بایدن در بحبوحه سقوط بانک First Republic به مردم اطمینان می دهد، اما درباره نکول بدهی ملی هشدار می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] در بحبوحه سقوط دومین، سومین و چهارمین بانک بزرگ در تاریخ آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به مردم اطمینان داد که سیستم بانکی این کشور همچنان مستحکم است. با این حال، رئیس جمهور همچنین “تهدید رئیس مجلس به عدم پرداخت بدهی ملی” را پذیرفت. بایدن با وجود سقوط بانک فرست ریپابلیک به

کد خبر : 353732
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۰۰
بایدن در بحبوحه سقوط بانک First Republic به مردم اطمینان می دهد، اما درباره نکول بدهی ملی هشدار می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در بحبوحه سقوط دومین، سومین و چهارمین بانک بزرگ در تاریخ آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به مردم اطمینان داد که سیستم بانکی این کشور همچنان مستحکم است. با این حال، رئیس جمهور همچنین “تهدید رئیس مجلس به عدم پرداخت بدهی ملی” را پذیرفت.

بایدن با وجود سقوط بانک فرست ریپابلیک به سیستم بانکی آمریکا ابراز اطمینان کرد

اظهارات اخیر بایدن پس از توقیف بانک فرست ریپابلیک توسط قانونگذاران مالی کالیفرنیا و قرار دادن آن تحت کنترل شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) بیان شد. پس از توقیف بانک، آن را به جی پی مورگان چیس، بزرگترین بانک در ایالات متحده فروخته شد، که متعهد شد که تمام سپرده ها، از جمله افراد بیمه نشده را پوشش دهد.

بایدن موافقت خود را با مدیریت بحران توسط دولت ابراز کرد و گفت، تنظیم‌کننده‌ها برای تسهیل فروش بانک فرست ریپابلیک اقدام کرده‌اند و اطمینان حاصل می‌کنند که همه سپرده‌گذاران محافظت می‌شوند و «مالیات‌دهندگان درگیر نیستند».

بایدن گفت: «این اقدامات باعث می شود که سیستم بانکی سالم و سالم باشد. و این شامل حمایت از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور می شود که نیاز به پرداخت حقوق و دستمزد برای کارگران و مشاغل کوچک آنها دارند.

اظهارات رئیس جمهور منعکس کننده آن چیزی است که پس از سقوط بانک سیلیکون ولی و بانک امضاء شده است. جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده نیز هنگام فروپاشی دو بانک، تضمین های مشابهی ارائه کرد و بر ایمنی و سلامت صنعت بانکداری تاکید کرد.

با این حال، برخی از مدیریت بحران توسط یلن انتقاد کرده اند، به طوری که یکی از همکاران نیویورک پست، چارلز گاسپارینو، او را به دلیل ناکامی در جلوگیری از فروپاشی بانک فرست ریپابلیک “بی خبر” توصیف کرد.

یلن «در مورد سیستم بانکی صحبت های شادی می کرد و از بانک های دیگر می خواست که زامبی را نجات دهند. او همچنین اشتباهات خود را که باعث ایجاد این بحران بانکی در وهله اول شد، دوچندان می کند و فرار از آن را دشوارتر می کند.

یلن زنگ خطری را درباره عدم پرداخت بدهی های آمریکا به صدا درآورده است، نگرانی که بایدن در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره سقوط جمهوری اول تکرار کرد. رئیس جمهور روز دوشنبه بر لزوم اطمینان از اتکای مستمر به اقتصاد و سیستم مالی تاکید کرد و خواستار برداشته شدن “تهدید رئیس مجلس مبنی بر عدم پرداخت بدهی ملی” شد.

با این حال، قانونگذاران جمهوری خواه روی محدودیت بدهی کشور محکم ایستاده اند و خواستار لغو قانون کاهش تورم قبل از موافقت با هر گونه افزایش هستند. نکول احتمالی بدهی این کشور تا پایان تابستان، ترس از بی ثباتی مالی و رکود طولانی مدت در ایالات متحده را تشدید کرده است.

در یادداشتی که با Bitcoin.com News به اشتراک گذاشته شده است، Ruslan Lienkha، رئیس بازارهای Youhodler، یک پلت فرم بین المللی فین تک مستقر در سوئیس، در مورد تأثیر شکست First Republic بر ثبات بخش بانکی ایالات متحده توضیح داد. لینخا ابراز نگرانی کرد که افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو که در سال گذشته اتفاق افتاده است به ویژه “برای بانک های کوچک و متوسط ​​در ایالات متحده دردناک بوده است.”

لینخا اظهار داشت: «این بدان معناست که سقوط First Republic Bank احتمالا آخرین مورد نیست. ورشکستگی بالقوه بانک می‌تواند باعث ایجاد یک بحران مالی گسترده‌تر در کشور شود و بر بازار املاک و مستغلات و بسیاری از صنایع مرتبط دیگر تأثیر بگذارد – که می‌تواند پیامدهای عظیمی برای اقتصاد جهانی داشته باشد.»

برچسب ها در این داستان

صنعت بانکداری، فروپاشی، پیش‌فرض، ثبات اقتصادی، FDIC، بحران مالی، صنعت مالی، بانک فرست ریپابلیک، جانت یلن، جو بایدن، جی‌پی مورگان چیس، بدهی ملی، رئیس‌جمهور جو بایدن، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه، روسلان لینخا، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، یوهودلر

به نظر شما دولت برای جلوگیری از یک بحران بانکی دیگر و نکول احتمالی بدهی ملی در آینده چه خواهد کرد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.