بایدن می‌گوید جمهوری‌خواهان در جریان بازدید از نمایش‌های آخر شب توسط لابی اسلحه مورد آزار و اذیت قرار گرفتند

بایدن در اواخر شب به جیمی کیمل مجری برنامه گفت که انجمن ملی تفنگ جمهوری خواهان را به این فکر واداشته است که «اگر به سیاست منطقی اسلحه رأی دهند، در مرحله مقدماتی قرار خواهند گرفت». بایدن، یک دموکرات، گفت که در حال بررسی دستورات اجرایی اضافی است، اما نمی‌خواهد استفاده سلف خود از استراتژی

کد خبر : 214427
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
بایدن می‌گوید جمهوری‌خواهان در جریان بازدید از نمایش‌های آخر شب توسط لابی اسلحه مورد آزار و اذیت قرار گرفتند


بایدن در اواخر شب به جیمی کیمل مجری برنامه گفت که انجمن ملی تفنگ جمهوری خواهان را به این فکر واداشته است که «اگر به سیاست منطقی اسلحه رأی دهند، در مرحله مقدماتی قرار خواهند گرفت».

بایدن، یک دموکرات، گفت که در حال بررسی دستورات اجرایی اضافی است، اما نمی‌خواهد استفاده سلف خود از استراتژی غیرقانونی را تقلید کند و آن را «سوءاستفاده از قانون اساسی» خواند.

حضور در “جیمی کیمل زنده!” در شبکه ABC با یک مجری شبانه که در مورد مسائل مهمی مانند مراقبت های بهداشتی ایالات متحده و بحران تیراندازی دسته جمعی بحث کرده است، به بایدن فرصتی می دهد تا خود را با رای دهندگان انسانی کند و پیام خود را به میلیون ها نفر برساند.

بایدن از رتبه‌بندی ضعیف خود در نظرسنجی در میان نگرانی‌ها در مورد قیمت بالای گاز و انرژی، کمبود شیر خشک، و عدم پیشرفت در چندین جبهه قانونی مانند حق رای و سقط جنین و همچنین ایمنی اسلحه ناامید شده است. مشاوران او امیدوارند در هفته‌های آینده پیام‌های خود را از نو بسازند و بر عناصر مثبت اقتصاد مانند رشد شغل و دستمزد تمرکز کنند.

بایدن گفت: «تورم آفت وجود ماست.

او از شرکت بزرگ نفتی ایالات متحده، اکسون موبیل، به خاطر کسب سودهای کلان، اما حفر چاه های جدید یا پالایش بنزین بیشتر و در عوض خرید مجدد سهام خود انتقاد کرد.

بایدن گفت: «یعنی فقط الاغ است – ببخشید – عقب مانده است.

کیمل به آرامی بایدن را به خاطر ادامه خوش‌بینی‌اش در میان پیشرفت‌های محدود در مسائل دستور کار قانون‌گذاری‌اش مورد سرزنش قرار داد و گفت چگونه می‌توان با جمهوری‌خواهان رقیب او که چنین نمی‌کنند، «انحصار» را بر اساس قوانین بازی کرد.

بایدن لبخندی زد و به شوخی گفت: «باید آنها را به زندان بفرستیم»، اشاره ای به مجازات در بازی روی تخته.

در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اواخر شب به عنوان رئیس جمهور در تلویزیون حضور نداشت، باراک اوباما در طول دوران ریاست جمهوری خود به طور منظم در برنامه ها حضور داشت.

با این حال، این چهارشنبه، اولین حضور بایدن در استودیو آخر شب پس از مصاحبه‌های زوم در دوران همه‌گیری با جیمی فالون و ست مایرز خواهد بود.

کیمل کار خود را به عنوان یک مجری بداخلاق در Comedy Central “The Man Show” آغاز کرد و سپس میزبان برنامه آخر شب خود شد. کیمل از استفاده از پلتفرم خود برای رسیدگی به مسائل اجتماعی با تمایل شخصی خجالتی نبوده است.

کیمل با شور و اشتیاق در مورد بحث مراقبت های بهداشتی پس از تولد پسرش که با یک مشکل جدی قلبی متولد شد صحبت کرد. کیمل همچنین پس از تیراندازی دسته جمعی در سال 2017 در لاس وگاس، زادگاهش، که در نهایت 60 نفر را کشت، گریه کرد.

(گزارش توسط Jarett Renshaw؛ ویرایش توسط Leslie Adler)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.