بانک پاکستانی از مشتریان می‌خواهد از انجام تراکنش‌های رمزنگاری خودداری کنند – مقررات بیت‌کوین نیوز

طبق گزارش ها، یک بانک بزرگ در پاکستان از مشتریان خود خواسته است که از انجام تراکنش های ارز دیجیتال خودداری کنند. اقدام بانک الفلاح اندکی پس از آن صورت گرفت که بانک دولتی پاکستان، بانک مرکزی این کشور، گزارشی را به دادگاه عالی سند ارائه کرد که در آن ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال را

کد خبر : 157227
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
بانک پاکستانی از مشتریان می‌خواهد از انجام تراکنش‌های رمزنگاری خودداری کنند – مقررات بیت‌کوین نیوز


طبق گزارش ها، یک بانک بزرگ در پاکستان از مشتریان خود خواسته است که از انجام تراکنش های ارز دیجیتال خودداری کنند. اقدام بانک الفلاح اندکی پس از آن صورت گرفت که بانک دولتی پاکستان، بانک مرکزی این کشور، گزارشی را به دادگاه عالی سند ارائه کرد که در آن ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال را توصیه می کرد.

بانک الفلاح از مشتریان می خواهد از انجام تراکنش های رمزنگاری خودداری کنند

بانک آلفلاح پاکستانی گزارش داده است که شروع به ارسال هشدارهای پیامکی به مشتریان خود کرده است که از آنها خواسته است از انجام تراکنش های ارز دیجیتال با استفاده از کانال های بانکی خود خودداری کنند.

بانک الفلاح که در سال 1992 تأسیس شد، یکی از بزرگترین بانک های خصوصی در پاکستان است که دارای شبکه ای از بیش از 800 دستگاه خودپرداز و شعبه در بیش از 200 شهر در سراسر کشور است. این بانک که متعلق به گروه ابوظبی و اداره می شود، در بنگلادش، افغانستان، بحرین و امارات متحده عربی حضور بین المللی دارد.

به نقل از چند رسانه، در پیامک این بانک به مشتریان آمده است:

مشتری گرامی، ارزها/سکه ها/ژتون های مجازی و غیره پول قانونی، صادر یا تضمین شده توسط دولت پاکستان نیستند و بانک دولتی پاکستان (SBP) به هیچ فرد یا نهادی برای آن مجوز یا مجوز نداده است. لطفا از انجام این گونه تراکنش ها از هر کانال مربوط به بانک الفلاح خودداری کنید.

گزارش‌هایی مبنی بر ارسال پیام‌های بانک Alfalah به مشتریان در مورد تراکنش‌های ارزهای دیجیتال کمتر از یک روز پس از ارسال گزارش ارز دیجیتال توسط بانک دولتی پاکستان (SBP) به دادگاه عالی سند (SHC) منتشر شد. بانک مرکزی توصیه می کند که ارزهای دیجیتال غیرقانونی اعلام شده و به طور کامل ممنوع شوند. متعاقباً SHC به وزارتخانه های قانون و دارایی دستور داد تا گزارش SBP را بررسی کرده و در مورد ساختار قانونی رمزارز تصمیم گیری کنند.

آژانس تحقیقات فدرال پاکستان (FIA) اخیراً در ارتباط با کلاهبرداری گسترده ای که گفته می شود بیش از 100 میلیون دلار از سرمایه گذاران پاکستانی به سرقت رفته است، اطلاعیه ای به بایننس صادر کرده است. ناظر فدرال همچنین اخیراً حساب های بانکی 1064 نفر را که تراکنش هایی را در صرافی های رمزنگاری انجام داده بودند، از جمله بایننس، کوین بیس و کوینماما توقیف کرد.

علاوه بر این، Propakistani هفته گذشته گزارش داد که چندین بانک تراکنش‌های کارت اعتباری مشتریان خود را که مشکوک به مرتبط با ارزهای دیجیتال هستند، مسدود کرده‌اند. برخی بانک‌ها همچنین حساب‌های مشتریانی را که از بازار بایننس P2P برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده می‌کردند مسدود کردند.

برچسب ها در این داستان

بانک Alfalah، بانک Alfalah بیت کوین، بانک Alfalah رمزنگاری، ارز دیجیتال بانک Alfalah، بایننس، Coinbase، FIA، پاکستان، بانک های پاکستان، SBP، بانک دولتی پاکستان

نظر شما در مورد اقدامات بانک های پاکستانی در برابر تراکنش های رمزنگاری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.