بانک مرکزی ایالات متحده میلیاردها دلار از افزایش نرخ ضرر می کند، “زیان ها به یک IOU انباشته می شوند” – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] در حالی که فدرال رزرو آمریکا با رگباری از افزایش نرخ، نرخ بانکی معیار را افزایش داد، بازارهای خزانه داری ایالات متحده و بازارهای اوراق قرضه جهانی، به طور کلی، شاهد یکی از بدترین فروش ها در بیش از یک دهه بوده اند. اقدامات فدرال رزرو به انتقاد از بانک مرکزی ایالات متحده دامن

کد خبر : 272313
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
بانک مرکزی ایالات متحده میلیاردها دلار از افزایش نرخ ضرر می کند، “زیان ها به یک IOU انباشته می شوند” – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

در حالی که فدرال رزرو آمریکا با رگباری از افزایش نرخ، نرخ بانکی معیار را افزایش داد، بازارهای خزانه داری ایالات متحده و بازارهای اوراق قرضه جهانی، به طور کلی، شاهد یکی از بدترین فروش ها در بیش از یک دهه بوده اند. اقدامات فدرال رزرو به انتقاد از بانک مرکزی ایالات متحده دامن زده است زیرا برخی از استراتژیست ها معتقدند هجوم افزایش نرخ بهره می تواند باعث افزایش نقدینگی در بزرگترین بازار اوراق قرضه جهان شود. علاوه بر این، گزارشی که روز سه‌شنبه منتشر شد، توضیح می‌دهد که فدرال رزرو و بانک‌های مرکزی خارجی در سرتاسر جهان با پرداخت سود بیشتر «میلیاردها دلار از دست می‌دهند».

فدرال رزرو میلیاردها دلار ضرر می کند

فدرال رزرو آمریکا در چند مورد در سال جاری نرخ وجوه فدرال (FFR) را افزایش داده است و سه بار متوالی، بانک مرکزی این نرخ را 75 واحد پایه (bps) افزایش داد. افزایش نرخ بهره باعث شده است سیاستمداران و بانک سرمایه گذاری بارکلیز در مورد نیاز بانک مرکزی برای کاهش سرعت افزایش نرخ شک کنند. حتی کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) در این نشست شرکت کرد و از فدرال رزرو خواست تا هزینه های عمومی را کاهش دهد و افزایش دهد.

گزارش: بانک مرکزی ایالات متحده میلیاردها دلار از افزایش نرخ ضرر می‌کند، «زیان‌ها به یک IOU انباشته می‌شوند»
نمودار از طریق بلومبرگ، منبع: فدرال رزرو ایالات متحده

علی‌رغم درخواست‌ها، ناظرانی که از نزدیک با اعضای فدرال رزرو و بازارها همکاری می‌کنند، گمان می‌کنند که افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره در ماه آینده تضمین می‌شود. روز سه‌شنبه، بلومبرگ گزارش داد که از هم‌اکنون، بانک مرکزی آمریکا «میلیاردها دلار از دست می‌دهد». Jonnelle Marte، یکی از مشارکت کنندگان بلومبرگ می گوید: “بدون درآمد از فدرال رزرو، خزانه داری باید بدهی بیشتری را به مردم بفروشد تا هزینه های دولت را تامین کند.” علیرغم نیاز به فروش بیشتر بدهی، اقتصاددان ارشد جهانی مورگان استنلی و عضو سابق خزانه داری ایالات متحده، ست کارپنتر، اصرار دارد که این ضررها هیچ تاثیر مادی بر تصمیمات پولی کوتاه مدت ندارد.

نجار در ادامه تاکید کرد:

زیان‌ها بر توانایی آن‌ها در اجرای سیاست‌های پولی در کوتاه‌مدت تأثیر چندانی ندارد.

خبرنگار می گوید با افزایش نرخ ها، سایر بانک های مرکزی نیز با زیان مواجه هستند.

مارته، خبرنگار بلومبرگ توییت کرد «نرخ‌های بالاتر به این معناست که بانک مرکزی اکنون سود بیشتری به ذخایر خود نسبت به دریافتی از پرتفوی خود می‌پردازد». مارته افزود که این وضعیت می تواند منجر به “سردردهای سیاسی” شود. در تاپیک توئیتر مارت افزود: «من زبان حسابداری را نمی‌شکنم، اما نسخه کوتاه آن این است که فدرال رزرو درآمد خود را به خزانه‌داری ارسال می‌کرد. اکنون که فدرال رزرو در حال از دست دادن پول است، زیان ها در حال انباشته شدن به یک IOU است که فدرال رزرو بعداً با درآمد آتی آن را پرداخت خواهد کرد.

خبرنگار بلومبرگ اضافه:

سایر بانک‌های مرکزی نیز با افزایش نرخ‌ها در سراسر جهان برای مبارزه با تورم، با ضرر مواجه هستند. زیان های حسابداری تهدیدی بر انتقاد از برنامه های خرید دارایی انجام شده برای نجات بازارها و اقتصادها است.

گزارشی که اشاره می‌کند فدرال رزرو میلیاردها دلار از دست می‌دهد و باعث ویرانی دیگر بانک‌های مرکزی در سراسر جهان می‌شود، به دنبال آن است که تعدادی از تحلیلگران اصرار دارند که فدرال رزرو به دام افتاده است زیرا افزایش بیش از حد FFR می‌تواند منجر به “منفجر کردن خزانه‌داری” شود. بنیانگذار صندوق تامینی Praetorian Capital، هریس کوپرمن، گفت که این ممکن است در یک پست وبلاگی که در 18 اکتبر منتشر شد اتفاق بیفتد. جی کیم از skwealthacademy substack همچنین پیش بینی می کند که “سقوط ناگهانی بازار اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده تحت این شرایط بازار اجتناب ناپذیر است.”

کارشناسانی که مارته با آنها مصاحبه کرد، توضیح دادند، با این حال، زیان های بانک مرکزی ایالات متحده قابل جبران است. جروم هیگلی، اقتصاددان ارشد سوئیس ری به خبرنگار بلومبرگ گفت که علیرغم این واقعیت که همیشه می توان سرمایه گذاری کرد، بانک های مرکزی در مورد سیاست گذاری با انتقادات سیاسی مواجه خواهند شد.

هاگلی در بیانیه‌ای به مارته گفت: «مشکل زیان‌های بانک مرکزی به خودی خود زیان نیست – آنها همیشه می‌توانند سرمایه‌گذاری شوند – بلکه احتمالاً بانک‌های مرکزی به طور فزاینده‌ای با واکنش سیاسی مواجه خواهند شد.»

برچسب ها در این داستان

افزایش نرخ 75 واحدی در ثانیه، تحلیلگران، بازار اوراق قرضه، سقوط ناگهانی بازار اوراق قرضه، بانک مرکزی، سلاح های مالی، مشتقات جهانی، نقدینگی، جروم هیگلی، جسیکا واکر، جانل مارت، تحلیلگران بازار، استراتژیست های بازار، ست کارپنتر، بانکداران مرکزی ایالات متحده، بازار خزانه داری ایالات متحده

نظر شما در مورد گزارشی که می گوید فدرال رزرو آمریکا و بانک های مرکزی در سراسر جهان میلیاردها دلار ضرر می کنند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: بلومبرگ

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.