بایدن مدال آزادی را به بیلز، راپینو، سناتور مک کین فقید اعطا کرد

[ad_1] بالاترین جایزه غیرنظامی ایالات متحده به کسانی اعطا می شود که “به ویژه در امنیت یا منافع ملی ایالات متحده، صلح جهانی، فرهنگی یا سایر تلاش های مهم عمومی یا خصوصی مشارکت شایسته ای داشته باشند.” بیلز، پرافتخارترین ژیمناست آمریکایی با مجموع 32 مدال قهرمانی المپیک و جهان، روال‌های گرانشی را انجام داد و

کد خبر : 226250
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۰۷
بایدن مدال آزادی را به بیلز، راپینو، سناتور مک کین فقید اعطا کرد

[ad_1]

بالاترین جایزه غیرنظامی ایالات متحده به کسانی اعطا می شود که “به ویژه در امنیت یا منافع ملی ایالات متحده، صلح جهانی، فرهنگی یا سایر تلاش های مهم عمومی یا خصوصی مشارکت شایسته ای داشته باشند.”

بیلز، پرافتخارترین ژیمناست آمریکایی با مجموع 32 مدال قهرمانی المپیک و جهان، روال‌های گرانشی را انجام داد و در بازی‌های توکیو به عنوان قهرمانی برای سلامتی ورزشکاران و سلامت روان ظاهر شد.

«وقتی او روی سکو می ایستد، می بینیم که او چیست: شجاعت مطلق برای تبدیل درد شخصی به هدف بزرگتر. بایدن گفت: برای کسانی که نمی توانند خودشان صحبت کنند، بایستند و صحبت کنند.

جوان‌ترین برنده مدال آزادی، این جوان 25 ساله در برابر کمیته قضایی سنا شهادت داد که مقامات ژیمناستیک و المپیک ایالات متحده نتوانستند جلوی سوء استفاده جنسی از ورزشکاران را که توسط دکتر سابق لری نصار متحمل شده بودند، بگیرند.

“امروز او به تعداد مدال های خود اضافه می کند – چگونه می خواهیم جا پیدا کنیم؟” بایدن گفت.

راپینو، رهبر آتشین و با موهای صورتی فوتبال در داخل و خارج از زمین، طلای المپیک را در سال 2012 به دست آورد و به عنوان یکی از مدافعان اصلی برابری جنسیتی در مناقشه حقوقی تیم ملی خود با هیئت حاکمه آنها ظاهر شد.

بایدن گفت: «مگان قهرمان حقیقت اساسی آمریکاست: اینکه همه حق دارند با وقار و احترام رفتار کنند.»

راپینو مدال خود را با دست دادن و چشمک به بایدن دریافت کرد، با یک کت کت و شلوار سفید با حروف اول “BG” که روی یقه دوزی شده بود، اشاره ای آشکار به WNBA All Star بریتنی گرینر، که از فوریه در روسیه به اتهام مواد مخدر در بازداشت است. .

سناتور فقید جان مک کین، گابی گیفوردز، نماینده سابق کنگره، بازمانده از خشونت با اسلحه و مدافع پیشگیری از خشونت با اسلحه، و بازیگر برنده جایزه اسکار، دنزل واشنگتن، دیگر دریافت کنندگان این جایزه بودند. ریچارد ترومکا، رئیس سابق AFL-CIO و استیو جابز، از دیگر افتخارآفرینان پس از مرگ مک کین بودند.

بایدن گفت: «من همان کسی هستم که جان (مک کین) را تشویق کردم تا نامزد انتخابات شود. من می دانستم که او چه شجاعت، عقل و وجدان باورنکردنی دارد.

همچنین خواهر سیمون کمبل، رئیس سابق دانشگاه تگزاس در براونزویل، جولیتا گارسیا، پدر الکساندر کارلوتسوس، پدر ستاره طلایی خضر خان، پرستار مراقبت ویژه ساندرا لیندسی، مدافعان حقوق مدنی دایان نش و فرد گری، سناتور سابق آلن سیمپسون، سرتیپ ویلما نیز شامل می شوند. وات و فعال رائول یزاگویر.

(گزارش توسط ناندیتا بوز در واشنگتن و امی تنری در نیویورک؛ ویرایش توسط هوارد گولر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.