بانک مرکزی مراکش به زودی از لایحه مقررات مربوط به رمزارزها رونمایی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی مراکش در حال حاضر در حال کار بر روی یک لایحه چارچوب مقررات ارزهای دیجیتال است و به گفته رئیس بانک، عبداللطیف جواهری، این لایحه قرار است به زودی معرفی شود. چارچوب نظارتی که روی آن کار می شود منجر به ارتقای مقررات پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم در مراکش

کد خبر : 222177
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
بانک مرکزی مراکش به زودی از لایحه مقررات مربوط به رمزارزها رونمایی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی مراکش در حال حاضر در حال کار بر روی یک لایحه چارچوب مقررات ارزهای دیجیتال است و به گفته رئیس بانک، عبداللطیف جواهری، این لایحه قرار است به زودی معرفی شود. چارچوب نظارتی که روی آن کار می شود منجر به ارتقای مقررات پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم در مراکش خواهد شد.

بهترین شیوه های مقررات رمزنگاری

عبداللطیف جواهری، رئیس بانک المغرب (BAM) گفته است که کمیته بانک مرکزی مراکش در حال کار برای ایجاد یک چارچوب قانونی مناسب برای ارزهای دیجیتال است. فرماندار همچنین فاش کرد که موسسه او هم صندوق بین‌المللی پول (IMF) و هم بانک جهانی را بر سر معیارهایی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت، درگیر کرده است.

قبل از آخرین اظهارات جوهری، Bitcoin.com News در مارس 2022 گزارش داد که بانک مرکزی مراکش در حال مذاکره با دو موسسه مالی جهانی و همچنین با بانک های مرکزی فرانسه، سوئد و سوئیس است. در آن زمان، به گفته بانک مرکزی، مذاکرات بر روی بهترین شیوه‌های تنظیم ارز دیجیتال متمرکز بود.

ایجاد تعادل بین نوآوری و حمایت از مصرف کننده

در همین حال، گزارش مپنیوز بیان کرد که انتظار می رود چارچوب نظارتی مطرح شده BAM برای ارزهای دیجیتال تعادلی بین نیاز به تقویت نوآوری و رفاه مصرف کنندگان ایجاد کند.

جوهری علاوه بر رسیدگی به مسائل مربوط به مقررات ارزهای دیجیتال، اشاره کرد که چارچوبی که روی آن کار می‌شود، مقررات پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم مراکش نیز ارتقا خواهد یافت.

در حالی که بانک مرکزی در گذشته پذیرفته بود که مراکشی‌ها احتمالاً ارزهای رمزنگاری شده را اتخاذ خواهند کرد، BAM در کنار وزارت دارایی و سازمان بازار سرمایه مراکش، بارها در مورد خطرات مرتبط با استفاده از ارزهای دیجیتال هشدار داده است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.