بانک DZ آلمان با شرکت سوئیسی متاکو قیومیت رمزارز را ارائه می‌کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] دومین بانک بزرگ آلمان، DZ Bank، در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به ارائه دهنده خدمات نگهداری دارایی های رمزنگاری شده است. این پیشنهاد با مشارکت با Metaco، یک شرکت سوئیسی که در کمک به موسسات مالی برای فعالیت در فضای دارایی دیجیتال تخصص دارد، تسهیل خواهد شد. بانک DZ از پلتفرم Harmonize

کد خبر : 325034
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
بانک DZ آلمان با شرکت سوئیسی متاکو قیومیت رمزارز را ارائه می‌کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

دومین بانک بزرگ آلمان، DZ Bank، در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به ارائه دهنده خدمات نگهداری دارایی های رمزنگاری شده است. این پیشنهاد با مشارکت با Metaco، یک شرکت سوئیسی که در کمک به موسسات مالی برای فعالیت در فضای دارایی دیجیتال تخصص دارد، تسهیل خواهد شد.

بانک DZ از پلتفرم Harmonize Metaco برای راه‌اندازی خدمات Crypto Custody استفاده می‌کند

فین‌تک اعلام کرد DZ Bank، بخشی از Volksbanken Raiffeisenbanken که یکی از بزرگترین گروه‌های بانکی در آلمان است، از پلتفرمی ساخته شده توسط Metaco برای ارائه خدمات به مشتریان نهادی در زمینه ارزهای دیجیتال و اوراق بهادار رمزنگاری شده استفاده می‌کند.

بانک DZ که توسط اداره نظارت مالی فدرال (بافین) تنظیم می شود، یک متولی ثابت و دومین بانک بزرگ آلمان از نظر اندازه دارایی است. در پایان سال 2022، 297 میلیارد یورو (تقریباً 315 میلیارد دلار) دارایی تحت قیمومت داشت.

متاکو، که در سال 2015 در سوئیس تأسیس شد، بر روی فعال کردن موسسات مالی و غیر مالی برای انجام عملیات رمزنگاری متمرکز شده است. زیرساخت آن به چنین بازیکنانی اجازه می‌دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره و معامله کنند، دارایی‌های دیگر را توکن کنند، خدمات سهامداری ارائه کنند و قراردادهای هوشمند را مدیریت کنند.

تحت این همکاری، بانک DZ قصد دارد از محصول اصلی متاکو، یک پلت فرم هماهنگ برای دارایی های دیجیتال به نام Harmonize استفاده کند تا پیشنهادات جدید خود را در خدمات مدیریت دارایی فعلی خود ادغام کند. کریگ پرین، مدیر فروش متاکو، اظهار داشت: زیرساخت فناوری دارایی دیجیتال متاکو عمداً برای حمایت از موسسات مالی برای سرمایه گذاری در اقتصاد دارایی دیجیتال طراحی شده است.

در بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان شد که بانک آلمانی که بر رعایت مقررات و امنیت تاکید دارد، آن را از طریق یک فرآیند اثبات مفهوم و دقت گسترده انتخاب کرد. نیلز کریستوپیت، سرپرست دیجیتال طراحی راه حل اصلی در DZ BANK، توضیح داد:

از نظر امنیت، مقیاس‌پذیری و الزامات آتی ابتکار نگهداری دارایی‌های دیجیتال ما برای مشتریان سازمانی، که با اوراق بهادار کریپتو مطابق با eWpG آلمان شروع می‌شود، Metaco Harmonize ثابت کرده است که یک راه‌حل قدرتمند است.

اشاره کریستوپیت به قانون اوراق بهادار الکترونیکی (Gesetz zur Einführung elektronischer Wertpapiere، به اختصار eWpG در آلمانی) بود، که در سال 2021 برای به روز رسانی قوانین اوراق بهادار کشور و چارچوب نظارتی مربوطه به تصویب رسید. این قانون که در 10 ژوئن همان سال اجرایی شد، یک عنصر کلیدی از استراتژی بلاک چین است که توسط دولت فدرال در برلین تأیید شده است.

برچسب ها در این داستان

بانک، کریپتو، دارایی‌های رمزنگاری، اوراق بهادار رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، بانک DZ، اوراق بهادار الکترونیکی، آلمان، آلمان، متاکو، سوئیس، سوئیس

آیا فکر می کنید سایر بانک های بزرگ آلمان از این فرصت برای ارائه خدمات مرتبط با دارایی های دیجیتال استفاده کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، 360b / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.