بانک مرکزی اوگاندا به نهادهای دارای مجوز می‌گوید تسهیل تراکنش‌های رمزنگاری را متوقف کنند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1] بانک مرکزی اوگاندا به نهادهای دارای مجوز و مردم نسبت به تسهیل تراکنش‌های مرتبط با رمزنگاری و همچنین تبدیل ارزهای دیجیتال به پول موبایل و بالعکس هشدار داده است. بانک مرکزی هشدار داد که از اقدام علیه اشخاصی که قوانین کشور را نقض می کنند تردید نخواهد کرد. هیچ نهادی مجوز تجارت رمزارزها را

کد خبر : 202191
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۴۰
بانک مرکزی اوگاندا به نهادهای دارای مجوز می‌گوید تسهیل تراکنش‌های رمزنگاری را متوقف کنند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1]

بانک مرکزی اوگاندا به نهادهای دارای مجوز و مردم نسبت به تسهیل تراکنش‌های مرتبط با رمزنگاری و همچنین تبدیل ارزهای دیجیتال به پول موبایل و بالعکس هشدار داده است. بانک مرکزی هشدار داد که از اقدام علیه اشخاصی که قوانین کشور را نقض می کنند تردید نخواهد کرد.

هیچ نهادی مجوز تجارت رمزارزها را صادر نکرده است

بانک مرکزی اوگاندا اخیراً بیانیه‌ای صادر کرد و به مردم یادآوری کرد که هیچ تجارتی مجوز ارائه یا تسهیل خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال را ندارد. در این بیانیه به نهادهای دارای مجوز هشدار داده شد که به روش تبدیل رمزنگاری به پول موبایل و بالعکس پایان دهند.

طبق گزارشی در مانیتور، این هشدار – که از طرف اندرو کاور، مدیر پرداخت ها در بانک اوگاندا (BOU) صادر شد – کمتر از سه سال پس از اظهارات مشابه وزیر دارایی این کشور، Matia Kasaija منتشر شد. در این گزارش به نقل از کاوره، موضع بانک مرکزی تکرار شده است. او گفت:

بانک اوگاندا به گزارش‌های مطبوعاتی و تبلیغاتی اشاره کرده است که به مردم توصیه می‌کنند که می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده را به پول موبایلی مخفی کنند و بالعکس. ما همچنین می دانیم که چنین تبدیلی بدون مشارکت ارائه دهندگان خدمات پرداخت و یا اپراتورهای سیستم پرداخت امکان پذیر نیست. این برای توصیه است [the] بانک اوگاندا به هیچ موسسه ای مجوز فروش ارزهای دیجیتال یا تسهیل تجارت ارزهای دیجیتال را نداده است. این مطابق با موضع رسمی دولت است که توسط وزارت دارایی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی در اکتبر 2019 ابلاغ شده است.

با این حال، در آخرین بخشنامه بانک مرکزی، Kawere به نهادهای دارای مجوز که مفاد قانون سیستم پرداخت ملی اوگاندا، 2020 را نقض می‌کنند، هشدار داد که بانک مرکزی از استناد به اختیارات خود تحت بخش 13 (1) (ب) و (f) تردید نخواهد کرد. قانون NPS، 2020 برای هر مجوزی که ناقض دستورالعمل فوق باشد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.