بانک های پاکستان از فناوری بلاک چین برای KYC استفاده می کنند – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک‌ها در پاکستان قصد دارند یک پلتفرم الکترونیکی برای رویه‌های شناخت مشتری راه‌اندازی کنند که در سطح ملی اجرا می‌شود. سیستم مبتنی بر بلاک چین به آنها اجازه می دهد تا اطلاعات شخصی مشتریان را از طریق شبکه ای غیرمتمرکز و خود تنظیم شده مبادله کنند. بانک های پاکستان به دنبال استفاده از بلاک

کد خبر : 329599
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
بانک های پاکستان از فناوری بلاک چین برای KYC استفاده می کنند – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک‌ها در پاکستان قصد دارند یک پلتفرم الکترونیکی برای رویه‌های شناخت مشتری راه‌اندازی کنند که در سطح ملی اجرا می‌شود. سیستم مبتنی بر بلاک چین به آنها اجازه می دهد تا اطلاعات شخصی مشتریان را از طریق شبکه ای غیرمتمرکز و خود تنظیم شده مبادله کنند.

بانک های پاکستان به دنبال استفاده از بلاک چین برای چک های KYC هستند

انجمن بانک های پاکستان (PBA) قراردادی را برای پیاده سازی پلت فرم مبتنی بر بلاک چین (KYC) امضا کرده است که توسط گروه آوانزا توسعه خواهد یافت. دومی شرکت های متخصص در برنامه های بانکی پیشرفته، راه حل های مدیریت تجربه مشتری، بلاک چین و هوش مصنوعی را متحد می کند.

مراسم امضای این قرارداد روز پنجشنبه در دفتر سازمان صنعت در کراچی برگزار شد و تعدادی از مقامات از جمله محمد اورنگ زیب رئیس هیئت مدیره و وقاص میرزا مدیر عامل شرکت نوآوری آوانزا حضور داشتند.

در بیانیه مطبوعاتی توضیح داده شده است که پروژه ایجاد سیستم الکترونیکی KYC بخشی از تلاش های جاری بانک دولتی پاکستان (SBP) برای تقویت زیرساخت های کنترل ضد پولشویی (AML) و مبارزه با تامین مالی تروریسم (CTF) این کشور است.

PBA که به نمایندگی از اعضای خود بر این پروژه نظارت داشته است، توضیح داد: «علاوه بر تقویت کنترل‌های AML، استقرار این پلتفرم باعث کارایی بانک‌های شرکت‌کننده و بهبود تجربه مشتریان خواهد شد».

بانک های پاکستان از فناوری بلاک چین برای KYC استفاده می کنند
منبع: PBA

Consonance، پلتفرم e-KYC که توسط آوانزا طراحی شده است، از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند تا بانک‌ها را قادر می‌سازد تا اطلاعات شخصی را از طریق یک «شبکه غیرمتمرکز و خودتنظیمی» استاندارد و مبادله کنند. به گفته انجمن، این باید با رضایت مشتریان اتفاق بیفتد.

بانک‌ها می‌توانند با استفاده از داده‌های چک‌های KYC انجام‌شده توسط سایر مؤسسات مشارکت‌کننده، ارزیابی‌هایی از مشتریان فعلی و جدید خود انجام دهند. PBA اصرار داشت که این باید هزینه‌های ورود را به حداقل برساند و تجربه مشتری را هنگام افتتاح حساب بهبود بخشد، بنابراین “شمولیت مالی را تسهیل می‌کند”.

در ماه مارس سال گذشته، از رضا باقر، فرماندار SBP نقل شد که او موارد استفاده خوب کمی از ارزهای دیجیتال را می بیند. در عین حال، وی اذعان کرد که فناوری بلاک چین با پتانسیل خود می تواند برای حل بسیاری از مشکلات مفید باشد.

برچسب ها در این داستان

انجمن، بانک ها، بلاک چین، پلت فرم بلاک چین، فناوری بلاک چین، بانک مرکزی، داده های مشتری، مشتریان، مشتری خود را بشناسید، KYC، پاکستان، انجمن بانک های پاکستان، پاکستان، PBA، اطلاعات شخصی، SBP، بانک دولتی پاکستان

آیا فکر می کنید بانک های پاکستانی موارد استفاده دیگری برای فناوری بلاک چین پیدا خواهند کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.