باهاما دارایی های دیجیتالی به ارزش بیش از 3.5 میلیارد دلار را از صرافی سقوط کرده FTX مصادره می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کمیسیون اوراق بهادار باهاما فاش کرده است که دارایی‌های دیجیتالی به ارزش بیش از 3.5 میلیارد دلار را از صرافی سقوط کرده FTX توقیف کرده است. رگولاتور توضیح داد که ارزهای رمزنگاری شده “برای حفظ امنیت” به کیف پول های آن منتقل شده اند و “به طور موقت توسط کمیسیون نگهداری می شوند.” رگولاتور

کد خبر : 300127
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
باهاما دارایی های دیجیتالی به ارزش بیش از 3.5 میلیارد دلار را از صرافی سقوط کرده FTX مصادره می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کمیسیون اوراق بهادار باهاما فاش کرده است که دارایی‌های دیجیتالی به ارزش بیش از 3.5 میلیارد دلار را از صرافی سقوط کرده FTX توقیف کرده است. رگولاتور توضیح داد که ارزهای رمزنگاری شده “برای حفظ امنیت” به کیف پول های آن منتقل شده اند و “به طور موقت توسط کمیسیون نگهداری می شوند.”

رگولاتور باهاما ارزهای دیجیتال FTX را توقیف کرد

کمیسیون اوراق بهادار باهاما (SCB) پنجشنبه اعلام کرد که حکم دادگاهی را برای انتقال دارایی های دیجیتال متعلق به، یا تحت نظارت یا کنترل FTX Digital Markets Ltd. (FTXDM) به کیف پول های امن خود دریافت کرده است. FTX Digital Markets زیرمجموعه باهامایی Sam Bankman-Fried’s FTX Trading Ltd. است که پلت فرم معاملات ارزهای دیجیتال FTX.com را مالک و اداره می کرد.

تنظیم کننده نوشت که در 12 نوامبر:

کمیسیون … اقدام به هدایت انتقال کلیه دارایی‌های دیجیتال تحت نظارت یا کنترل FTXDM یا اصول آن، به ارزش بیش از 3.5 میلیارد دلار، بر اساس قیمت بازار در زمان انتقال، به کیف پول‌های دیجیتالی تحت کنترل کمیسیون کرد. ، برای نگهداری

این کمیسیون افزود که “از اختیارات خود به عنوان تنظیم کننده که تحت اقتدار حکم صادر شده توسط دادگاه عالی باهاما عمل می کند” استفاده می کند. تنظیم کننده تاکید کرد که این فرآیند “شامل ایجاد هیچ توکن اضافی” نیست.

ارزهای رمزنگاری شده توقیف شده «به صورت موقت توسط کمیسیون نگهداری می شوند، تا زمانی که دادگاه عالی باهاما به کمیسیون دستور دهد آنها را به مشتریان و طلبکارانی که مالک آنها هستند یا به JPLها تحویل دهد. [Joint Provisional Liquidators] رگولاتور تصریح کرد که تحت قوانین حاکم بر دارایی ورشکستگی به نفع مشتریان و طلبکاران FTXDM اداره می شود.

کمیسیون اوراق بهادار خاطرنشان کرد که این توقیف “بر اساس دستور مهر و موم درخواست شده توسط کمیسیون و اعطای دادگاه عالی باهاما” در 16 نوامبر انجام شده است. رگولاتور تکرار کرد که برخلاف برخی گزارش های رسانه ای:

کمیسیون به هیچ وجه به FTXDM اولویت بندی برداشت برای مشتریان باهامایی را هدایت، مجوز یا پیشنهاد نداد.

FTX در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد و حدود یک میلیون مشتری و سرمایه گذار میلیاردها دلار ضرر کردند. دولت ایالات متحده و رگولاتورها اتهامات کلاهبرداری متعددی را علیه شرکت رمزنگاری و Bankman-Fried مطرح کرده اند. مدیر عامل سابق FTX هفته گذشته در باهاما دستگیر و به ایالات متحده مسترد شد. او در حال حاضر با وثیقه 250 میلیون دلاری در خانه پدر و مادرش در پالو آلتو، کالیفرنیا است.

نظر شما در مورد توقیف دارایی های رمزنگاری FTX توسط رگولاتور باهامایی برای حفظ امنیت چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.