بایدن چه زمانی صحبت می کند و چه چیزی باید بدانید؟

[ad_1] چرا مهم است؟ این سخنرانی می تواند بایدن را به بزرگترین مخاطب تلویزیونی سال خود برساند. به گفته ارائه دهنده داده نیلسن، حدود 38.2 میلیون نفر در سال گذشته این سخنرانی را از تلویزیون ایالات متحده تماشا کردند. این مخاطبان به بایدن فرصتی برای شکل‌دهی تصورات عمومی از محدودیت بدهی، هزینه‌های اجتماعی، جنگ روسیه

کد خبر : 317118
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
بایدن چه زمانی صحبت می کند و چه چیزی باید بدانید؟

[ad_1]

چرا مهم است؟

این سخنرانی می تواند بایدن را به بزرگترین مخاطب تلویزیونی سال خود برساند. به گفته ارائه دهنده داده نیلسن، حدود 38.2 میلیون نفر در سال گذشته این سخنرانی را از تلویزیون ایالات متحده تماشا کردند.

این مخاطبان به بایدن فرصتی برای شکل‌دهی تصورات عمومی از محدودیت بدهی، هزینه‌های اجتماعی، جنگ روسیه در اوکراین و سایر موضوعات را می‌دهند، زیرا او قصد دارد در هفته‌های آینده کارزار انتخاباتی مجدد خود را اعلام کند.

همچنین به او فرصتی می‌دهد تا از حمایت دموکرات‌هایی که برخی از آنها نگران سن و مسائل دیگر هستند، حمایت کند. بایدن در نوامبر 80 ساله شد و در صورت انتخاب مجدد، در آغاز دور دوم 82 ساله خواهد شد.

انتظار می رود بایدن چه بگوید؟

انتظار می‌رود که او پیشرفت اقتصادی پس از رکود کووید-19 را تبلیغ کند، تضادهای شدیدی با اولویت‌های برخی از مخالفان جمهوری‌خواه ایجاد کند و خواستار مالیات‌های جدید بر میلیاردرها و بازخرید سهام شرکت‌ها شود که بعید است کنگره را تصویب کند.

بایدن همچنین موارد دستور کار «وحدت» را که به عقیده او باید دو طرف اصلی از جمله مبارزه با سرطان و اپیدمی مواد افیونی را به هم نزدیک کند، ارائه خواهد کرد.

این سخنرانی هفته‌ها در حال ساخت است و پیش‌نویس‌های زیادی بین بایدن، سخنرانان او و مقامات مختلف سیاسی و سیاسی در دولت وجود دارد.

سال گذشته، سخنرانی بایدن تنها چند روز پس از حمله روسیه به اوکراین انجام شد و به شدت بر توضیح واکنش آمریکا متمرکز بود.

چه کسی در سخنرانی شرکت می کند؟

این سخنرانی در جلسه مشترک کنگره ایراد می شود. همه اعضای مجلس سنای تحت کنترل دموکرات ها و مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان دعوت شده اند. اعضای کابینه بایدن، نیروهای مسلح و دیوان عالی نیز در این مراسم حضور دارند. طغیان حزبی ممکن است رخ دهد.

بایدن به طور رسمی در ماه ژانویه توسط کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، برای سخنرانی دعوت شد. مک کارتی ریاست این مراسم را بر عهده خواهد داشت و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، که رئیس سنا نیز هست، او را همراهی می کند.

رئیس جمهور از بالکن اعضای خانواده و سایر مهمانانی را که در جعبه دید بانوی اول نشسته اند دعوت می کند. حضور آنها می تواند نکاتی را که او در سخنرانی خود بیان می کند تقویت کند.

اعضای کنگره نیز از مهمانان دعوت می کنند.

امسال، میهمانان شامل مادر و ناپدری تایر نیکولز، مرد سیاهپوستی که توسط افسران پلیس ممفیس به طور مرگبار مورد ضرب و شتم قرار گرفت، که توسط استیون هورسفورد، نماینده رئیس انجمن سیاه پوستان کنگره دعوت شده بودند، خواهند بود.

کوری بوش، دموکرات میسوری، مایکل براون پدر، پدر مایکل براون را که تیراندازی او توسط یک افسر پلیس فرگوسن در سال 2014 به شکل گیری جنبش زندگی سیاه پوستان مهم است، دعوت کرد.

مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، جمهوریخواه تگزاس، گفت که از رویا رحمانی، که به عنوان اولین سفیر زن افغانستان در ایالات متحده خدمت می کرد، دعوت کرده است تا به زنان افغانستان سیگنال دهد که فراموش نشده اند، در حالی که رئیس کنفرانس جمهوری خواهان است. الیز استفانیک جفری اسمیت، یک کلانتر شهرستان از شمال نیویورک را می آورد.

مهمانان بایدن چه کسانی هستند؟

اوکسانا مارکارووا، سفیر اوکراین در ایالات متحده، توسط جیل بایدن، بانوی اول این کشور دعوت شد. کاخ سفید آن را به رسمیت شناختن حمایت مستمر ایالات متحده از اوکراین، تقریباً یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، خواند.

کاخ سفید همچنین از پل پلوسی، همسر نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا دعوت کرده است. او در ماه اکتبر توسط یک مهاجم در خانه آنها در کالیفرنیا مورد حمله قرار گرفت.

سلبریتی ها همچنین با بونو، خواننده گروه ایرلندی U2 که برای کارش برای مبارزه با اچ آی وی/ایدز و فقر دعوت شده است، در فهرست قرار گرفته اند.

کاخ سفید همچنین از برندون تسای دعوت کرده است که مرد مسلحی را که مسئول تیراندازی دسته جمعی در مونتری پارک کالیفرنیا بود خلع سلاح کرد.

مهمانان دیگر عبارتند از دارلین گافنی، بازمانده از سرطان. آماندا زوراوسکی که به دلیل ممنوعیت سقط جنین در تگزاس قادر به دریافت خدمات سقط جنین نبود و داگ گریفین که دختر 20 ساله خود را بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل از دست داد.

بازمانده تعیین شده کیست؟

یکی از افرادی که شرکت نمی کند تنها یکی از اعضای کابینه بایدن است که به عنوان “بازمانده تعیین شده” انتخاب می شود. این فرد در مکانی امن اسکان داده خواهد شد و وظیفه دارد در صورت بروز فاجعه ای که به رئیس جمهور و دیگر جانشینان وی در کاپیتول آسیب وارد می کند، دولت را به دست گیرد.

بازمانده منتخب برای سخنرانی امسال تا عصر سه شنبه اعلام نشده بود.

چه کسی پاسخ جمهوری را خواهد داد؟

جمهوری خواهان سارا هاکبی سندرز، فرماندار آرکانزاس را که در زمان دونالد ترامپ، سخنگوی کاخ سفید بود، برای ارائه پاسخ انتخاب کردند. این سخنرانی معمولاً اندکی پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور انجام می شود.

(گزارش توسط Trevor Hunnicutt و Nandita Bose؛ ویرایش توسط Heather Timmons، Alistair Bell، Robert Birsel و Lincoln Feast)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.