بانک های مرکزی به مبارزه با CPI ادامه می دهند

[ad_1] را دلار استرالیا کوارتر دوم را نه چندان دور از جایی که شروع کرده بود، پس از شکستن هر دو طرف یک محدوده مشخص به پایان رساند. اگرچه برخی عوامل داخلی در آن نقش داشته است AUD/USD جهت، دلار آمریکا یک عامل غالب برای ارز باقی می ماند. برای گزارش کامل سه ماهه سوم

کد خبر : 371725
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
بانک های مرکزی به مبارزه با CPI ادامه می دهند

[ad_1]

را دلار استرالیا کوارتر دوم را نه چندان دور از جایی که شروع کرده بود، پس از شکستن هر دو طرف یک محدوده مشخص به پایان رساند. اگرچه برخی عوامل داخلی در آن نقش داشته است AUD/USD جهت، دلار آمریکا یک عامل غالب برای ارز باقی می ماند.

برای گزارش کامل سه ماهه سوم دلار استرالیا، روی بنر زیر کلیک کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

RBA و فدرال رزرو نظر خود را دارند

محدوده 0.6565 – 0.6900 از فوریه تا اواخر ماه مه قبل از نزول پایین تر در پشت یک قوی تر انجام شد. دلار آمریکا. در اوایل ژوئن بازارهای غافلگیرکننده RBA با 25 واحد افزایش و پس از آن AUD/USD افزایش یافت. قراردادهای آتی نرخ بهره دو افزایش دیگر در نرخ هدف مورد نظر تا پایان سال از RBA قیمت گذاری می کنند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، پس از وقفه در چرخه پیاده روی خود در آخرین بار، موضع جنگ طلبانه این بانک را تأیید کرد. کمیته بازار آزاد فدرال نشست (FOMC) در اواسط ژوئن. تصمیم برای افزایش ندادن نرخ ها باعث شد که دلار آمریکا در ابتدا تضعیف شد، اما پس از آن به دلیل اظهارات پاول تقویت شد. نشست بعدی فدرال رزرو در اواخر جولای ممکن است انگیزه ای برای حرکت مهم بعدی در دلار استرالیا ایجاد کند.

قیمت کالاها به مازاد تجاری اضافه شود

پس زمینه اساسی برای اقتصاد استرالیا همچنان قوی است، اما ممکن است به افزایش نرخ ارز کمک نکند. مازاد تجاری همچنان به میزان قابل توجهی به قیمت نهایی بسیاری از صادرات کالاهای کلیدی استرالیا در تقاضای جهانی کمک می کند.

image3.png

نمودار تهیه شده توسط دن مک کارتی، ایجاد شده با TradingView

همبستگی گسترش اوراق قرضه

همبستگی اسپرد اوراق قرضه به AUD/USD گاهی زیاد است، اما همیشه اینطور نیست. با این حال، مطمئناً ارزش ردیابی برای یافتن سرنخ‌هایی در جهت ارز را دارد.

ژوئن همچنین شاهد معکوس شدن بازده اوراق قرضه دولتی 3s 10s استرالیا برای اولین بار از سال 2008 بود. هنگامی که این اتفاق می افتد، مفهوم بازار اوراق قرضه این است که کاهش رشد اقتصادی در مرحله ای بیشتر از مسیر ممکن است.

image4.png

نمودار تهیه شده توسط دن مک کارتی، ایجاد شده با TradingView

CPI استرالیا ممکن است کلید را نگه دارد

با رفتن به سه ماهه سوم، یک بخش کلیدی از داده های اقتصادی فصلنامه استرالیا خواهد بود CPI ارقامی که در 26 جولای منتشر خواهند شد. یک عدد داغ دیگر در آنجا ممکن است شیب RBA را به سمت حالت سفت شدن تهاجمی تر ببیند. یک خواندن آرام ممکن است عکس آن را آشکار کند. با این وجود، AUD/USD در صورتی که CPI به طور چشمگیری با انتظارات متفاوت باشد، نوساناتی را شاهد خواهد بود.

به نظر می رسد اقدامات RBA و فدرال رزرو عامل محرکی برای ارز آینده باشد. یک مشکل برای بازارها و خود بانک ها، عدم اطمینان در مورد مسیر نرخ در ماه های آینده است. هر دو بانک تصریح کرده اند که تصمیمات آتی بسته به داده های منتشر شده خواهد بود، که پیش بینی حرکت AUD/USD را دشوار می کند.

سلب مسئولیت

نظرات بازار DailyFX

هر گونه نظرات، اخبار، تحقیقات، تحلیل ها، قیمت ها یا سایر اطلاعات موجود در این گزارش به عنوان تفسیر کلی بازار ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نمی باشد. DailyFX هیچ مسئولیتی را در قبال هیچ گونه ضرر یا آسیبی، از جمله بدون محدودیت، از دست دادن سود، که ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم از استفاده یا اتکا به چنین اطلاعاتی ناشی شود، نمی پذیرد.

دقت اطلاعات

محتوای این گزارش در هر زمان بدون اطلاع قبلی ممکن است تغییر کند و تنها با هدف کمک به معامله گران برای تصمیم گیری مستقل سرمایه گذاری ارائه شده است. DailyFX اقدامات معقولی را برای اطمینان از صحت اطلاعات در گزارش انجام داده است، با این حال، صحت آن را تضمین نمی کند، و مسئولیتی در قبال ضرر یا آسیبی که ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم از محتوا یا عدم دسترسی شما به وب سایت ناشی شود را نمی پذیرد. ، برای هرگونه تاخیر یا عدم موفقیت در ارسال یا دریافت هر گونه دستورالعمل یا اطلاعیه ارسال شده از طریق این وب سایت.

توزیع

این گزارش برای توزیع یا استفاده توسط هیچ فردی در هر کشوری که چنین توزیع یا استفاده مغایر با قوانین یا مقررات محلی باشد در نظر گرفته نشده است. هیچ یک از خدمات یا سرمایه‌گذاری‌های ذکر شده در این گزارش برای افرادی که در کشورهایی مقیم هستند که ارائه چنین خدمات یا سرمایه‌گذاری‌هایی برخلاف قوانین یا مقررات محلی باشد، در دسترس نیست. این مسئولیت بازدیدکنندگان این وب سایت است که از قوانین و مقررات محلی که مشمول آن هستند اطمینان حاصل کنند و با آنها مطابقت داشته باشند.

سرمایه گذاری با ریسک بالا

معامله ارز بر روی حاشیه دارای ریسک بالایی است و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. درجه بالای اهرم می تواند علیه شما و همچنین برای شما کار کند. قبل از تصمیم گیری برای تجارت ارز خارجی، باید اهداف سرمایه گذاری، سطح تجربه و ریسک پذیری خود را به دقت در نظر بگیرید. این احتمال وجود دارد که شما بیش از سرمایه گذاری اولیه خود ضرر کنید. شما باید از تمام خطرات مرتبط با تجارت ارز آگاه باشید و در صورت داشتن هر گونه شک و تردید از یک مشاور مالی مستقل مشاوره بگیرید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.