بایدن نایب رئیس جدید فدرال رزرو را به عنوان ابزار Fedwatch منصوب کرد که شانس کمی برای افزایش نرخ در نشست ژوئن را نشان می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] سرمایه گذاران بر این باورند که پس از تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده مبنی بر افزایش 25 واحدی نرخ وجوه فدرال در 3 می، به احتمال زیاد نرخ هدف در جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در 14 ژوئن بدون تغییر باقی بماند. با افزایش تورم در ایالات متحده، دولت بایدن فیلیپ جفرسون را

کد خبر : 358730
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
بایدن نایب رئیس جدید فدرال رزرو را به عنوان ابزار Fedwatch منصوب کرد که شانس کمی برای افزایش نرخ در نشست ژوئن را نشان می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

سرمایه گذاران بر این باورند که پس از تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده مبنی بر افزایش 25 واحدی نرخ وجوه فدرال در 3 می، به احتمال زیاد نرخ هدف در جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در 14 ژوئن بدون تغییر باقی بماند. با افزایش تورم در ایالات متحده، دولت بایدن فیلیپ جفرسون را به عنوان نایب رئیس جدید به جای لائل برینارد منصوب کرد. رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که نامزدهای وی “نقش مهمی” در حفظ ثبات قیمت ها و نظارت بر موسسات مالی کشور ایفا خواهند کرد.

ابزار Fedwatch به احتمال پایین افزایش نرخ اشاره می کند

کمی بیش از یک هفته پیش، در 3 می 2023، بانک مرکزی ایالات متحده پس از یک چهارم افزایش نرخ بهره، نرخ وجوه فدرال را به 5.25 درصد افزایش داد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به سرعت تاکید کرد که تورم همچنان یک نگرانی عمده است و FOMC متعهد است که نرخ تورم را به هدف 2 درصد کاهش دهد. با این حال، آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) که در 10 می منتشر شد، نشان داد که طی 12 ماه گذشته، “شاخص همه اقلام 4.9٪ افزایش یافته است.”

جمعه گذشته روز سختی برای بازار سهام بود و شاخص‌های S&P 500، میانگین صنعتی داوجونز، نزدک کامپوزیت و راسل 2000 همگی در قرمز بسته شدند. اقتصاد کریپتو نیز روند نزولی را تجربه کرده است، در حالی که فلزات گرانبها مانند طلا و نقره به سمتی معامله می‌شوند.

نشست بعدی FOMC در حال شکل‌گیری میخکوب‌کننده است، با آخرین داده‌های ابزار CME Fedwatch که نشان می‌دهد به احتمال 84.5 درصد نرخ بهره بدون تغییر باقی می‌ماند. با این حال، احتمال کمی برای افزایش نرخ بهره یک چهارم به 5.5% وجود دارد، با ابزار Fedwatch که احتمال تقریباً 15.5% را نشان می دهد.

بایدن نایب رئیس جدید فدرال رزرو را به عنوان ابزار Fedwatch منصوب کرد که شانس کمی برای افزایش نرخ بهره در نشست ژوئن را نشان می دهد.
ابزار Fedwatch گروه CME.

نایب رئیس جدید فدرال رزرو بایدن با انتظارات زیادی روبروست

بر اساس آخرین داده‌های ماه مارس، سیمون مور، روزنامه‌نگار فوربس گزارش می‌دهد که اکثر سیاست‌گذاران طرفدار حفظ نرخ بهره در سطح فعلی خود هستند. با این حال، مور می‌گوید برخی معتقدند نرخ‌ها باید نزدیک‌تر به 6 درصد باشند و یکی از شرکت‌کنندگان پیش‌بینی می‌کند که نرخ‌ها تا پایان سال در سطح فعلی خود باقی نمی‌مانند.

به گزارش خبرنگار، سوالی که ذهن هر سرمایه گذار بازار را درگیر کرده این است که آیا بانک مرکزی در سال جاری می چرخد ​​یا خیر؟ علاوه بر انتظارات مربوط به نشست بعدی FOMC، رئیس جمهور جو بایدن نیز تغییرات عمده ای در رهبری فدرال رزرو ایجاد کرده است.

با وجود خون تازه در راس امور، بسیاری در تعجب هستند که چگونه این امر بر سیاست ها و اولویت های بانک مرکزی در حرکت رو به جلو تأثیر می گذارد. پاول اکنون یک نفر دوم جدید خواهد داشت زیرا بایدن فیلیپ جفرسون را به عنوان معاون جدید رئیس جمهور منصوب کرد. بایدن اظهار داشت که جفرسون با رای قوی دو حزبی 91-7 توسط سنا تایید شد و تاکید کرد که مشتاقانه منتظر “تایید سریع” وی به عنوان نایب رئیس است.

گزارش ها حاکی از آن است که جفرسون با تلاش های پاول برای مهار تورم همسو است و بعید است سیاست های فعلی فدرال رزرو را عقب نشینی کند.

برچسب ها در این داستان

بایدن، بانک مرکزی، فدرال رزرو، Fedwatch، ابزار Fedwatch، بازارهای مالی، نشست FOMC، تورم، نرخ بهره، سرمایه گذاران، جروم پاول، جو بایدن، فیلیپ جفرسون، سیاست گذاری، بانک مرکزی ایالات متحده، فدرال رزرو ایالات متحده

فکر می کنید انتصاب فیلیپ جفرسون به عنوان نایب رئیس جدید فدرال رزرو چه معنایی برای آینده سیاست های بانک مرکزی دارد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.