بانک ملی سوئیس یک قرعه کشی بزرگ دیگر از خط سوآپ فدرال رزرو توسط رویترز انجام می دهد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: تصویر بانک ملی سوئیس (SNB) در طول جلسه شورای فدرال در برن، سوئیس، 13 مارس 2020. رویترز/دنیس بالیبوزه/عکس فایل (رویترز) – داده های فدرال رزرو نیویورک منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که بانک ملی سوئیس در این هفته نزدیک به 6.3 میلیارد دلار از تسهیلات خط سوآپ ارز

کد خبر : 267209
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۲۸
بانک ملی سوئیس یک قرعه کشی بزرگ دیگر از خط سوآپ فدرال رزرو توسط رویترز انجام می دهد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: تصویر بانک ملی سوئیس (SNB) در طول جلسه شورای فدرال در برن، سوئیس، 13 مارس 2020. رویترز/دنیس بالیبوزه/عکس فایل

(رویترز) – داده های فدرال رزرو نیویورک منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که بانک ملی سوئیس در این هفته نزدیک به 6.3 میلیارد دلار از تسهیلات خط سوآپ ارز فدرال رزرو آمریکا برداشت کرده است که تقریباً دو برابر مبلغی است که یک هفته قبل از آن برداشت شده بود.

SNB روز چهارشنبه 6.27 میلیارد دلار به ارز ایالات متحده برای یک دوره هفت روزه با نرخ سالانه 3.33 درصد برداشت کرد. یک هفته قبل از آن 3.1 میلیارد دلار با همان مدت و نرخ جذب کرد.

این دو تراکنش بزرگ‌تر از هر قرعه‌کشی بود که SNB در بهار 2020 انجام داد، زمانی که این بانک و سایر بانک‌های مرکزی میلیاردها دلار از فدرال رزرو در طول هراس بازار جهانی که در روزهای اولیه همه‌گیری ویروس کرونا به وجود آمد، دریافت کردند.

SNB یکی از پنج بانک مرکزی خارجی است که فدرال رزرو با آنها خطوط مبادله ارز ثابت ایجاد کرده است. آنها همچنین در اختیار بانک مرکزی اروپا، بانک ژاپن، بانک انگلستان و بانک کانادا هستند و به این بانک ها اجازه می دهند تا بودجه دلاری را به موسسات مالی در حوزه قضایی خود تحویل دهند.

بانک مرکزی اروپا تنها بانک مرکزی دیگری بود که در این هفته معامله سوآپ با فدرال رزرو انجام داد. این رقم 211.5 میلیون دلار جذب کرد که در مقایسه با 206.5 میلیون دلار در هفته قبل اما در محدوده برداشت معمول هفتگی بانک مرکزی اروپا در سال گذشته بود.

خطوط مبادله معمولاً در دوره‌های آرامش بازار کاربرد کمی دارند. استفاده نسبتاً محدود آنها در هفته‌های اخیر، زیرا بازارها به دلیل موضع سیاست جنگ طلبانه فدرال رزرو در نبرد با تورم آسیب دیده است و بانک مرکزی اروپا مجبور به مداخله در بازار اوراق قرضه انگلیس که به دلیل برنامه‌های مالی دولت محافظه‌کار جدید تحت تأثیر قرار گرفته است، توسط تحلیلگران ذکر شده است. نشانه‌ای از این که بازارها، اگرچه متلاطم و گاهی نازک هستند، اما ناکارآمد نیستند.

توماس سیمونز، اقتصاددان بازار پول جفریز، در یادداشتی خطاب به مشتریان با جمع بندی داده های ترازنامه هفتگی فدرال رزرو نوشت: افزایش این هفته «قابل توجه است، اما به هیچ وجه نزدیک به چیزی نیست که در یک بحران حاد دیده می شود».

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.