بانک مرکزی امارات متحده عربی استراتژی ارز دیجیتال – بازارهای نوظهور بیت کوین نیوز را اجرا می کند

[ad_1] بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرد که اجرای استراتژی ارز دیجیتال خود را با شرکای G42 Cloud و R3 آغاز کرده است. به گفته بانک مرکزی، انتظار می‌رود که ابتکار ارز دیجیتال «موضوع بیشتری را به امارات متحده عربی به‌عنوان یک مرکز مالی پیشرو در جهان تقویت کند». استراتژی CBDC برای تمرکز بر

کد خبر : 339853
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
بانک مرکزی امارات متحده عربی استراتژی ارز دیجیتال – بازارهای نوظهور بیت کوین نیوز را اجرا می کند

[ad_1]

بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرد که اجرای استراتژی ارز دیجیتال خود را با شرکای G42 Cloud و R3 آغاز کرده است. به گفته بانک مرکزی، انتظار می‌رود که ابتکار ارز دیجیتال «موضوع بیشتری را به امارات متحده عربی به‌عنوان یک مرکز مالی پیشرو در جهان تقویت کند».

استراتژی CBDC برای تمرکز بر سه ستون

بانک مرکزی امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) اخیراً اعلام کرد که اجرای استراتژی ارز دیجیتال خود را با دو شریک G42 Cloud و R3 آغاز خواهد کرد. بر اساس گزارشی، انتظار می‌رود دو شریک اوج بانک امارات نقش کلیدی در کمک به بانک مرکزی برای اجرای CBDC ایفا کنند.

همانطور که در گزارش اخیر Arabian Business توضیح داده شده است، فاز اول استراتژی بانک مرکزی که قرار است طی 12 تا 15 ماه آینده انجام شود، بر سه رکن کلیدی متمرکز خواهد بود. کار اثبات مفهوم برای پل‌های ارز دیجیتال بانک مرکزی دوجانبه (CBDC) با هند، و همچنین راه‌اندازی نرم M-bridge، دو ستون کلیدی هستند. کار اثبات مفهوم برای صدور CBDC داخلی که مصرف عمده فروشی و خرده فروشی را پوشش می دهد، سومین رکن کلیدی است که در نظر گرفته خواهد شد.

خالد محمد بالاما، رئیس بانک مرکزی، با بیان اینکه چرا بانک مرکزی امارات متحده عربی (CBUAE) تصمیم گرفته است به ابتکار عمل CBDC خود ادامه دهد، این اقدام را به عنوان اقدامی که احتمالاً موقعیت کشور را به عنوان یک مرکز مالی پیشرو در جهان تقویت می کند، تبلیغ کرد. او همچنین پیشنهاد کرد که اجرای CBDC احتمالاً شمول مالی را ارتقا خواهد داد.

“CBDC یکی از ابتکارات به عنوان بخشی از FIT CBUAE است [Financial Infrastructure Transformation] برنامه ای که امارات متحده عربی را به عنوان یک مرکز مالی پیشرو جهانی جایگاه و استحکام بیشتری خواهد بخشید. راه اندازی استراتژی CBDC ما یک گام کلیدی در تکامل پول و پرداخت در کشور است. CBDC سفر دیجیتالی ما را تسریع خواهد کرد و شمول مالی را ترویج خواهد کرد. ما مشتاقانه منتظر بررسی فرصت هایی هستیم که CBDC برای اقتصاد و جامعه گسترده تر به ارمغان می آورد.”

قبل از آخرین اعلام CBDC، CBUAE در چندین ابتکار ارز دیجیتال از جمله همکاری با بانک مرکزی عربستان سعودی در سال 2020 شرکت داشت. ابتکارات دیگر این بانک شامل آزمایش CBDC فرامرزی با اداره پولی هنگ کنگ و بانک تایلند در سال 2022 است. این گزارش افزود: موسسه ارز دیجیتال بانک خلق چین و بانک تسویه حساب های بین المللی نیز بخشی از این طرح بودند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.