بایننس اجرای برداشت از شبکه لایتنینگ را در میان مشکلات ازدحام شبکه بیت کوین اعلام کرد – صرافی بیت کوین نیوز

[ad_1] بایننس پس از تجربه یک قسمت ازدحام در مورد برداشت در شبکه بیت کوین، قصد خود را برای پیاده سازی لایتنینگ شبکه، پروتکل لایه 2 مقیاس بیت کوین، بر روی پلتفرم خود اعلام کرده است. این صرافی مجبور شد دوبار برداشت بیت کوین را متوقف کند، زیرا عملیات معوقه زیادی در نتیجه کارمزدهای بالای

کد خبر : 357156
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
بایننس اجرای برداشت از شبکه لایتنینگ را در میان مشکلات ازدحام شبکه بیت کوین اعلام کرد – صرافی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بایننس پس از تجربه یک قسمت ازدحام در مورد برداشت در شبکه بیت کوین، قصد خود را برای پیاده سازی لایتنینگ شبکه، پروتکل لایه 2 مقیاس بیت کوین، بر روی پلتفرم خود اعلام کرده است. این صرافی مجبور شد دوبار برداشت بیت کوین را متوقف کند، زیرا عملیات معوقه زیادی در نتیجه کارمزدهای بالای تراکنش متوقف شده بود.

بایننس اعلام کرد که در حال کار بر روی پیاده‌سازی برداشت‌های شبکه لایتنینگ است

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال بایننس اخیراً اعلام کرده است که در حال کار برای ادغام شبکه لایتنینگ، یک راه حل مقیاس پذیری مبتنی بر بیت کوین، در پلتفرم خود است. این صرافی پس از توقف دوبار برداشت بیت کوین در یک روز به دلیل ازدحام شبکه، این صرافی را اعلام کرد.

مشکل ازدحام که بایننس به آن اشاره کرد مربوط به افزایش توکن های BRC-20 بود که در بالای بلاک چین بیت کوین صادر می شوند و با داشتن بیش از 450000 تراکنش معلق با کارمزدهای 13 دلاری، مجموعه بیت کوین را تحت الشعاع قرار داده اند. نوشتن، با توجه به داده های بلاک چین.

اجرای برداشت‌های شبکه لایتنینگ به کاربران این امکان را می‌دهد که هنگام تجربه این نوع ازدحام، از هزینه‌های بالای جمع‌آوری‌شده توسط شبکه BTC صرف‌نظر کنند. بایننس اعلام کرد که علاوه بر شروع کار بر روی این پیاده سازی، هزینه های برداشت خود را برای جلوگیری از مواجهه با این موضوع در آینده تعدیل کند و به نظارت بر وضعیت ادامه دهد و هزینه ها را متناسب با آن تعدیل کند.

همچنین بایننس اظهار داشت:

این یک فرصت یادگیری برای ما است و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا از تکرار این اتفاق جلوگیری کنیم.


پرداختن به شایعات خروج بیت کوین

در 7 می، مبادله مکث کرد برداشت بیت کوین برای اولین بار، با بیان این که “با یک مشکل تراکم مواجه است” و تیم بایننس “در حال حاضر روی یک اصلاح تا زمانی که شبکه تثبیت شود” کار می کند و قول داده است که برداشت ها را در اسرع وقت بازگشایی کند.

مدت کوتاهی پس از آن، برداشت بیت کوین دوباره باز شد معلق بار دیگر به دلیل «حجم زیاد معاملات معلق» صرافی داشت. این وضعیت باعث انتشار پیام‌هایی در مورد جریان‌های خروجی بزرگ از جهت‌های مرتبط با Binance شد. Changpeng ‘CZ’ Zhao، مدیر عامل Binance، رد این گزارش ها به عنوان FUD در رسانه های اجتماعی است.

بایننس روشن شد این خروجی‌ها «در واقع حرکات بین کیف پول‌های سرد و گرم Binance به دلیل تعدیل آدرس بیت‌کوین» بوده و گزارش‌ها به اشتباه کیف‌پول‌های صرافی را متعلق به دیگران تشخیص می‌دهند.

نظر شما در مورد اعلام بایننس مبنی بر اجرای شبکه لایتنینگ برای برداشت ها چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Iryna Budanova / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.