بایدن دو اثر ملی جدید در نوادا و تگزاس ایجاد می کند

[ad_1] نوشته استیو هالند واشنگتن (رویترز) – رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن، روز سه شنبه دو بنای یادبود ملی جدید در نوادا و تگزاس ایجاد کرد و تلاشی را برای در نظر گرفتن گسترش حفاظت از تمام آب های اطراف جزایر دورافتاده اقیانوس آرام در جنوب غربی هاوایی آغاز کرد. این اقدامات که در

کد خبر : 336857
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
بایدن دو اثر ملی جدید در نوادا و تگزاس ایجاد می کند

[ad_1]

نوشته استیو هالند

واشنگتن (رویترز) – رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن، روز سه شنبه دو بنای یادبود ملی جدید در نوادا و تگزاس ایجاد کرد و تلاشی را برای در نظر گرفتن گسترش حفاظت از تمام آب های اطراف جزایر دورافتاده اقیانوس آرام در جنوب غربی هاوایی آغاز کرد.

این اقدامات که در نشست کاخ سفید در مورد حفاظت اعلام شد، با هدف تحقق هدف بایدن برای حفظ حداقل 30 درصد از زمین ها و آب های فدرال تا سال 2030 انجام می شود.

بایدن گفت: «ما از قلب و روح غرور ملی خود محافظت می کنیم.

این دو اثر ملی 514000 هکتار (208008 هکتار) از زمین های عمومی را حفظ خواهند کرد. آنها عبارتند از Avi Kwa Ame، نام Mojave برای Spirit Mountain، در جنوب نوادا. این مکان برای قبایل از جمله Paiute و Chemehuevi مقدس است و زیستگاه گونه‌هایی مانند گوسفند شاخ بیابانی، لاک پشت صحرا و جنگل درخت جاشوا را فراهم می‌کند.

دیگر بنای تاریخی ملی جدید، محدوده کاستنر در ال پاسو، تگزاس است. این یک مکان آموزشی و آزمایشی سابق برای ارتش ایالات متحده است و دارای بیش از 40 مکان باستان شناسی شناخته شده با بقایای سفال، سنگ نگاره ها و سازه های زنده است.

این مکان سرشار از گونه‌های بیابانی از جمله شکوفه‌های بهاری خشخاش مکزیکی است و زیستگاه حیات وحشی مانند عقاب طلایی، مارمولک شاخدار تگزاس و جغد نقب‌دار غربی را فراهم می‌کند. کاخ سفید گفت: این نامگذاری به جوامعی که در طول تاریخ دسترسی کمتری به زمین های عمومی داشته اند، فرصت هایی برای تجربه طبیعت و کاوش فراهم می کند.

بایدن به جینا رایموندو وزیر بازرگانی دستور داد تا تعیین پناهگاه دریایی جدید برای تمام آب های ایالات متحده در اطراف جزایر دورافتاده اقیانوس آرام را بررسی کند.

این نامگذاری بر بنای یادبود ملی دریایی جزایر دورافتاده اقیانوس آرام که توسط رئیس جمهور جورج دبلیو بوش در سال 2009 تأسیس شد و توسط رئیس جمهور باراک اوباما در سال 2014 گسترش یافت.

بایدن همچنین دستوری برای شروع فرآیندی برای بررسی تغییر نام بنای تاریخی و جزایر به منظور ارج نهادن به میراث بومی منطقه و به رسمیت شناختن بومیان هاوایی صادر کرد که ادعای ارضی ایالات متحده بر جزایر را تضمین کردند.

(گزارش توسط نیکولا گروم و استیو هالند؛ ویرایش توسط استفن کوتس و لزلی آدلر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.