENA Catalysts، پیشنهاد کرد که مقامات دبی این رویکرد را اتخاذ کرده‌اند زیرا می‌خواهند روابط خوبی با همتایان غربی خود حفظ کنند.

بلاتیس گفت: «VARA می‌خواهد دبی را به پایتختی برای اقتصاد دارایی‌های دیجیتال تبدیل کند و در عین حال از روابط تجاری خود با حوزه‌های قضایی غربی مانند اروپا که قوانین ارزهای رمزنگاری عضلانی‌تری را اتخاذ می‌کنند، محافظت کند.»

اعتبارنامه حاکمیت بایننس زیر سوال رفته است

در همین حال، گزارش بلومبرگ پیشنهاد می‌کند که رویکرد سخت‌گیرانه‌تر VARA می‌تواند برای مدیر عامل بایننس چانگ‌پنگ ژائو (CZ) که در حال حاضر با مشکلات قانونی در ایالات متحده مواجه است، دردسر ایجاد کند. ) که او و شرکتش را به نقض مقررات مشتقات ایالات متحده متهم می کند.

اگرچه CZ و Binance این اتهامات را رد کرده اند، اما گزارش دادخواست دادخواست باعث شده بسیاری از کاربران صرافی از این پلتفرم خارج شوند. علاوه بر نقض قوانین مشتقات ادعایی، گفته می‌شود که بایننس ساختار مالکیت پیچیده‌ای دارد. این ساختار و همچنین فقدان دفتر مرکزی بایننس، سوالاتی را در مورد اعتبار حاکمیت شرکتی صرافی ارز دیجیتال ایجاد کرده است.

چنین ادعاها و اتهاماتی علیه صرافی ارزهای دیجیتال، رگولاتورهایی مانند VARA را بر آن داشته است تا اطلاعات بیشتری در مورد ساختار مالکیت و رویه‌های هیئت مدیره Binance بخواهند. در این گزارش همچنین آمده است که از دیگر پلتفرم‌های مبادلات ارزهای دیجیتال فعال در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) نیز خواسته شده است تا اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت‌های خود به VARA ارائه دهند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، salarko / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.