بانک مرکزی کره پس از مخالفت رگولاتور مالی، حق بررسی نهادهای دارایی مجازی را به دست خواهد آورد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از اینکه کمیسیون خدمات مالی (FSC) مخالفت خود را با این اقدام کنار گذاشت، قرار است به بانک مرکزی کره جنوبی حق بررسی دارایی های مجازی داده شود. بر اساس گزارشی، FSC پس از اینکه متهم شد به دنبال تبدیل کردن خود به انحصار تنظیم کننده دارایی های مجازی کشور است، مخالفت خود

کد خبر : 349360
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
بانک مرکزی کره پس از مخالفت رگولاتور مالی، حق بررسی نهادهای دارایی مجازی را به دست خواهد آورد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از اینکه کمیسیون خدمات مالی (FSC) مخالفت خود را با این اقدام کنار گذاشت، قرار است به بانک مرکزی کره جنوبی حق بررسی دارایی های مجازی داده شود. بر اساس گزارشی، FSC پس از اینکه متهم شد به دنبال تبدیل کردن خود به انحصار تنظیم کننده دارایی های مجازی کشور است، مخالفت خود را با پیشنهاد بانک مرکزی کنار گذاشت.

نبرد برای کنترل و تنظیم دارایی های مجازی

بانک کره (BOK) قرار است پس از اینکه کمیسیون خدمات مالی این کشور مخالفت خود را با تمایل بانک مرکزی برای به دست آوردن «حق درخواست ارسال داده‌ها» کنار گذاشت، به خواسته‌اش برای بررسی دارایی‌های مجازی اعطا می‌شود. بر اساس یک گزارش محلی، تصمیم FSC چند هفته پس از آن اتخاذ شد که کمیته فرعی کمیته امور سیاسی پارلمان کره، رگولاتور را متهم کرد که به دنبال تبدیل کردن خود به تنها تنظیم کننده دارایی های مجازی است.

بر اساس این گزارش، تصمیم FSC برای کنار گذاشتن تقاضای خود در بحبوحه ادعاهایی اتخاذ شد که مجلس ملی کره به برنامه‌هایی برای گنجاندن حق BOK برای درخواست داده‌ها در قانون دارایی‌های مجازی ادامه خواهد داد.

قبل از اینکه سرانجام به تقاضای بانک مرکزی بپذیرد، FSC بارها با BOK بر سر اینکه کدام یک از این دو نهاد باید بر پرداخت ها و تسویه حساب ها نظارت کند، درگیر شده بود. از سوی دیگر، بانک مرکزی بر اعطای حق بررسی دارایی‌های دیجیتال تاکید کرده است، زیرا ریسک‌هایی که از بازارهای دارایی مجازی ناشی می‌شوند، در نهایت ثبات مالی را تهدید می‌کنند.

جاه طلبی های انحصاری FSC

با این حال، گزارش 20 آوریل می گوید که اتهامات مربوط به تمایل FSC به تنها مرجعیت در دارایی های مجازی، و تمایل آن به نادیده گرفتن هر دو احزاب حاکم و اپوزیسیون در تعقیب خود، ممکن است تنظیم کننده را مجبور به قبول کند. همان نکته در مورد قصد FSC به طور مشابه توسط قانونگذار کره ای کیم هانگیو در 28 مارس مطرح شد.

کیم در آن زمان گفت: «کمیسیون خدمات مالی تأیید می‌کند که لازم است بانک کره حق درخواست داده‌ها را داشته باشد، اما از گنجاندن آن در لایحه خودداری می‌کند.»

این گزارش نشان می‌دهد که با وجود تسلیم ظاهراً در مبارزه طولانی‌مدت خود با بانک مرکزی، FSC همچنان به احتمال زیاد حق بررسی دارایی‌های مجازی را به دست خواهد آورد. این بیانیه می‌گوید بسیاری از لوایح پیشنهادی در مورد دارایی‌های مجازی به دنبال این هستند که به FSC اختیار بررسی “معاملات ناعادلانه” را بدهند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.