بانک مرکزی هند روی “اجرای مرحله ای” ارز دیجیتال بانک مرکزی کار می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند (RBI)، در حال کار بر روی “اجرای مرحله ای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در هر دو بخش عمده فروشی و خرده فروشی است.” اصلاحات لازم در قانون RBI، 1934 انجام شده است تا به بانک مرکزی اجازه دهد تا ارز دیجیتال را آزمایشی و منتشر کند. ارز

کد خبر : 231762
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
بانک مرکزی هند روی “اجرای مرحله ای” ارز دیجیتال بانک مرکزی کار می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند (RBI)، در حال کار بر روی “اجرای مرحله ای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در هر دو بخش عمده فروشی و خرده فروشی است.” اصلاحات لازم در قانون RBI، 1934 انجام شده است تا به بانک مرکزی اجازه دهد تا ارز دیجیتال را آزمایشی و منتشر کند.

ارز دیجیتال بانک مرکزی هند در مراحلی اجرا می شود

یکی از مقامات بانک مرکزی هند (RBI) و وزیر دولت در وزارت دارایی به طور مستقل به روز رسانی در مورد پیشرفت بانک مرکزی در صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) ارائه کرده اند.

مدیر اجرایی RBI توسط رسانه های محلی به نقل از Ajay Kumar Choudhary در جریان سخنرانی اصلی در کنفرانس و جوایز فین تک PICUP در روز چهارشنبه گفت:

RBI در حال کار بر روی پیاده سازی مرحله ای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در هر دو بخش عمده فروشی و خرده فروشی است.

Pankaj Chaudhary، وزیر دولت در وزارت دارایی، روز سه‌شنبه به راجیا سبها، مجلس اعلای پارلمان هند گفت که «RBI کار را برای اجرای مرحله‌ای اعلامیه اعلام شده در سخنرانی بودجه 2022-2023 آغاز کرده است. ”

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند از راه اندازی CBDC این کشور در بودجه اتحادیه 2022-23 خبر داد. متعاقباً با تصویب لایحه مالی 2022، اصلاحات لازم در قانون RBI در سال 1934 انجام شد تا به بانک مرکزی اجازه دهد تا CBDC را آزمایشی و منتشر کند.

در ماه ژوئن، T. Rabi Sankar، معاون رئیس RBI گفت که بانک مرکزی بر این باور است که “CBDCها در واقع قادر خواهند بود تا هر مورد کوچکی را که ممکن است برای ارزهای دیجیتال خصوصی وجود داشته باشد، از بین ببرند.” دولت هند و بانک مرکزی به ارزهای رمزنگاری شده غیر دولتی از جمله بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) به عنوان ارزهای دیجیتال خصوصی اشاره می کنند. RBI همچنین در ماه می هشدار داد که کریپتو می تواند منجر به دلاری شدن بخشی از اقتصاد هند شود.

اوایل این ماه، Shaktikanta Das، فرماندار RBI گفت: «ارزهای رمزنگاری شده یک خطر آشکار هستند. هر چیزی که ارزشی بر اساس باورهای ساختگی به دست می آورد، بدون هیچ زمینه ای، فقط حدس و گمان است با نامی پیچیده.»

بانک مرکزی هند بارها اعلام کرده است که ارزهای دیجیتال باید ممنوع شوند. با این حال، وزیر دارایی این کشور در اوایل این هفته به پارلمان گفت که «هر قانونی برای تنظیم یا ممنوعیت تنها پس از همکاری بین‌المللی قابل توجه در ارزیابی خطرات و منافع و تکامل طبقه‌بندی و استانداردهای مشترک می‌تواند مؤثر باشد».

برچسب ها در این داستان

CBDC، ارز دیجیتال بانک مرکزی، RBI، rbi cbdc، rbi crypto، ارز دیجیتال rbi، ارز دیجیتال rbi، روپیه دیجیتال RBI، بانک رزرو هند، Shaktikanta Das، Shaktikanta Das cbdc، Shaktikanta Das crypto، ارز دیجیتال Shaktikanta Das

نظر شما در مورد چگونگی برنامه ریزی RBI برای اجرای CBDC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.