بانک مرکزی شیلی انتشار یک ارز دیجیتال را بررسی می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی شیلی فاش کرد که در حال بررسی نحوه انتشار یک ارز دیجیتال ملی، پزو دیجیتال است. این بانک گزارشی با عنوان «انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی در شیلی» منتشر کرد که در آن امکان ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در آینده، مکانیسمی که ممکن است از آن استفاده کند و

کد خبر : 206611
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
بانک مرکزی شیلی انتشار یک ارز دیجیتال را بررسی می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی شیلی فاش کرد که در حال بررسی نحوه انتشار یک ارز دیجیتال ملی، پزو دیجیتال است. این بانک گزارشی با عنوان «انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی در شیلی» منتشر کرد که در آن امکان ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در آینده، مکانیسمی که ممکن است از آن استفاده کند و نحوه مشاوره آن بررسی می‌کند. همه بخش های اقتصاد در این زمینه هستند.

بانک مرکزی شیلی صدور CBDC را در نظر می گیرد

بانک‌های بیشتری در لاتام در حال بررسی صدور ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خود هستند تا از فرصت‌های متفاوتی که ممکن است ارائه دهند، استفاده کنند. بانک مرکزی شیلی به تازگی گزارش جدیدی منتشر کرده است که در آن فرصت ها و معایبی را که ممکن است انتشار پزو دیجیتال به همراه داشته باشد، منتشر کرده است. این گزارش با عنوان «انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی در شیلی»، همچنین اشکال مختلفی را که چنین ارزی ممکن است داشته باشد، بررسی می‌کند.

این سند که توسط گروه پرداخت بانک تهیه شده است، “در زمینه دیجیتالی شدن روزافزون پرداخت ها شکل گرفته است که به دلیل پیشرفت سریع فناوری و ادغام ابزارها و بازیگران جدید در بازار پرداخت بوده است.” در این راستا، گزارش به این نتیجه رسید که:

صدور CBDC می‌تواند مزایای مرتبط با تحول دیجیتال را افزایش دهد، در حالی که برخی از خطرات آن را کاهش می‌دهد. به طور خاص، یک CBDC می تواند به توسعه یک سیستم پرداخت رقابتی، نوآور، یکپارچه، فراگیر و انعطاف پذیر کمک کند.

این گزارش همچنین خواستار تجزیه و تحلیل بیشتر از تعادل هزینه و فایده انتشار چنین ارزی است.


مطالعات بیشتری مورد نیاز است

در حالی که بسیاری از بانک های مرکزی در جهان در حال مطالعه و تحقیق در مورد انتشار ارزهای دیجیتال هستند، تعداد زیادی از آنها به مرحله اجرا نرفته اند. این سند خواستار تجزیه و تحلیل و مطالعات بیشتر در این زمینه است، زیرا عملاً هیچ استاندارد یا دستورالعمل بهترین عملی در مورد چگونگی ادامه ساخت چنین پروژه ای وجود ندارد.

دیجیتالی شدن ارز همچنین می‌تواند اثرات منفی پیش‌بینی‌نشده‌ای بر اقتصاد ملی داشته باشد، بنابراین هرگونه اجرای آن در آینده باید به دقت «تحلیل شود». با این حال، بانک مرکزی بر این باور است که اکنون زمان مقابله با این وظیفه و شروع کار بر روی توان فنی خود و پیشرفت در توسعه پروژه‌هایی است که برای آزمایش اجراهای مختلف ارز انجام می‌شود.

این بانک همچنین اعلام کرد که به رایزنی و گفتگوی باز با همه نهادها در حوزه اقتصادی ادامه خواهد داد. برزیل و مکزیک کشورهای دیگری در لاتام هستند که برای ایجاد CBDC خود تلاش می کنند.

نظر شما در مورد گزارش منتشر شده توسط بانک مرکزی شیلی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.