بانک مرکزی روسیه می‌گوید روبل دیجیتال «بسیار مورد نیاز» است، آزمایش را به تأخیر نمی‌اندازد – اخبار مالی بیت کوین

بانک مرکزی روسیه بر اهمیت پیشرفت پروژه روبل دیجیتال خود تاکید کرده است. بر اساس بیانیه یکی از نمایندگان عالی رتبه کشور، علیرغم عدم آمادگی همه بانک های دعوت شده برای مشارکت، مقام پولی هیچ قصدی برای به تاخیر انداختن محاکمات ندارد. بانک روسیه امسال با پرداخت دیجیتال روبلی آزمایش می کند اولگا اسکوروبوگاتووا، معاون

کد خبر : 195342
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
بانک مرکزی روسیه می‌گوید روبل دیجیتال «بسیار مورد نیاز» است، آزمایش را به تأخیر نمی‌اندازد – اخبار مالی بیت کوین


بانک مرکزی روسیه بر اهمیت پیشرفت پروژه روبل دیجیتال خود تاکید کرده است. بر اساس بیانیه یکی از نمایندگان عالی رتبه کشور، علیرغم عدم آمادگی همه بانک های دعوت شده برای مشارکت، مقام پولی هیچ قصدی برای به تاخیر انداختن محاکمات ندارد.

بانک روسیه امسال با پرداخت دیجیتال روبلی آزمایش می کند

اولگا اسکوروبوگاتووا، معاون اول رئیس بانک روسیه اخیراً در بیانیه‌ای به نقل از صفحه کریپتو پورتال خبری تجاری RBC اظهار داشت که روبل دیجیتال “بسیار مورد نیاز است”. این مقام عالی رتبه گفت: رگولاتور آزمایشات آتی پلتفرم نمونه اولیه ارز را به تاخیر نمی اندازد و توضیح داد:

اگر با آزمایش و تغییرات قانونی به سرعت حرکت کنیم، می توانیم آن را در سال های آینده اجرا کنیم.

بانک مرکزی روسیه (CBR) آزمایشی با روبل دیجیتال را در ژانویه آغاز کرد و اولین تراکنش های موفق بین کیف پول های فردی را در اواسط فوریه اعلام کرد. حداقل دوازده موسسه مالی روسی در این آزمایش ها شرکت می کنند که انتظار می رود در طول سال 2022 ادامه یابد.

اسکوروبوگاتووا اذعان کرد که همه بانک‌های شرکت‌کننده از نظر فنی در حال حاضر آماده پیوستن به آزمایش‌ها نیستند. با این حال، او اصرار داشت که این نباید بر زمان‌بندی پروژه صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی روسیه (CBDC) تأثیر بگذارد.

اسکوروبوگاتووا در اوایل سال جاری اعلام کرد که مرحله دوم آزمایشات قرار است در پاییز آغاز شود. در آن مرحله، CBR قصد دارد عملیاتی را شامل پرداخت برای کالاها و خدمات با روبل دیجیتال و همچنین نقل و انتقالات دولتی راه اندازی کند. این بانک همچنین قراردادهای هوشمند را با همکاری خزانه داری فدرال صادر خواهد کرد.

روبل دیجیتال پس از پول نقد کاغذی و الکترونیکی – پول بانکی – که توسط بانک مرکزی روسیه صادر خواهد شد، سومین تجسم پول فیات ملی روسیه است. روس ها می توانند هم به صورت آنلاین و هم آفلاین از آن استفاده کنند. CBR می گوید CBDC آن فرصت های جدیدی را برای شهروندان، مشاغل و دولت ایجاد می کند.

از آنجایی که روسیه با اثرات گسترش تحریم‌های غرب بر سر جنگ اوکراین دست و پنجه نرم می‌کند، در مسکو درخواست‌هایی برای روی آوردن به ارزهای دیجیتال به عنوان ابزاری برای دور زدن محدودیت‌ها و تامین مالی تجارت بین‌المللی شنیده شده است. ایده ای برای تبدیل روبل دیجیتال به یک ارز ذخیره نیز ماه گذشته به عنوان راهی برای کاهش وابستگی روسیه به دلار آمریکا منتشر شد، در حال حاضر که ذخایر ارز خارجی آن در خارج از کشور مسدود شده است.

برچسب ها در این داستان

بانک، بانک روسیه، بانک‌ها، CBDC، CBR، بانک مرکزی، درگیری، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، ارز دیجیتال، روبل دیجیتال، ارز فیات، موسسات مالی، پرداخت‌ها، ارز ذخیره، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، آزمایش، آزمایش، آزمایش، اوکراین، جنگ

آیا فکر می‌کنید بانک مرکزی روسیه تلاش‌های خود را برای آزمایش و انتشار روبل دیجیتال افزایش خواهد داد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.