بانک مرکزی سنگاپور می گوید صرافی های رمزارز باید از تحریم های روسیه پیروی کنند – اخبار مبادلات بیت کوین

[ad_1] مقام پولی سنگاپور (MAS) بار دیگر تاکید کرده است که صرافی‌های ارزهای دیجیتال باید با محدودیت‌های اعمال شده بر روی کاربران روسی که پس از تهاجم مسکو به اوکراین اعمال شده‌اند، مطابقت داشته باشند. این یادآوری پس از آن صورت می گیرد که محققان دریافتند فعالان طرفدار روسیه میلیون ها دلار دارایی دیجیتالی برای

کد خبر : 275860
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
بانک مرکزی سنگاپور می گوید صرافی های رمزارز باید از تحریم های روسیه پیروی کنند – اخبار مبادلات بیت کوین

[ad_1]

مقام پولی سنگاپور (MAS) بار دیگر تاکید کرده است که صرافی‌های ارزهای دیجیتال باید با محدودیت‌های اعمال شده بر روی کاربران روسی که پس از تهاجم مسکو به اوکراین اعمال شده‌اند، مطابقت داشته باشند. این یادآوری پس از آن صورت می گیرد که محققان دریافتند فعالان طرفدار روسیه میلیون ها دلار دارایی دیجیتالی برای حمایت از تلاش های جنگی این کشور جمع آوری کرده اند.

سنگاپور می گوید اقداماتی که روسیه را هدف قرار می دهد شامل همه موسسات مالی، از جمله مبادلات ارزهای دیجیتال می شود.

اداره پول سنگاپور (MAS) روز دوشنبه برای رسانه‌های محلی اظهار کرد: پیروی از تحریم‌های مالی روسیه برای صرافی‌های مجاز ارزهای دیجیتال ضروری است. این بیانیه پس از آن منتشر شد که مطالعات اخیر نشان داد که گروه‌های طرفدار روسیه کمک‌های ارزهای دیجیتال به ارزش میلیون‌ها دلار برای تأمین مالی عملیات نظامی روسیه در اوکراین دریافت کرده‌اند.

پس از تهاجم روسیه در اواخر فوریه، MAS در ماه مارس اقدامات مالی را با هدف بانک‌ها، نهادها و فعالیت‌های تعیین‌شده روسیه، از جمله جمع‌آوری کمک مالی به نفع دولت روسیه، ارائه کرد. این بانک در پاسخ به سؤالات Channel News Asia (CNA)، یک کانال تلویزیونی متعلق به پخش کننده ملی Mediacorp، اصرار داشت:

این اقدامات برای همه مؤسسات مالی در سنگاپور، از جمله ارائه دهندگان خدمات رمز پرداخت دیجیتال (DPTSP) که مجوز فعالیت در سنگاپور دارند، اعمال می شود.

رگولاتور مشخص نکرد که آیا گزارش‌هایی مبنی بر استفاده از صرافی‌ها برای انتقال ارزهای دیجیتال به گروه‌های طرفدار روسیه دریافت کرده است یا خیر. با این وجود، این مقام تاکید کرد که ارائه دهندگان خدمات کریپتو باید کنترل های قوی داشته باشند تا از برخورد با بانک های تحریم شده و فعالیت های ممنوعه جلوگیری کنند.

MAS خاطرنشان کرد که این پلتفرم‌ها باید بررسی‌های لازم را برای مشتری انجام دهند تا هویت مشتریان خود را تأیید کنند و طرف‌های معامله کننده خود را بررسی کنند. بانک مرکزی توضیح داد که DPTSP ها همچنین ملزم به نظارت بر تلاش های بالقوه برای فرار از ممنوعیت هایی مانند استفاده از میکسر و لیوان هستند.

گزارشی که توسط شرکت پزشکی قانونی بلاک چین Chainalysis در ماه جولای منتشر شد، بیش از 50 سازمان را شناسایی کرد که بیش از 2.2 میلیون دلار ارز دیجیتال را برای حمایت از طرف روسیه در جنگ اوکراین جمع‌آوری کرده بودند. اندرو فیرمن، رئیس استراتژی تحریم‌ها در این شرکت، اکنون به CNA گفت که کمک‌های ارزهای دیجیتال که برای خرید هر چیزی از هواپیماهای بدون سرنشین تا جلیقه‌های ضد گلوله استفاده می‌شد، تاکنون به 4.8 میلیون دلار رسیده است.

بر اساس تحقیقاتی که در ماه اکتبر توسط پلتفرم دیگر ردیابی رمزارز به نام TRM Labs منتشر شد، گروه‌های طرفدار روسیه تا 22 سپتامبر 400000 دلار از زمان شروع تهاجم روسیه در 24 فوریه امسال جمع‌آوری کرده‌اند. برخی از این سازمان ها و فعالان قبلا تحت تحریم های غرب قرار گرفته اند.

در حالی که سنگاپور از پذیرش ارزهای دیجیتال به دلیل نقش حمایتی در اکوسیستم دارایی های دیجیتال استقبال کرده است، دولت شهر همچنین به دنبال کاهش ریسک برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از طریق مقررات سخت گیرانه تری است که هفته گذشته توسط MAS پیشنهاد شد. از جمله اقدامات پیشنهادی، ارزیابی آگاهی از ریسک برای سرمایه گذاران و ممنوعیت استفاده از وجوه قرض گرفته شده برای معاملات ارزهای دیجیتال است.

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، بانک مرکزی، دور زدن، رمزنگاری، صرافی‌های رمزنگاری، پلتفرم‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، فرار، جمع‌آوری سرمایه، گروه‌ها، MAS، اقدامات، قدرت پولی، طرفدار روسیه، ممنوعیت، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات، سنگاپور ، اوکراین ، جنگ

آیا انتظار دارید سنگاپور اقدامات بیشتری را برای جلوگیری از فرار از تحریم ها از طریق پلتفرم های رمزنگاری دارای مجوز در حوزه قضایی خود انجام دهد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.