بانک های بزرگ ایالات متحده می گویند الگوهای مخارج نشان می دهد مصرف کنندگان در وضعیت خوبی هستند

هزینه‌های مصرف‌کننده، محرک اصلی اقتصاد ایالات متحده، در طول شروع همه‌گیری به شدت کاهش یافت زیرا آمریکایی‌ها از ترس بدترین اتفاق، پول نقد احتکار کردند و با ماندن در خانه پس‌انداز کردند. در همان زمان، کمک های دولتی حساب های بانکی بسیاری از آمریکایی ها را پر کرد و بسیاری از آنها از پول نقد

کد خبر : 158517
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۲۳
بانک های بزرگ ایالات متحده می گویند الگوهای مخارج نشان می دهد مصرف کنندگان در وضعیت خوبی هستند


هزینه‌های مصرف‌کننده، محرک اصلی اقتصاد ایالات متحده، در طول شروع همه‌گیری به شدت کاهش یافت زیرا آمریکایی‌ها از ترس بدترین اتفاق، پول نقد احتکار کردند و با ماندن در خانه پس‌انداز کردند.

در همان زمان، کمک های دولتی حساب های بانکی بسیاری از آمریکایی ها را پر کرد و بسیاری از آنها از پول نقد برای پرداخت بدهی ها استفاده کردند.

در حال حاضر، JPMorgan Chase & Co و Bank of America، بانک‌های شماره 1 و 2 بزرگ ایالات متحده که مجموعاً حدود 140 میلیون خانوار دارند، می‌گویند که مصرف‌کنندگان در وضعیت خوبی هستند، حتی اگر نوع Omicron اشتیاق مصرف‌کنندگان را در اواخر سال گذشته کاهش داد.

برخی از تحلیلگران همچنین هشدار دادند که تورم در صورت تداوم، این پتانسیل را دارد که هزینه ها را بیشتر کاهش دهد.

بانک آمریکا که جامع‌ترین داده‌های مربوط به هزینه‌های مصرف‌کننده را هنگام گزارش درآمد در روز چهارشنبه ارائه کرد، اعلام کرد 67 میلیون مشتری آن در سال 2021 رکورد 3.8 تریلیون دلاری را خرج کردند که 24 درصد نسبت به سال 2019، معیار پیش از همه‌گیری، افزایش یافته است.

این رقم شامل تمام روش‌هایی است که مشتریان بانک در آنها پول خرج می‌کنند – کارت‌های اعتباری و نقدی، ACH، حواله‌های سیمی، پول نقد، چک و پول ارسال شده از طریق پلتفرم‌هایی مانند Zelle.

پرداخت های سه ماهه چهارم نسبت به مدت مشابه در سال 2019 28 درصد افزایش داشت که یک جهش بی سابقه بود. بانک آمریکا گفت که مخارج تا ژانویه ادامه یافته است و پرداخت ها تا 17 ژانویه نسبت به ابتدای ژانویه 2021 11 درصد افزایش یافته است.

تقریباً تمام موجودی حساب مشتریان از ژوئن تا دسامبر افزایش یافته است.

برایان مونیهان، مدیر اجرایی بانک آمریکا روز چهارشنبه گفت: «ما معتقدیم که با وجود مخارج سنگینی که می بینید، میانگین مانده سپرده ها تا پایان سال به بالا می رود، ظرفیت های بالقوه زیادی باقی مانده است.

جی پی مورگان گفت که هزینه های ترکیبی کارت های بدهی و اعتباری در سه ماهه چهارم سال گذشته 27 درصد بیشتر از سه ماهه چهارم سال 2019 بوده است و هزینه های مسافرتی و سرگرمی نسبت به مدت مشابه 13 درصد افزایش یافته است.

Wells Fargo & Co گفت که هزینه‌های کارت اعتباری و مانده حساب‌های متوسط ​​برای سه ماهه چهارم هر دو 27 درصد نسبت به سطوح قبل از همه‌گیری افزایش یافته است.

طبق داده‌های فدرال رزرو، مانده وام‌های مصرف‌کننده در سراسر صنعت نیز به طور کامل پس از سقوط ناشی از کووید در سه ماهه چهارم بهبود یافت، که منجر به وام‌های خودرو و وام‌هایی برای شهریه، مراقبت‌های پزشکی، تعطیلات و سایر اهداف شد.

(گرافیک: مصرف کنندگان دوباره وام می گیرند، https://graphics.reuters.com/USA-ECONOMY/klvykqrbjvg/chart.png)

کیت هوروویتز، تحلیلگر سیتی گروپ، گفت: «دیدن نتایج… ما را به طور فزاینده ای نسبت به روند رشد وام خوشبین تر می کند.

کارت های اعتباری، تورم

با این حال، برخی نشانه‌ها وجود دارد که مصرف‌کنندگان به طور کامل به الگوهای مخارج قبل از COVID-19 بازنگشته‌اند.

به عنوان مثال، داده های فدرال رزرو نشان می دهد که هزینه های کارت های اعتباری، که در ماه های اکتبر و نوامبر به شدت افزایش یافت، از اوایل دسامبر کاهش یافت و 7 درصد زیر اوج خود قبل از همه گیری باقی ماند.

(گرافیک: یک عکس فوری از مصرف کننده، https://graphics.reuters.com/USA-ECONOMY/gkplgbejovb/chart.png)

به عنوان مثال، جی پی مورگان گزارش داد موجودی کارت اعتباری برای سه ماهه چهارم نسبت به مدت مشابه در سال 2020 5 درصد افزایش یافته است، اما همچنان 8 درصد کمتر از سطح قبل از همه گیری است زیرا مشتریان همچنان به پرداخت بدهی خود ادامه می دهند.

این بانک همچنین خاطرنشان کرد که هزینه‌های اعتباری و کارت‌های نقدی مسافرتی و سرگرمی «هم‌زمان با موج Omicron کمی کاهش یافت».

به نظر می‌رسید که این امر با برخی از نرم شدن خرده‌فروشی‌ها در ماه دسامبر مطابقت داشته باشد زیرا مصرف‌کنندگان از ترس تاخیر در زنجیره تامین، خرید خود را زودتر انجام دادند و Omicron از ورود دیگران به فروشگاه‌ها جلوگیری کرد.

چارلز شارف، مدیر اجرایی Wells Fargo نیز خاطرنشان کرد که برخی از افزایش هزینه‌های مصرف‌کننده ناشی از فشار تورمی بوده است. دیوید هندلر، تحلیلگر بانک Viola Risk Advisors گفت که این یک مازاد احتمالی برای چشم انداز هزینه مصرف کننده است.

او گفت: “تورم می تواند به توانایی مردم برای خرج کردن پول آسیب برساند زیرا بسیار گران است.”

(گزارش توسط الیزابت دیلتز مارشال؛ گزارش اضافی توسط مت اسکافهام؛ ویرایش توسط میشل پرایس و برنارد اور)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.