بانک مرکزی زیمبابوه نظرسنجی مصرف کننده CBDC را راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] بانک مرکزی زیمبابوه گفته است که در حال انجام CBDC است [central bank digital currency] نظرسنجی مصرف کننده برای جلب نظر در مورد طراحی و ماهیت CBDC و پذیرش کلی آن توسط عموم. این بانک گفت که اطلاعات به دست آمده از طریق این فرآیند “با نهایت محرمانه بودن رفتار خواهد شد و نتایج

کد خبر : 279301
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
بانک مرکزی زیمبابوه نظرسنجی مصرف کننده CBDC را راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

بانک مرکزی زیمبابوه گفته است که در حال انجام CBDC است [central bank digital currency] نظرسنجی مصرف کننده برای جلب نظر در مورد طراحی و ماهیت CBDC و پذیرش کلی آن توسط عموم. این بانک گفت که اطلاعات به دست آمده از طریق این فرآیند “با نهایت محرمانه بودن رفتار خواهد شد و نتایج فقط برای اهداف تحقیق در مورد طراحی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.”

ارزیابی “قابلیت پذیرش CBDC در زیمبابوه”

بانک مرکزی زیمبابوه (RBZ) گفته است ساکنان اکنون می توانند نظرات و افکار خود را در مورد “طراحی و ماهیت CBDC” به اشتراک بگذارند. [central bank digital currency]” طبق گزارش 9 نوامبر بانک توییت، که به فرم نظرسنجی پیوند دارد، ساکنان زیمبابوه باید تمرین را در یا قبل از 7 دسامبر 2022 تکمیل کنند.

شروع نظرسنجی مصرف کنندگان تنها چند ماه پس از آن صورت می گیرد که RBZ اعلام کرد سندی را ارائه خواهد کرد که روند مشاوره عمومی را آغاز می کند. همانطور که در اواسط آگوست توسط Bitcoin.com News گزارش شد، بانک مرکزی زیمبابوه معتقد است که مشارکت ساکنان و سایر ذینفعان به تقویت یک گفتگوی عمومی گسترده و شفاف در مورد مزایا و خطرات بالقوه CBDC کمک می کند.

با این حال، RBZ در یادداشت خود به شرکت کنندگان در نظرسنجی آینده نگر، ظاهراً تلاش می کند تا ساکنانی را که ممکن است در مورد شرکت در مطالعه شک دارند، اطمینان دهد. RBZ گفت:

لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعاتی که قرار است ارائه دهید با نهایت محرمانه بودن رفتار خواهد شد و نتایج فقط برای اهداف تحقیق در مورد طراحی، ماهیت و مقبولیت CBDC در زیمبابوه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در برخی از سؤالات نظرسنجی، از شرکت کنندگان خواسته می شود تا تفاوت های بین CBDC و دلار معمولی زیمبابوه را توضیح دهند. همچنین از شرکت کنندگان خواسته می شود شانس خود را برای استفاده از ارزهای دیجیتال ارزیابی کنند یا دلیل تمایل یا عدم تمایل خود به استفاده از دلار دیجیتال زیمبابوه را بیان کنند.

RBZ علاوه بر درخواست از شرکت‌کنندگان برای ارزیابی اهمیت چندین ویژگی مانند حریم خصوصی، شفافیت و سرعت تراکنش، از آنها می‌خواهد بین CBDC و ارز دیجیتال انتخاب کنند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.