بایدن توییتر را به دروغ پراکنی در سراسر جهان متهم کرد زیرا ایلان ماسک اشتراک آبی توییتر را منتشر کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک شروع به راه اندازی سرویس اشتراک توییتر آبی 7.99 دلاری در ماه کرده است. با این حال، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، نگران است که این میلیاردر یک پلتفرم رسانه اجتماعی را خریداری کرده است که «در سراسر جهان دروغ می‌فرستد». بایدن با بیان اینکه «دیگر هیچ ویراستاری در آمریکا وجود ندارد»،

کد خبر : 277481
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
بایدن توییتر را به دروغ پراکنی در سراسر جهان متهم کرد زیرا ایلان ماسک اشتراک آبی توییتر را منتشر کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک شروع به راه اندازی سرویس اشتراک توییتر آبی 7.99 دلاری در ماه کرده است. با این حال، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، نگران است که این میلیاردر یک پلتفرم رسانه اجتماعی را خریداری کرده است که «در سراسر جهان دروغ می‌فرستد». بایدن با بیان اینکه «دیگر هیچ ویراستاری در آمریکا وجود ندارد»، تأکید کرد: «چگونه انتظار داریم بچه‌ها بتوانند بفهمند که در خطر چیست؟»

توییتر 7.99 دلار در ماه اشتراک آبی عرضه می کند

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر، راه اندازی سرویس اشتراک توییتر آبی را آغاز کرده است. کاربران در پلتفرم رسانه های اجتماعی روز جمعه متوجه شدند که اکنون می توانند برای تأیید اعتبار Twitter Blue با 7.99 دلار در ماه ثبت نام کنند.

در اطلاعیه‌ای در توییتر آمده است: «از امروز، ما ویژگی‌های جدید و عالی را به Twitter Blue اضافه می‌کنیم. این سرویس در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند و بریتانیا در دسترس است

این اطلاعیه سه ویژگی را فهرست می‌کند که به زودی برای مشترکین توییتر آبی ارائه می‌شوند. در ابتدا، این شرکت توضیح داد که مشترکین Blue فقط “نصف تبلیغات” را خواهند دید و “بسیار بهتر” خواهند بود. غول رسانه‌های اجتماعی توضیح داد: «از آنجایی که از توییتر در نبرد علیه ربات‌ها حمایت می‌کنید، نیمی از تبلیغات را به شما پاداش می‌دهیم و آنها را دو برابر مرتبط‌تر می‌کنیم.» علاوه بر این، مشترکین آبی می‌توانند «ویدیوهای طولانی‌تری پست کنند» و «رتبه‌بندی اولویت برای محتوای با کیفیت» خواهند داشت. توییتر توضیح داد:

محتوای شما در پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجو در اولویت قرار می‌گیرد. این به کاهش دید کلاهبرداری ها، هرزنامه ها و ربات ها کمک می کند.

کاربری از ماسک پرسید که سرویس اشتراک توییتر آبی چه زمانی در هند در دسترس خواهد بود. او پاسخ داد: امیدوارم کمتر از یک ماه باشد.

ماسک همچنین روز شنبه فاش کرد:

توییتر به زودی توانایی پیوست کردن متن طولانی به توییت‌ها را اضافه می‌کند، و به پوچ بودن اسکرین‌شات‌های دفترچه یادداشت پایان می‌دهد… به دنبال آن درآمد سازندگان برای همه اشکال محتوا.

ماسک در پاسخ به نظری مبنی بر اینکه یوتیوب 55 درصد از درآمد تبلیغات را به سازندگان می‌دهد، تأیید کرد: «ما می‌توانیم آن را شکست دهیم». مدیر عامل تسلا در توییتی متفاوت به ناکارآمدی جستجوی توییتر پرداخت و اظهار داشت: «تعمیر جستجو اولویت بالایی دارد».

پرزیدنت بایدن نگران دروغ پردازی توییتر است

به گزارش رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه نگرانی های خود را در مورد اینکه توییتر پس از تسلط ماسک بر پلت فرم رسانه های اجتماعی چه خواهد شد، به اشتراک گذاشت. توییتر نیمی از نیروی کار خود را روز جمعه اخراج کرد، اما این شرکت گفت که کاهش در تیمی که مسئول جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست است، کمتر است.

به نقل از بایدن گفت:

اکنون همه ما نگران چه چیزی هستیم: ایلان ماسک بیرون می‌رود و لباسی می‌خرد که می‌فرستد – که در سراسر جهان دروغ می‌فرستد… دیگر در آمریکا ویراستاری وجود ندارد. هیچ ویرایشگری وجود ندارد چگونه از بچه ها انتظار داریم که بفهمند چه چیزی در خطر است؟

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که بایدن در مورد نیاز به کاهش سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست صریح بوده است. او گفت: «این باور به توییتر، فیسبوک و هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری که کاربران می‌توانند اطلاعات نادرست را منتشر کنند، گسترش می‌یابد.

هفته گذشته، کاخ سفید یک توییت را پس از اینکه توییتر متناقض ادعای خود را اضافه کرد، حذف کرد. در توییتی که کاخ سفید در اول اکتبر منتشر کرد، آمده است: «سالمندان بیشترین افزایش را در چک های تامین اجتماعی خود در 10 سال گذشته از طریق رهبری پرزیدنت بایدن دریافت می کنند. روز بعد پس از اینکه توییتر زمینه را اضافه کرد و اشاره کرد که این افزایش با قانون 1972 مرتبط است که بر اساس تغییرات هزینه زندگی نیاز به افزایش خودکار دارد، حذف شد. با توجه به توضیحاتی که در زیر حاشیه‌نویسی آمده است، «متن توسط افرادی نوشته می‌شود که از توییتر استفاده می‌کنند، و زمانی ظاهر می‌شود که توسط دیگران مفید باشد.»

یکی از مقامات کاخ سفید به پولیتیکو گفت که این توییت به دلیل ناقص بودن موضوع حذف شده است. ژان پیر با تایید حذف توییت، به طور مشابه در یک نشست مطبوعاتی در روز چهارشنبه اظهار داشت که این بیانیه ناقص است.

برچسب ها در این داستان

بایدن، بایدن ایلان ماسک توییتر، بایدن توییتر آبی، الون ماسک، جو بایدن، جو بایدن توییتر، رئیس جمهور جو بایدن، توییتر، توئیتر پرتاب دروغ، توییتر پخش دروغ، کاخ سفید، توییت کاخ سفید

نظر شما در مورد اینکه ماسک 7.99 دلار در ماه برای اشتراک توییتر آبی دریافت می کند و نگرانی های بایدن در مورد انتشار دروغ های توییتر در سراسر جهان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.