باهامیان AG و نخست وزیر از دستگیری سام بنکمن-فرید در باهاما خبر دادند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس گزارش های محلی به نقل از دادستان کل این کشور، رایان پیندر، سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX در باهاما دستگیر شده است. به گفته پیندر، دستگیری SBF «به دنبال دریافت اطلاعیه رسمی از سوی ایالات متحده مبنی بر اینکه این کشور علیه SBF اتهامات جنایی ارائه کرده است و احتمالاً

کد خبر : 293135
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
باهامیان AG و نخست وزیر از دستگیری سام بنکمن-فرید در باهاما خبر دادند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس گزارش های محلی به نقل از دادستان کل این کشور، رایان پیندر، سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX در باهاما دستگیر شده است. به گفته پیندر، دستگیری SBF «به دنبال دریافت اطلاعیه رسمی از سوی ایالات متحده مبنی بر اینکه این کشور علیه SBF اتهامات جنایی ارائه کرده است و احتمالاً درخواست استرداد وی را دارد، صورت گرفت.»

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX در باهاما در بازداشت است

به دنبال فروپاشی FTX و Alameda Research در ماه گذشته و تشکیل پرونده ورشکستگی در 11 نوامبر 2022، Sam Bankman-Fried (SBF) دستگیر شد. در 12 دسامبر 2022، The Tribune گزارش داد که دادستان کل (AG) رایان پیندر این خبر را برای مطبوعات فاش کرد. این خبر به دنبال اصرار شرکت Bahamian AG است که FTX تحت یک “تحقیقات فعال و مداوم” قرار گرفته است. پیندر روز دوشنبه به مطبوعات گفت که دستگیری بنکمن-فرید در باهاما احتمالا منجر به استرداد آمریکا خواهد شد.

دفتر AG توضیح داد: «در 12 دسامبر 2022، دفتر دادستان کل باهاما دستگیری سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل سابق FTX را توسط نیروی پلیس سلطنتی باهاما اعلام کرد. دفتر AG باهامیان اعلام کرد: «دستگیری SBF به دنبال دریافت اطلاعیه رسمی از سوی ایالات متحده مبنی بر اینکه این کشور علیه SBF اتهامات جنایی ارائه کرده است و احتمالاً درخواست استرداد وی را خواهد داشت.»

این خبر در پی گزارش‌هایی است که می‌گوید کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda، شریک Wilmerhale، Stephanie Avakian، وکیلی که برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کار می‌کرد، استخدام کرده است. بنا بر گزارش ها، بانکمن-فرید، وکیل مارک کوهن، وکیلی که در جریان پرونده قاچاق جنسی اخیرش، وکالت گیسلین ماکسول را بر عهده داشت، را حفظ کرده است. فیلیپ دیویس، نخست وزیر (نخست وزیر) به مطبوعات توضیح داد که باهاما قصد دارد به طور کامل این روند را با ایالات متحده مدیریت کند.

دیویس گفت: «باهاما و ایالات متحده منافع مشترکی در پاسخگویی به همه افراد مرتبط با FTX دارند که ممکن است به اعتماد عمومی خیانت کرده و قانون را زیر پا بگذارند. نخست وزیر باهاما گفت: «در حالی که ایالات متحده به طور انفرادی اتهامات جنایی علیه SBF را دنبال می کند، باهاما به تحقیقات نظارتی و جنایی خود در مورد سقوط FTX، با همکاری مستمر مجری قانون و شرکای نظارتی خود در ایالات متحده و جاهای دیگر ادامه خواهد داد.» اضافه.

برچسب ها در این داستان

Ag, Alameda, Alameda Research, دادستان کل, Caroline Ellison, 12 دسامبر 2022 دستگیری, استرداد, استرداد, یکی از بنیانگذاران FTX, Ghislaine Maxwell, وکلا, مارک کوهن, فیلیپ دیویس, نخست وزیر, نخست وزیر, Ryan Pinder, Sam Bankman -فرید، سام بنکمن-فرید (SBF)، sbf، ایالات متحده

نظر شما در مورد دستگیری سام بنکمن-فرید در باهاما چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.